E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
MÜŞTERİ DENEYİMİ PUANLAMA
Sitenizden alışveriş yapan müşterilerden, aldıklara ürünlere dair yorum yapmalarını isteyebilirsiniz. Yorum yapmaları karşılığında puan kazanabilirler. Sipariş veren müşteriye beli...
MÜŞTERİ HİZMETLERİ - KATEGORİLER
E-ticaret sitelerindeki müşteri hizmetleri bölümü, müşterilerin alışveriş öncesi ve sonrası tüm sorularına yanıt bulabilecekleri kritik bir kaynaktır. Bu böl&uu...
RAPORLAR - MÜŞTERİ RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Müşteri Raporları: İşinizi Büyütmenin Anahtarı T-Soft e-ticaret platformu, işletmenizin müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış performansını ar...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ANKETİ
Google Müşteri Yorumları, sitenizde bir satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerden değerli geri bildirimler toplamanıza imkan tanıyan, ücretsiz bir hizmettir. Google Müş...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ROZETİ
Google Müşteri Yorumları Rozeti, alışveriş yapanların sitenizi Google markasıyla kolayca ayırt etmesine yardımcı olan bir görseldir. Rozet ayrıca satıcı puanınızı belirtir ve sitenizde, iste...
ASSITFLOW AI YAPAY ZEKA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
AssistFlow.ai ile Müşteri Hizmetlerinde Yapay Zeka Dönemi E-ticaret dünyasında müşteri hizmetleri, müşteri memnuniyetini artırmanın ve işletme itibarını güçlendirm...
ÜYELİK ÜZERİNDEN XML ERİŞİM LİNKİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde bulunan ürünleri farklı platformlarda kullanabilmek için XML linkleri oluşturabilirsiniz. Bu özellik, sitenizdeki tüm aktif ürünlerin yanı sıra...
TEK SAYFA (ONE PAGE) SİPARİŞ SAYFASI
E-Ticarette Sipariş Sürecini Kolaylaştırın : One Page Sipariş Sayfası Avantajları Günümüzde hız ve pratiklik, tüketicilerin çevrimiçi alışveriş tercihlerini beli...
ÜYE PUAN HAREKETLERİ
E-ticaret sitenizde Üye Puan Hareketleri, müşteri etkileşimini ve sadakatini artırmak için önemli bir araçtır. Yeni kayıt olan müşterilere başlangıçta kullanıl...
ÜRÜN BAZINDA PUAN KAZANIMI VE HEDİYE ÜRÜN
Sitenizde genel olarak kullanabileceğiniz puan sistemine ek olarak, ürün bazında kendi belirleyeceğiniz puanlarını da üyelerinize kazandırabilirsiniz. Üyeleriniz kazandıkları puanl...
PUAN SİSTEMİ
Puan Modülü, E-Ticaret sitelerinde alışveriş yapan üyelerin, e-ticaret sitesine olan sadakatini artıran bir kampanya modülüdür. Müşterinin her yaptığı alışveriş sonr...
KUPON YAĞMURU (MOBILE APP)
Müşteri Deneyimini Yeniden Tanımlayın: T-Soft Kupon Yağmuru Dijital çağın hızla değişen alışkanlıkları, işletmelerin müşterileriyle olan etkileşimlerini daha yenilikçi ve eğlen...
ERP PUAN VE BAKİYE SORGULAMA MODÜLÜ
T-Soft e-ticaret altyapısı, muhasebe programları ile entegrasyon sağlayarak, kullanıcıların mevcut puanlarını ve bakiyelerini alışveriş esnasında öğrenmelerini ve harcama yapabilmelerini müm...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
ÜRÜN YORUMLARI
E-ticaret sitelerinde ürünlere yapılan yorumlar, hem alıcılar hem de satıcılar için büyük önem taşır. Müşteriler, satın almayı düşündükleri ür&...
ÜYE GİRİŞİ VE ÜYE KAYIT ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde üye girişi ve üye kayıt kurgusu, müşteri ilişkileri ve satış stratejileri açısından kritik bir rol oynar. Üye girişi, müşterilere kişiselleştirilm...
SENDPULSE WEB PUSH
Sendpulse Web Push, web sitesi sahiplerine müşterileriyle etkili iletişim kurmaları için güçlü bir çözüm sağlayan bir platformdur. Bu çözü...
KARAKTER GİRDİKÇE ARAMADA MARKA VE KATEGORİ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların istedikleri ürünlere hızlı ve doğru şekilde ulaşabilmesi, müşteri memnuniyeti ve satış oranlarını artıran önemli unsurlardan biridir. T-Soft e-...
RAPORLAR - DAVRANIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Davranış Raporları: Müşteri Davranışlarını Derinlemesine Anlayın E-ticaret dünyasında başarılı olmanın anahtarı, müşteri davranışlarını doğru bir şekilde a...
CDN ÖZELLİKLERİ
T-Soft CDN ve WitCDN: E-Ticaret Siteleri İçin Hız ve Güvenlik Çözümleri Günümüz e-ticaret dünyasında, hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunm...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
KELİME EŞLEŞTİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini iyileştirmenin en etkili yollarından biri, ziyaretçilerin arama yaparken yaptıkları yazım hatalarını doğru sonuçlara yönlendiren bir kelim...
ÖDEME İLİŞKİLENDİRME
E-ticaret sitenizde kullanıcı deneyimini iyileştirmenin ve operasyonel süreçlerinizi daha düzenli hale getirmenin önemli yollarından biri, ödeme yöntemleri ile kargo fi...
APPLE İLE ÜYE GİRİŞİ
Apple ile Üye Girişi: Hızlı ve Güvenli Erişim Günümüzde e-ticaret siteleri, kullanıcılarına hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çeşitli &uum...
SIEMENS DIGIONENOW ENTEGRASYONU
Siemens DigiOneNow: Dijital Ekosistemde Yeni Bir Dönem Dijitalleşen dünyada, işletmelerin ve bireysel kullanıcıların ihtiyaçlarına hızlı ve etkili çözümler sunmak her...
KREDİ KARTI PUANLARINDAN HARCAMA MODÜLÜ
Bankalar müşterilerinin sadakati için kredi kartı kullanımlarında puan kazandırmaktadırlar.Kazanılan puanlar aynı bankaların fiziksel posları üzerinden kullandırılarak, siparişlerinde...
OBASE SMARTFIND
Obase SmartFind: Akıllı Aramanın Yeni Boyutu Dijital dünyada kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve satışa dönüşüm oranlarını artırmak, başarılı bir e-ticaret platformunun en ön...
T-SOFT AI | YAPAY ZEKA İLE E-TİCARET UYGULAMASI
T-Soft AI, e-ticaret işletmeleri için tasarlanmış yenilikçi bir yapay zeka uygulamasıdır. Akıllı içerikler ve asistanlık hizmetleri sunarak, kullanıcıların işlerini daha verimli v...
ÖN BELLEK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ön bellek ayarları, sitenin performansını ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan ön bellek ve ç...
USERWAY
UserWay Erişilebilirlik Widget'i, web sitelerini erişilebilirlik açısından geliştirmek isteyenler için güçlü bir araçtır. UserWay Erişilebilirlik Widget'ı, markan...
HAZIRLIK AŞAMASINDA UYGULAMASI
Web sitenizin lansmanına kısa bir süre kala, ziyaretçilerinize profesyonel bir izlenim bırakmak ve etkileşimi sürdürebilmek için Hazırlık Aşamasında uygulaması mükemm...
HOŞ GELDİN MESAJI
Dijital dünyada, kullanıcıların ilk izlenimleri işletmeler için büyük önem taşır. Ziyaretçilere sıcak bir karşılama sunmak, sadece müşteri bağlılığını artırmakla...
KAMPANYA AYARLARI (GENEL AYARLAR)
Kampanya ayarları sayfası, kampanyalarınızı yönetmek ve özelleştirmek için gereken ayarları içerir. Kampanyalarınızın aktifleşme durumu, bazı puan işlemleri gibi ayarları y&oum...
PROFORMA ÜRÜN AÇIKLAMASI VE E-İHRACAT
E-ihracat süreçlerinde, özellikle satış öncesi hazırlık aşamalarında, proforma fatura önemli bir yer tutar. Proforma fatura, teklif faturası ya da ön fatura olarak da b...
HAZIRLIK AŞAMASINDA CLASSIC UYGULAMASI
E-ticaret siteniz bakım modundayken bile markanızın prestijini koruyacak şık ve güven veren bir karşılama sayfasına sahip olmak önemlidir. Hazırlık Aşamasında Classic, klasik tasarım anlayış...
KATEGORİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kategori sayfası ayarları, kullanıcı deneyimini ve satış performansını doğrudan etkileyen önemli unsurlar arasındadır. Kategori sayfalarında bulunan özellikleri ayarlar...
PRIVATE SHOPPING
E-ticaret dünyasında özel alışveriş deneyimi sunmak, müşteri bağlılığını artırmak ve markaların hedef kitleye özel kampanyalar oluşturmasını sağlamak için önemli bir st...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye ve bayi olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
KISMİ (PARÇALI) İADE İŞLEMİ
T-Soft E-Ticaret Altyapısında "Kısmi İade" Özelliği: Esnek ve Müşteri Odaklı Çözüm E-ticarette müşteri memnuniyetini artıran en önemli unsurlardan biri, esnek ve p...
KATEGORİLER SAYFASI GENEL KULLANIM
E-ticaret sitelerinde kategori kullanımı, kullanıcıların ürünleri daha kolay bulmalarını ve aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlamak için önemlidir. Kategor...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API&PIXEL UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Facebook dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Facebook Piksele aktarılan dönüşümler; Advan...
SİTEYE PDF DOSYASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde PDF dosyası ekleme, kullanıcılarla önemli bilgi ve belgelerin kolayca paylaşılmasını sağlayan etkili bir yöntemdir. Ürünlere ait detaylı özellikler, kull...
SEGMENTIFY WEB PUSH
Push bildirimleri markaların müşterilerini tüm cihazlar ve tarayıcılar üzerinden hedeflemesini sağlayan basit ancak oldukça etkili mesajlardır. Online markalar, push bildirimleri...
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK
Artırılmış Gerçeklik, gerçek dünyayı tamamen simüle edilmiş bir dünyayla değiştiren sanal gerçekliğin aksine, insanların gerçeklik algısını geliştirmek i&cce...
GTAG UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 Kategori Görünt...
OPTIMISE ADVERTISE ENTEGRASYONU
Optimise Advertise ile premium reklam verenler ile işbirliği yaparak, dönüşüm ve kazançlarınızı masaüstü ve mobil trafiğiniz için optimize edebilirsiniz. Optimis...
SEGMENTIFY WEB ENTEGRASYONU
Segmentify Çözümleri Etkileşim ve Kişiselleştirilmiş Ürün Önerisi Sitenize gelen bir ziyaretçinin davranışlarına ve ziyaretçi ve...
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
İLETİŞİM SAYFASINA ULAŞIM HARİTASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde ulaşım haritası ekleme, kullanıcı deneyimini iyileştiren ve müşteri memnuniyetini artıran önemli bir unsurdur. Ulaşım haritaları, müşterilerin fiziksel mağazalara,...
KARAKTER GİRİLDİKÇE ETİKET ARAMA
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyetini ve satışları artırmak için gelişmiş arama özelliklerinin kullanılması büyük önem taşır. T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıc...
GOOGLE GTM DATALAYER UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 eec Ön Ekli Kategor...
YOTPO ENTEGRASYONU
Yotpo entegrasyonu ile sitenize gelen yorumları Yotpo paneline aktarabilir, Yotpo üzerinden Google gibi platfomlara gönderebilirsiniz. Bu sayede gerçek kullanıcı yorumlarını t&u...
HOPİ ENTEGRASYONU
Hopi, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan bir mobil uygulamadır.Kullanıcılarına, hayat tarzlarına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun kampanyaları iletir ve kullanıldıkça alışveri...
MARKA EKLEME
E-ticaret sitelerinde marka kullanımı, bir işletmenin ürün ve hizmetlerini tanımlaması, farklılaştırması ve müşteri sadakati oluşturması için kritik bir rol oynar. İşte marka kul...
EUROMESSAGE EMAIL, SMS, PUSH ENTEGRASYONU
Tüm kanallarda dijital müşteri deneyimini Euromessage ile oluşturabilir, yönetebilir ve optimize edebilirsiniz. Euromessage 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuştur. So...
ARAMA SONUÇLARINA ÖZEL BAĞLANTI ADRESİ OLUŞTURMA VE SONUÇLARI İNDEKSLETME
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini iyileştirmenin ve arama motorlarında daha görünür olmanın en etkili yollarından biri, site içi arama verilerini dinamik bir şekilde kul...
SUPSIS
Müşteri İletişiminde Yeni Dönem: Supsis Canlı Destek SistemiDijital çağda müşteri memnuniyetinin anahtarı, hızlı ve etkili iletişimden geçiyor. Supsis, online firmaların t...
UYGULAMA MARKETİ
T-Soft uygulama marketi, işletmelere çeşitli araç ve hizmetler sunarak iş süreçlerini iyileştirme ve müşteri deneyimini artırma fırsatı verir. T-Soft Apps, bu ihtiyacı k...
SEPETTE MİKTAR KONTROLÜ UYGULAMASI
Sepette Miktar Kontrolü Uygulaması, kullanıcıların sepet sayfasında satın alma tuşuna bastığında, sepetlerinde yanlışlıkla birden fazla adet eklenen ürünler için uyarı almasını s...
CHANNELADVISOR ENTEGRASYONU
ChannelAdvisor perakendecilerin ve markaların müşterilerle bağlantı kurmasına, operasyonları optimize etmesine ve satış kanallarını büyütmesine yardımcı olur. ChannelAdvisor Ür&uum...
SEPET YENİLEME UYARISI
Sepet Yenileme Uyarısı uygulaması, web sitenizdeki sepet sayfasında uzun süre bekleyen ziyaretçilere bir uyarı mesajı göstererek sayfanın yenilenmesini teşvik eden bir özelliktir...
GIROGATE ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
ÜRÜN SIRALAMA
E-ticaret sitelerinde ürün sıralaması, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen ve satışları artıran kritik bir unsurdur. Kullanıcılar genellikle ilk sayfalarda görünen ür&u...
YUKARI KAYDIR
Sitenizde kategori sayfaları başta olmak üzere uzun içeriklerin olduğu sayfalarda aşağı doğru gezindikten sonra, sayfanın başına kolay ve hızlı çıkmak kullanıcı deneyimi açıs...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
ÜRÜN YORUMLARINA RESİM EKLEME
Sitenizdeki ürünlere standart yorum yapma özelliğine ek olarak resim eklemesi yaptırabilirsiniz. Özellikle pazaryeri platformlarında yaygın olarak kullanılan bir özelliktir. F...
ZİYARETÇİ DEFTERİ
E-ticaret sitelerinde Ziyaretçi Defteri, müşteri etkileşimini artırmak ve müşteri memnuniyetini güçlendirmek için önemli bir araçtır. Bu modül, sit...
STOK KONTROL UYGULAMASI
E-ticarette müşteri deneyimini iyileştirmek ve satış kayıplarını önlemek için stok yönetimi büyük önem taşır. Bir ürünün stokta olmaması, müşte...
ÜRÜN KOLEKSİYONLARI
T-Soft, zengin ve etkileyici ürün koleksiyonları sunarak müşterilerine web sitelerinde kaydırmalı veya katalog düzeninde vitrinler oluşturma imkanı sunuyor. Bu koleksiyonlar, m&uum...
SİPARİŞ ANALİZİ
E-ticaret sektöründe rekabetin hızla artması, işletmelerin satışlarını artırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için yenilikçi çözümler geliştirmelerini...
İÇERİK YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde içerik yönetimi, müşterilere bilgi sunmanın ve sitenizin profesyonelliğini artırmanın önemli bir yoludur. İçerik Yönetimi sayfasında, özelleş...
FOTO GALERİ
E-ticaret sitelerinde foto galeri özelliği, görsel içeriklerin etkili bir şekilde sunulmasını sağlayarak müşteri deneyimini zenginleştiren önemli bir araçtır. Firmala...
BİLDİRİM ŞABLONLARI
E-ticaret sitelerinde bildirim şablonları, müşteri iletişimini güçlendirmek ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için önemli bir araçtır. Sitenizde kullanıcılara E-...
FİLTRELENEN ÜRÜNLERİ DIŞARI AKTARMA
E-ticaret işletmelerinde ürün yönetimi, verimliliği artırmak ve süreçleri kolaylaştırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim panelinizde yer alan ürünler...
ALT ÜRÜN SORGU DİZESİ BAĞLANTISI
E-ticaret sitelerinde ürünlerin farklı platformlarda doğru şekilde listelenmesi, satış başarısını artıran önemli faktörlerden biridir. Alt Ürün Sorgu Dizesi Bağlantısı uy...
ONLIVESALE
Dijital ticaretin hızla geliştiği günümüzde, müşterilere doğrudan ulaşmak ve ürünleri interaktif bir şekilde tanıtmak büyük bir avantaj sağlıyor. OnliveSale, iş...
POSTTIK INSTAGRAM FEED
Instagram, e-ticaret siteleri için güçlü bir pazarlama aracıdır. Sosyal medya platformu üzerinden paylaşılan içeriklerinizi, Posttik Instagram Feed uygulaması ile s...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
V5 BASIC TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...
ÖN BELLEK TEMİZLE
E-ticaret siteniz, gelişmiş cache-ön bellekleme teknolojisi sayesinde hızlı ve verimli bir kullanıcı deneyimi sunar. Bu teknoloji, sitenizdeki tüm sayfaların birer fotoğrafını çekerek...
SİTE TASARIM AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde site tasarım ayarları, markanızın kimliğini yansıtmak ve kullanıcıların ilgisini çekmek için kritik bir rol oynar. Sitenizde kullanılan logo, favicon ve diğer g&oum...
WINFLUENCER
Influencer İş Birliklerinde Devrim: WinfluencerGünümüz dijital dünyasında, markaların hedef kitlelerine ulaşmada etkili bir yol olan influencer iş birlikleri, teknoloji ile yeniden...
ÜRÜN BAZINDA TEK ÇEKİM VE TAKSİTLENDİRME
T-Soft E-Ticaret Sistemleri ile ürünlerinize özel taksit seçenekleri tanımlayarak müşteri deneyimini iyileştirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ürün bazınd...
FİLTREDE FİYAT ARALIĞI KULLANIMI
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların aradıkları ürünlere hızlı ve kolay ulaşım sağlamaları kullanıcı deneyimini arttırmaktadır. Ürünlere kategori, marka, model, ürüne &ou...
V5 RAN TEMASI KURULUMU
ÇOKLU ALT ÜRÜN OLUŞTUR
E-ticarette ürün çeşitliliği sunmak, müşteri memnuniyetini artırmanın en etkili yollarından biridir. Ana ürünlerin farklı varyasyonlarını (renk, beden, model gibi) y&ou...
V5 MANGO TEMASI KURULUMU
MODEL EKLEME
E-ticaret sitelerinde model bilgisi kullanımı, ürünleri daha ayrıntılı bir şekilde tanımlamak ve müşterilere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmak için önemlidir. Model bil...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
MOBİL UYGULAMA WEBVIEW JAVASCRIPT UYUMLULUĞU İÇİN KULLANIM DOKÜMANI
T-Soft siteniz için kullandığınız mobil uygulamalarda ödeme, adres veya kullanıcı tanımlı sayfalar uygulama içerisinde webview olarak gösterilmektedir. Webview kullanılan sayfa...
AGE PROVOCATEUR AR ENTEGRASYONU
Age Provocateur AR, Artırılmış Gerçeklik (AR) için içerik oluşturmaya olanak tanıyan duyusal arayüzler, uygulamalar ve altyapılar dahil olmak üzere geniş bir donanım ve ...
VİDEO GALERİ
E-ticaret sitelerinde Video Galeri modülü, ürün videolarının ve site ile ilgili genel videoların kategorize edilmiş olarak video galeri sayfasında görünmesini sağlar. Bu ...
CSV ÜYE GRUP KODU GÜNCELLEME
E-ticaret ve dijital platformlarda üyeleri belirli gruplara ayırmak, yönetimi kolaylaştırırken kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı da mümkün kılar. CSV Üye Grup Kodu Güncel...
GRUP GÖSTER/GİZLE (TOPLU İŞLEMLER)
Web sitenizde farklı üye ve bayi grupları oluşturabilir ve bu gruplara özel ürün gösterme/gizleme işlemleri yapabilirsiniz. Bu özellik sayesinde belirli gruplara öze...
V5 GIFTY TEMASI KURULUMU
SİTEDE DEĞİŞKEN BULMA
E-ticaret sitelerinde blok yapıları, kullanıcı deneyimini iyileştiren ve içeriğin daha dinamik bir şekilde sunulmasını sağlayan önemli bileşenlerdir. Bloklarda kullanılan değişkenler, site...
V5 LAMP TEMASI KURULUMU
TAKİPÇİ FİYAT ÇUBUĞU
Ürün detay sayfalarınızı daha kullanıcı dostu hale getirmek ve alışveriş deneyimini iyileştirmek için Takipçi Fiyat Çubuğu ile tanışın. Artık ziyaretçileriniz, &u...
BÖLGESEL KARGO
Bölgesel Kargo modülü sayesinde müşterilere farklı lokasyonlara göre özelleştirilmiş kargo seçenekleri sunabilirsiniz. Örneğin, Türkiye içindeki s...
TEMA MARKETİ VE TEMA YÖNETİMİ
T-Soft, e-ticaret dünyasına hızlı ve etkili bir giriş yapmak isteyen işletmeler için tasarlanmış güçlü bir e-ticaret altyapısı sunar. V5 sürümüyle birlikte,...
ARAMA ÖNCELİĞİ
E-ticaret sitelerinde arama önceliği özelliği, kullanıcıların aradıkları ürünlere hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını sağlar. Bu özellik sayesinde, yönetim panelinizd...
BİZİ UNUTMA
Bizi Unutma uygulaması, ziyaretçilerin e-ticaret sitenizin bulunduğu sekmeyi terk ettiği durumlarda, sitenizin sekmesinde belirlediğiniz bir yazının görünmesini sağlayan bir ara&ccedi...
JAVASCRIPT SIKIŞTIRMA
JavaScript sıkıştırma; kodun indirilme, ayrıştırılma ve çalıştırılma süresini hızlandıran bir işlemdir.Bu işlem gereksiz boşluk karakterlerini, yeni satır karakterlerini, yorum ayırıcıları...
ÜRÜN LİSTELEMEDE HIZLI BAKIŞ
E-ticaret sitenizde satışa sunulan ürünlerinizin detay bilgilerini ürün listeleme sayfalarında gösterebilirsiniz. Ürünlerin listelendiği sayfalarda bir ürü...
ÜLKE BAZLI POSTA KODU AKTİFLEŞTİRME
Ülke Bazlı Posta Kodu Aktifleştirme uygulaması, web sitenizde sipariş tamamlama sırasında posta kodu bilgisini alırken bazı ülkelerde bu bilginin zorunlu olmasını kaldırır. Uygulama, belirti...
KAR YAĞDIRMA EFEKTİ
Kar Yağdırma Efekti Uygulaması, özellikle yılbaşı ve kar tatili gibi özel dönemlerde sitenizin tasarımına kar efekti eklemenizi sağlayan bir araçtır. Bu uygulama sayesinde, siten...
ENTEGRASYON AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde entegrasyon ayarları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için önemli bir rol oynar. Sitenizde sosyal medya ile giriş ve sms kullanı...
ÜRÜN SEPETE EKLEME ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde sepete ekleme kurgusu, müşteri deneyimini artırmak ve satışları teşvik etmek açısından hayati bir rol oynar. Müşterilerin ürünleri sepete eklemesi, sat...
FİLTRE GRUP LİMİTİ
Filtre, potansiyel bir müşterinin, istediği ürüne ulaşmasındaki en hızlı çözümü sağlayan araçtır. Ürünleri birbirinden ayıran birçok ö...
V5 VESTİ TEMASI KURULUMU
ONE SIGNAL WEB PUSH
OneSignal Web Push, web sitesi sahiplerinin ziyaretçilerine tarayıcı tabanlı bildirimler göndermelerini sağlayan bir hizmettir. Bu hizmet, kullanıcı etkileşimlerini artırmak ve geri dö...
SİTE İÇİ ARAMA KELİMELERİ TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde site içi arama kelimeleri, kullanıcıların arama kutusuna yazarak ürün veya hizmetleri bulmalarına yardımcı olan kelimelerdir. Bu kelimeler, genellikle sitenin su...
TEMA GÜNCELLEME
Tema marketi içerisinde işlem yapılacak tema üzerinde T-Soft V5 altyapısı ile kullandığınız temalarda yapılan geliştirmelerin sitenize uygulanma durumunu yönetebilirsiniz. Site teması...
301 LİNK YÖNLENDİRMELERİ
Farklı altyapılardan T-Soft altyapısına geçiş sırasında ve sonrasında, mevcut linklerin korunması ve yeni link yapısına doğru yönlendirilmesi gerekmektedir. Her altyapının link kullanımı f...
FAVORİLER / ALIŞVERİŞ LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini artıran en önemli özelliklerden biri Favoriler / Alışveriş Listesi bölümüdür. Bu özellik sayesinde üyeler, beğendikle...
HAZIRLIK AŞAMASINDA BASİC UYGULAMASI
Web siteniz bakım aşamasındayken ziyaretçilerinize net ve anlaşılır bir mesaj iletmek istiyorsanız, Hazırlık Aşamasında Basic tam size göre. Gereksiz detaylardan arındırılmış bu sade bakım...
LİNKLERE TOPLU INDEX/FOLLOW ATAMA
E-ticaret sitenize eklenen her içerik için bir link yapısı oluşmaktadır. Oluşan linkler tarayıcılar tarafından indexlenerek aramalarda kullanıcılara sunulması ve içeriklerinize, &...
TOPLU SİTEMAP LİNK ATAMALARI
E-ticaret sitenizde bulunan tüm linkleriniz sitemap dosyasında görüntülenmektedir. Sitemap; arama motoru botları ve tarayıcılar özelinde web sitelerinin daha iyi anlaşılması v...
AÇILIR PENCERE ÖZELLİĞİ
E-ticaret sitenizde ziyaretçi deneyimini zenginleştirmenin ve dönüşüm oranlarını artırmanın etkili yollarından biri, açılır pencere özelliğidir. Bu özellik, beli...
V5 HOBBY TEMASI KURULUMU
WEB BİLDİRİM AYARLARI
Tarayıcı Anlık Bildirim İzinleri: Kullanıcı Deneyimini Geliştirmenin Anahtarı Anlık bildirimler, web siteleri üzerinden kullanıcılarla etkili bir şekilde iletişim kurmanın güçlü ...
ADRES ALANLARI YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde Adres Alan Yönetimi, sipariş alırken kullanıcılardan hangi bilgilerin isteneceğini belirlemenizi sağlayan önemli bir özelliktir. Bu sayfada, üyeler ve bayiler...
HEDİYE ÇARKI
Hediye Çarkı uygulaması, işletmelerin müşterileriyle etkileşimi artırmak ve onlara çeşitli ödüller sunarak memnuniyetlerini artırmak için kullanılan bir araç...
HAZIRLIK AŞAMASI / BAKIM MODU ÖZELLİĞİ
Hazırlık Aşaması / Bakım Modu: Ziyaretçilerinizi Etkin Bir Şekilde Bilgilendirin Dijital dünyada web sitenizin sürekli erişilebilir olması önemli olsa da zaman zaman bakım, g&uum...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
CSV İLE SEPETE ÜRÜN EKLEME
CSV İle Sepete Ürün Ekleme uygulaması, müşterilere sitenize toplu ürün eklemelerini sağlayan bir özelliktir. Bu uygulama, müşterilerinize kolaylık sağlar ve büy...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ÜYE DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenize kayıt olan tüm üyelerin yönetimi, üye detay sayfası üzerinden kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Üyeler listesi, temel bilgileri hızlı bir şekilde...
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
404 HATA RAPORLARI
E-ticaret siteleri, silinen veya adresi değişen sayfaları doğru bir şekilde yöneterek kullanıcı deneyimini iyileştirmeli ve arama motorlarına uygun yönlendirmeler yapmalıdır. Bu süre&cc...
V4 SİSTEMİNDEN V5 SİSTEMİNE GEÇERKEN YAPILMASI VE KONTROL EDİLMESİ GEREKEN İŞLEMLER
T-Soft altyapısında V4 sisteminden V5 sistemine geçiş, işletmenizin e-ticaret performansını artırmak ve daha modern, esnek bir platforma sahip olmak için önemli bir adımdır. Bu s&uu...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI
CSV Ürün Sihirbazı Uygulaması: E-Ticaret Sitenizde Kolay ve Hızlı Güncellemeler E-ticaret sitelerinde ürün bilgilerinin güncelliği, satış performansı ve müşteri dene...
DİNAMİK ÜRÜN YÜKLEME VE LAZYLOAD
T-Soft e ticaret sisteminde bir sayfada gösterilecek ürün sayısı yönetilebilmektedir, fakat yüksek rakamlar yazıldığında sitenin fazla trafik kullanmasına sebep olmaktadı...
ÜRÜN KDV ORANI GÜNCELLEME
E-ticaret dünyasında ürün fiyatlandırması, işletmenizin başarısını doğrudan etkileyen kritik unsurlardan biridir. Özellikle Katma Değer Vergisi (KDV) oranlarının doğru ve tutarlı b...
HOTJAR
Hotjar'ın Geri Bildirim Widget özelliği, web sitenizin veya mobil uygulamanızın belirli bir bölümüne entegre edilebilen ve kullanıcıların geri bi...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - LİNK YÖNLENDİRME DIŞARI AKTAR
301 yönlendirme, bir web sayfasının kalıcı olarak başka bir URL’ye taşındığını bildiren bir yöntemdir. Eski URL’ye gelen ziyaretçiler ve arama motoru botları otomatik olar...
V5 SAHAF TEMASI KURULUMU
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
LİNK TİPİ ÖN TANIM AYARLARI
Sitenize eklediğiniz her içeriğin bağlı olduğu menüye ait genel ön tanımlı link düzenlemeleri sayesinde, belirlediğiniz içeriklerin linklerine toplu olarak müdahale e...
BLOK YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde blok yönetimi, web sitenizin tasarım ve işlevselliğini optimize ederek kullanıcı deneyimini ve işletme verimliliğini artırmak açısından büyük önem taşı...
HİKAYE (STORY) UYGULAMASI
Hikaye (Story) Uygulaması, web sitenize popüler sosyal medya platformlarında yaygın olarak kullanılan hikaye özelliğini eklemenizi sağlayan bir araçtır. Bu uygulama sayesinde, web sit...
KOMBİN EKLEME
E-ticarette kombin özelliği, müşterilere ürünleri birlikte kullanma, satın alma ve öneriler sunarak satışları artırmak ve alışveriş deneyimini geliştirmek için öne...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - LİNK YÖNLENDİRME İÇERİ AKTAR
V5 PETBOUTIQ TEMASI KURULUMU
GENEL AYARLAR
E-ticaret sitenizdeki Genel Ayarlar, site yönetimi ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için kritik öneme sahiptir. Yönetim panelinde ve sitede kullanılan birçok öz...
CSV DOSYASI KONTROLLERİ
CSV dosyaları, toplu veri aktarımı ve yönetiminde oldukça pratik bir araçtır. Ancak, içeri aktarım sırasında karşılaşılan hatalar, süreci sekteye uğratabilir. Bu rehberd...
VİTRİN ÜRÜNLERİ
Anasayfa ve diğer tüm sayfalarda göstermek istediğiniz ürünleri sergilemek için kullanabileceğiniz etkili araçlardan biri, vitrin ürünleri bloklarıdır. Yeni...
GOOGLE INSTANT INDEX
Google Instant Index Nedir?Google Instant Index, yeni yayınlanan içeriklerin arama sonuçlarında hızla görünmesini sağlayan bir gerçek zamanlı indeksleme yöntemidir....
V5 FURNITURE TEMA KURULUMU
Sİ DESTEK
Si Destek Canlı Destek Programı: Müşteri İlişkilerinizde Yeni Bir Dönem Başlatın! E-ticaret dünyasında müşteri memnuniyeti, işletmenizin başarısı için kritik öneme sahi...
RELATED DIGITAL SEGMENT ENTEGRASYONU (VISILABS)
Birleştirilmiş müşteri profilleri, gerçek zamanlı davranışsal hedefleme ve kişiye özel ürün tavsiyeleri ile tüm kanallarda kişiye özel müşteri deneyimleri olu...
SETROW ENTEGRASYONU
Setrow, CRM tabanlı dijital pazarlama ve ileri seviye e-mail marketing özellikleri sağlamaktadır. Setrow ile spam oluşturmadan email marketing ve toplu eposta gönderim sistemi ile gönde...
ÇIKIŞ ÖNCESİ AÇILIR PENCERE
Müşteri sayfadan tamamen ayrılmaya karar verdiğinde, sekmeyi veya pencereyi kapatmak istediğinde bir açılır pencere çıkartarak müşterinize iletmek istediğiniz bir mesajı gö...
RAPORLAR - ÖDEME RAPORLARI
T-Soft Ödeme Raporları: Finansal Süreçlerinizi Kolayca Takip Edin E-ticarette finansal süreçlerin yönetimi, işletmelerin sağlıklı büyümesi ve sürdü...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
SELFBOT
Dijital çağda müşterilerle etkili ve kesintisiz iletişim kurmak, işletmeler için hayati bir önem taşımaktadır. İşte bu noktada, yazılı dijital iletişim kanalı olarak geliştiril...
ARAMADA HER KARAKTERDE SONUÇ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların aradıkları ürünlere ulaşmak için kullandıkları en sık yöntem site içi arama alanıdır.Sitenizin arama alanı kullanılırken ürü...
SİPARİŞ DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenizde alınan tüm siparişlerin ayrıntılı yönetimi, sipariş detay sayfası üzerinden gerçekleştirilir. Sipariş listesi, temel bilgileri hızlıca görüntül...
İLETİŞİM SAYFASI
İletişim formu, müşterilerin sorularını, şikayetlerini ve önerilerini kolayca iletebilecekleri pratik bir araç olarak hizmet verir. Bu formlar aracılığıyla gönderilen iletişim me...
SİPARİŞİ İPTAL ETME
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Sipariş İptal Süreci E-ticaret işletmeleri için sipariş yönetimi, müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen kritik bir süreçtir. T-Soft e...
ÜRÜNE ÖZEL BANKA KOMİSYONU EKLEME
E-ticarette ödeme yöntemleri ve komisyon oranları, işletmelerin kârlılığını ve müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen önemli unsurlardan biridir. T-Soft’un sunduğu es...
İLETİŞİM BİLGİLERİ (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde iletişim ayarları, müşterilerinizin size kolayca ulaşabilmelerini sağlayarak, güvenilirlik ve müşteri memnuniyetini artırmak için büyük önem ...
ÖDEME BİLDİRİMLERİ
E-ticaret sitelerinde ödeme bildirimleri, müşteri ilişkilerini yönetmek ve tahsilat süreçlerini kolaylaştırmak için kritik bir rol oynar. T-Soft e-ticaret yazılımı, c...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
RAPORLAR - İÇERİK RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile İçerik Raporları: Ürün Bilgilerinizi Güçlendirin T-Soft e-ticaret platformu, mağazanızdaki ürünlerin performansını analiz etmek ve optimize ...
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
KULLANICI GRUPLARI
E-ticaret sitenizde kullanıcı grupları oluşturabilir ve yetki sınırlandırmaları yapabilirsiniz. Yönetim paneline eklediğiniz kullanıcılar için farklı gruplar oluşturarak, her bir grubun g&...
CHIPPIN ÖDEME ENTEGRASYONU
SOCIOMANTIC ENTEGRASYONU
Sociomantic, müşterilerin çevrimiçi davranışlarını izleyen ve bu bilgileri kullanarak hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturan bir teknoloji şirketidir. Sociomantic Entegrasyonu, b...
SENDHEAP
SendHEAP, müşterilerinizle etkili bir şekilde iletişim kurmanızı sağlayan bir platformdur. Sadece mevcut müşterilere değil, potansiyel müşterilere de kolaylıkla ulaşmanızı sağlar. Bu sa...
İZLEME KODLARI
Sitenizde kullanmak istediğiniz 3. parti yazılımlara ait kodları kolayca ekleyebilirsiniz. Bu kodlar, chat uygulamaları, widget kullanımları ve müşteri takip sistemleri gibi çeşitli ara&cc...
BLOG EKLEME
E-ticaret sitelerinde blog içerikleri ekleme, markanızın çevrimiçi varlığını güçlendirmek ve müşteri etkileşimini artırmak için büyük bir ön...
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
SEPETTE FİYAT KONTROLÜ
Sepette Fiyat Kontrolü uygulaması, müşterilerin satın alma işlemini gerçekleştirmeden önce sepetlerindeki toplam tutarın belirlenen bir tutarın altında olup olmadığını kontrol et...
CARGONG KARGO OTOMASYONU
Lojistik sektörünün günden güne geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı hızla artmaya devam etmektedir. Müşteri artık ürünün aynı g&uum...
KISMİ (PARÇALI) SEVKİYAT MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde kısmi (parçalı) sevkiyat, müşteri memnuniyetini artırmada ve lojistik süreçlerin etkin yönetiminde önemli bir rol oynar. Sitenize gelen siparişl...
TEMSİLCİ (PLASİYER) MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde Temsilci (Plasiyer) Modülü, özellikle B2B ticarette müşteri yönetimini optimize etmek ve güvenliğini sağlamak açısından büyük bir &...
RTB HOUSE ENTEGRASYONU
RTB House, yüksek verimli bir online reklamcılık çözümüdür. Sitenizin ziyaretçilerini sitenize geri getirip onları müşteriniz olmaları yönünde teş...
ÜRÜNE FOTOĞRAF EKLEME
E-ticaret sitesinde ürün görseli, müşterilerin ilk izlenimi ve güvenini oluşturan temel bir unsurdur. Kaliteli ve açıklayıcı görseller, ürünün ger&c...
İADE VE GERİ ÖDEMELER
T-Soft e-ticaret altyapısı, yönetim paneli üzerinden tamamlanan tüm iade işlemlerini tek bir sayfada görüntüleyerek, iadelere ait bilgileri ve raporlamaları kolayca takip...
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
İADE AYARLARI VE İADE BAŞVURUSUNDA BULUNMA
T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıcılarınıza belirli bir süre içinde siparişlerini iade etme imkanı sunarak, alışveriş sırasında oluşabilecek memnuniyetsizliklerin önüne ge&cced...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ DIŞARI AKTAR
T-Soft'un Üye Segment özelliği, işletmelerin müşteri segmentasyonunu etkin bir şekilde yaparak, farklı müşteri gruplarına özel pazarlama kampanyaları ve promosyonlar sunmaları...
ABONELİK SİSTEMİ
E-ticaret sitelerinde abonelik sistemi, müşteri sadakatini artırmanın ve düzenli gelir akışı sağlamanın etkili yollarından biridir. T-Soft e-ticaret altyapısı ile sunulan abonelik sistemi, m...
RAPORLAR - SERVİS KULLANIM RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Servis Kullanım Raporları: Kaynaklarınızı Verimli Kullanın T-Soft e-ticaret platformu, işletmelerin web sitesi performansını ve sistem kaynaklarını yönetebilmesi için ...
RAPORLAR - SATIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Satış Raporları: İşletmeniz İçin Güçlü Analiz Araçları E-ticaret dünyasında rekabetin hızla arttığı bu dönemde, satış verilerinin...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ İÇERİ AKTAR
KARGO ENTEGRASYON AYARLARI
Kullandığınız kargo firmaları ile e-ticaret siteniz arasında entegrasyon yaparak, anlaşmalı olduğunuz veya kullanmak istediğiniz kargo firmalarını sisteme entegre edebilirsiniz. Bu entegrasyon, otomat...
TAMAMLANMAYAN SİPARİŞİ ÖDEMEYE GÖNDER
E-ticaret sitelerinde, sepete ürün eklenerek başlatılan birçok sipariş tamamlanmayabilir. Bu durumun nedenleri arasında kullanıcıların siparişe daha sonra devam etmek istemesi, sipari...
TRUSTED SHOPS ROZETİ
Müşterilerinizin sitenize güven duymaları için Trusted Shops Rozeti eklemesi sağlayabilirsiniz. E-ticaret sitelerinde gösterebilecekleri güvenilir rozet verilmeden önce...
SİPARİŞ SÜREÇLERİ
E-ticaret platformlarında sipariş süreçleri, müşterinin sipariş oluşturmasından ürünün teslimine kadar geçen aşamaları içerir ve müşteri memnuniyeti ...
SAYFA BAZLI AÇILIR PENCERE
Siteniz içinde müşterileriniz gezerken, 10 farklı sayfaya kadar, her sayfada farklı açılır pencereler görünmesini sağlayabilirsiniz. Sayfalar açılırken müşteri...
GLAMI PİKSEL
Glami bir moda arama motorudur. Glami Pixel ürün listelemelerini müşteri tercihleri doğrultusunda, satıcı, marka, renk, fiyat ve stilin popülerliğine göre özelleştirmeniz...
GÖNDEREN E-POSTA AYARLARI
E-ticaret sitenizde e-posta gönderimlerinin doğru çalışabilmesi ve bildirim süreçlerinde sorun yaşanmaması için gönderici e-posta hesaplarını doğru şekilde yapıland...
ÜYE SEPETLERİ
E-ticaret sitelerinde, bazı üyeler sepetlerine ürün ekledikten sonra siparişlerini tamamlamayabilir, erteleyebilir veya unutabilirler. Bu durumu analiz etmek ve sepetlerini tamamlamayan...
TCALL CENTER
T-Soft'un bütünleşik çözümleri ile Türkiye'de bir ilki yaşayın, sadece T-Soft alt yapısına sahip sitelerin kullanabildiği bu teknoloji ile rakiplerinizi kıskandırın. Tc...
MASTER MAİL ŞABLONLARI
T-Soft mail şablonları, işletmelerin e-posta içeriklerini düzenlemelerine, kişiselleştirmelerine ve profesyonel bir görünüm kazandırmalarına imkan sağlar. T-Soft e-ticaret a...
İLETİŞİM BİLGİLERİ
E-ticaret sisteminde iletişim bilgileri, müşterilerle etkili iletişim kurmanın ve müşteri memnuniyetini sağlamanın önemli bir unsurdur. İletişim bilgileri, müşterilerin ihtiya&cced...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
OUTLOOK POP3 MAİL KURULUMU
E-posta yönetimi, sipariş onayları, gönderim bilgileri, kampanya bildirimleri ve müşteri destek taleplerinin hızlı ve güvenilir bir şekilde iletilmesini sağlar. T-Soft altyapısında...
KAPIDA ÖDEME YÖNTEMİNDE SMS DOĞRULAMA KULLANIMI
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyeti ve sipariş güvenliğinin artırılması amacıyla Kapıda Ödeme yöntemi sıklıkla tercih edilmektedir. Ancak, bu yöntemle yapılan siparişler...
ACELE ET! TÜKENİYOR (MOBILE APP)
T-Soft Apps’in mobil uygulamalar için geliştirdiği son yenilikçi özellik "Acele Et! Tükeniyor" uygulaması stokları kritik seviyeye yaklaşan ürünlerinizin mü...
ANKET OLUŞTURMA
Siteniz üzerinden kullanıcıların seçim yapabilecekleri anketler yayınlayabilirsiniz. Oluşturulan anketler ile müşteri memnuniyeti, ziyaretçi kaynağı veya sitenize özel sor...
BLOG YÖNETİMİ GENEL KULLLANIM
E-ticaret sitelerinde blog yönetimi, müşteri etkileşimini artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve arama motoru optimizasyonunu (SEO) geliştirmek için hayati bir rol ...
GÜMRÜK VERGİSİ
E-ihracat yaparken, yurtdışına gönderilen siparişler için gümrük vergisi alınabilir. Gümrük vergisi sayfasında, istediğiniz her ülke için farklı tutarlar ve...
WHATSAPP KULAKÇIĞI
Günümüz e-ticaret yapılarında satış, yönetim, güvenirlik vb. konularda müşteriler ile iletişimde olmanın olumlu etkileri olmaktadır. E-ticaret sitenizde çeşitli ch...
MOBİLDEV İVT ENTEGRASYONU
Mobildev İVT ile firmanız için izinli veri tabanı oluşturabilir, büyütebilir, izinli pazarlama kanalınızı kanunlara uygun ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Markanızla ilgile...
E-POSTA SAĞLAYICI AYARLARI
E-ticaret sitelerinde e-posta sağlayıcı ayarları, kullanıcılarla etkili iletişim kurmak ve önemli bildirimleri zamanında iletmek için kritik bir öneme sahiptir. Sipariş verildiğinde, ...
MOBİLDEV SMS ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile Mobildev SMS entegrasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Mobildev SMS Marketing ile etkileşiminizi artırın ve pazarlama deneyiminizi zenginleştirin! 2002 yılından beri ...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
T-SOFT KARGO UYGULAMASI
T-Soft Kargo: Yeni Nesil Kargo Otomasyon Yazılımı T-Soft Kargo, uygun fiyatlarla kargo gönderimini sağlayan yenilikçi bir kargo otomasyon yazılımıdır. İşletmeler, T-Soft Kargo altyapısı sa...
ÜYELER SAYFASI BUTON İSLEVLERİ
Üyeler sayfası buton seçenekleri, yönetim panelinin etkin kullanımını sağlayarak işletmelerin üye yönetim süreçlerini büyük ölçüde kol...
E-İHRACAT AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde e-ihracat ayarları, küresel pazarlara açılmak ve uluslararası satışları artırmak için büyük önem taşır. Sitenizde kullandığınız e-ihracat mod&uu...
E-POSTA ALAN ADINA GÖRE ÜYE GRUBU VE İNDİRİM TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde e-posta alan adına göre üye grubu ve indirim tanımlama, belirli bir kuruma, firmaya veya topluluğa özel ayrıcalıklar sunmanın etkili bir yoludur. Bu yöntemle,...
YEREL TESLİMAT SERVİSİ
E-ticaret sitelerinde yerel teslimat servisi, özellikle market ve gıda gibi hızlı teslimat gerektiren ürünlerde müşteri memnuniyetini artırmak için kullanılmaktadır. Siteniz...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
KULLANICILAR
E-ticaret sitelerinde yönetim paneli kullanıcıları, site işlemlerini yönetmek ve panele erişim sağlayabilmeleri için eklenmektedir. Kullanıcılar yönetim panelinde ürün ...
DİL YÖNETİMİ
Çoklu dil desteği ile siteniz, farklı dil seçenekleri sunarak daha geniş bir hedef kitleye hitap edebilir. Müşteriler, genellikle sitenin sol üst köşesinde yer alan dil de...
RELATED DIGITAL ÜRÜN ÖNERİSİ ENTEGRASYONU (VISILABS)
Related Recommendation Engine, collaborative ve content based filtreleme ile web, mobil, email ve kiosklar için ürün tavsiye motoru çözümü sunmaktadır. Widget ya...
FACEBOOK MESSENGER
Facebook Messenger uygulaması, ziyaretçilerinizin işletmenizle doğrudan internet sitenizde Messenger üzerinden sohbet etmesine olanak tanır. Sohbeti; fiyat veya ürünler hakkındak...
PARA BİRİMLERİ
E-ticarette döviz yönetimi ve para birimi ekleme, işletmelerin uluslararası pazarlara açılmalarında ve küresel müşteri tabanına ulaşmalarında kritik öneme sahiptir.&nbs...
HIZLI DUYURU ÇUBUĞU
"Hızlı Duyuru Çubuğu" uygulaması sayfanızın en üst kısmında görünen bir duyuru alanıdır. Bu kutucuğun yüksekliğini belirleyebilir, zemin rengini, kutu üzerindeki m...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
HOROZ LOJİSTİK KARGO ENTEGRASYONU
Lojistik sektörünün hızla geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı doğrultuda artmaktadır. Günümüz müşterileri, siparişlerinin aynı gün kargo...
HEPSİJET KARGO ENTEGRASYONU
PTT KARGO ENTEGRASYONU
ARMAN LOJİSTİK KARGO ENTEGRASYONU
SİPARİŞ YAZDIRMA ŞABLONLARI
Sipariş Yazdırma Şablonları ile İşlemlerinizi Kolaylaştırın T-Soft'un "Sipariş Yazdırma Şablonları" özelliği, e-ticaret operasyonlarınızı daha verimli hale getirmenize yardımcı olur. Siparişlerin...
ULAK KARGO ENTEGRASYONU
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
MNG KARGO ENTEGRASYONU
UPS KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX HONG KONG KARGO ENTEGRASYONU
BİR GÜNDE KARGO ENTEGRASYONU
YURTİÇİ KARGO ENTEGRASYONU
UPS WORLD KARGO ENTEGRASYONU
SÜRAT KARGO ENTEGRASYONU
SCOTTY KARGO ENTEGRASYONU
ARAS KARGO ENTEGRASYONU
PTS KARGO ENTEGRASYONU
DHL KARGO ENTEGRASYONU
PARTNER EXPESS KARGO ENTEGRASYONU
MURATHAN JET KARGO ENTEGRASYONU
BANABİ KURYE KARGO ENTEGRASYONU
KARGOTÜRK KARGO ENTEGRASYONU
KARGOİST KARGO ENTEGRASYONU
POSTRANS KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX KARGO ENTEGRASYONU
ASE KARGO ENTEGRASYONU
KARGOLA KARGO ENTEGRASYONU
SENDEO KARGO ENTEGRASYONU
PACKUPP KARGO ENTEGRASYONU
SPEEDY KARGO ENTEGRASYONU
BOVO KARGO ENTEGRASYONU
GİT KARGO ENTEGRASYONU
JETIZZ KARGO ENTEGRASYONU
TEDARİKÇİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde tedarikçi ayarları, çok tedarikçili bir platform yönetmek ve tedarikçilerin etkin bir şekilde ürünlerini sunmalarını sağlamak iç...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
SİPARİŞLER SAYFASI BUTON İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki butonlar siparişlerin yönetimi için gerekli işlemlere hızlı erişim sağlamanıza yardımcı olur. Buton yönetimleri ile siparişlerin süreçlerini...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması için alan adı (domain) yönetimi ve e-posta kurulumları büyük önem taşır. Alan adı, internet üzerindeki benzersiz adresinizdir ve...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
GELİŞMİŞ KAMPANYA MODÜLÜ
E-Ticaret sitelerinde, siteye üye çekmek, sipariş vermeye teşvik etmek gibi amaçlar ile en sık kullanılan yapılardan birisi kampanyalardır.Birbirinden farklı binlerce kampanya senar...