E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
E-POSTA SAĞLAYICI AYARLARI
E-ticaret sitelerinde e-posta sağlayıcı ayarları, kullanıcılarla etkili iletişim kurmak ve önemli bildirimleri zamanında iletmek için kritik bir öneme sahiptir. Sipariş verildiğinde, ...
GÖNDEREN E-POSTA AYARLARI
E-ticaret sitenizde e-posta gönderimlerinin doğru çalışabilmesi ve bildirim süreçlerinde sorun yaşanmaması için gönderici e-posta hesaplarını doğru şekilde yapıland...
ÜLKE BAZLI POSTA KODU AKTİFLEŞTİRME
Ülke Bazlı Posta Kodu Aktifleştirme uygulaması, web sitenizde sipariş tamamlama sırasında posta kodu bilgisini alırken bazı ülkelerde bu bilginin zorunlu olmasını kaldırır. Uygulama, belirti...
E-POSTA ALAN ADINA GÖRE ÜYE GRUBU VE İNDİRİM TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde e-posta alan adına göre üye grubu ve indirim tanımlama, belirli bir kuruma, firmaya veya topluluğa özel ayrıcalıklar sunmanın etkili bir yoludur. Bu yöntemle,...
OUTLOOK POP3 MAİL KURULUMU
E-posta yönetimi, sipariş onayları, gönderim bilgileri, kampanya bildirimleri ve müşteri destek taleplerinin hızlı ve güvenilir bir şekilde iletilmesini sağlar. T-Soft altyapısında...
FORM OLUŞTURMA
Sitenizde kullanıcılardan sizlere ulaşmalarını sağlayacak form yapıları oluşturabilirsiniz.Hızlı form kodları almak için "Ayarlar > E-Posta Hesapları" sayfasına tıklayınız.Ekli olan maillerd...
BİLDİRİM ŞABLONLARI
E-ticaret sitelerinde bildirim şablonları, müşteri iletişimini güçlendirmek ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için önemli bir araçtır. Sitenizde kullanıcılara E-...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması için alan adı (domain) yönetimi ve e-posta kurulumları büyük önem taşır. Alan adı, internet üzerindeki benzersiz adresinizdir ve...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
ÜRÜN STOK DEĞİŞİM BİLDİRİMLERİ
E-ticaret dünyasında yakından takip edilmesi öncelikli olan en önemli konulardan birisi stok yönetimidir.T-Soft altyapısı ile ürünlere stoklar tanımlandıktan sonra gelen ...
ÜYE VE BAYİ KAYIT MAİLLERİ DÜZENLEME
E-ticaret sitenize üye olan kullanıcılar ve bayiler, kayıt işlemlerini tamamladıklarında bilgilendirme e-postası alırlar. Bu e-postalar, sitenizin kullandığı üyelik ve bayilik onaylama y&oum...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
SETROW ENTEGRASYONU
Setrow, CRM tabanlı dijital pazarlama ve ileri seviye e-mail marketing özellikleri sağlamaktadır. Setrow ile spam oluşturmadan email marketing ve toplu eposta gönderim sistemi ile gönde...
T-SOFT ÖNERİLEN GÜVENLİK DÜZENLEMELERİ
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenizi korumak için çeşitli güvenlik önlemlerimizden yararlanabilirsiniz. İletilen güvenlik ayarları ve düzenlemeleri hakkında detayl...
FİYAT ALARM LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde Fiyat Alarm Listesi, müşterilerin ilgilendikleri ürünlerin fiyatlarındaki değişikliklerden anında haberdar olmalarını sağlar. Üyeler, ürün detay say...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYELERİ İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan üyeleri CSV formatında güncelleyebilir veya CSV dosyası kullanarak yeni üye ekleyebilirsiniz. CSV formatında üye aktarımları için, uygulama ...
MASTER MAİL ŞABLONLARI
T-Soft mail şablonları, işletmelerin e-posta içeriklerini düzenlemelerine, kişiselleştirmelerine ve profesyonel bir görünüm kazandırmalarına imkan sağlar. T-Soft e-ticaret a...
ÖDEME SEÇENEKLERİ (İÇERİK DÜZENLE)
Siparişler > Ödeme Seçenekleri sayfasına tıklayınız. "İçerik Düzenle" menüsünden ödeme yöntemlerine ait açıklama ve mail içeriklerine ulaşa...
İKİ AŞAMALI DOĞRULAMA
T-Soft İki Aşamalı Doğrulama Kullanımı İki adımlı doğrulama, hesaplarınızı ek bir güvenlik katmanıyla koruyan bir güvenlik yöntemidir. Bu yöntem, genellikle şu adımları içer...
MÜŞTERİ DENEYİMİ PUANLAMA
Sitenizden alışveriş yapan müşterilerden, aldıklara ürünlere dair yorum yapmalarını isteyebilirsiniz. Yorum yapmaları karşılığında puan kazanabilirler. Sipariş veren müşteriye beli...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
OPTIVO EMAIL MARKETING
E-posta ile pazarlama yazılımı Optivo, benzersiz özelleştirme seçenekleri, yüksek güvenlik ve kolay kullanım özellikleriyle öne çıkmaktadır. Kişiselleştirilmiş e...
TELEFON NUMARASI İLE ÜYELİK/GİRİŞ
E-ticaret sistemlerinde site üyelik ve sipariş aşamalarında e-posta adresine ek olarak telefon numarası ile kayıt olunabilmektedir. Günümüzde telefon kullanımının fazlalığı ve kola...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
TAVSİYE EDENLER
E-ticaret sitenizdeki "Tavsiye Et İndirim Kazan" kampanyasının işlem loglarını yönetim panelinden takip edebilirsiniz. Bu kampanya kapsamında tavsiyede bulunan üyeler, tavsiye edilen kişiler...
KVKK HATIRLATMA BİLDİRİMİ
Bu uygulama KVKK onayı vermemiş üyelerin, sitenize giriş yaptıktan sonra onay hatırlatması yapar. Günümüz e-ticaret yapısında KVKK onayları zorunlu tutulduğundan dolayı sitenizde b...
EMAİL ÖNERİSİ
Email Önerisi uygulaması, web sitenize üye girişi ve kaydı esnasında kullanıcılara e-posta adreslerini doldururken öneriler sunar. Kullanıcılar, "@" işaretinden önceki yazıya dayan...
İLETİ YÖNETİM SİSTEMİ (İYS)
İleti Yönetim Sistemi Nedir? İleti Yönetim Sistemi (İYS), tüm hizmet sağlayıcıların güncel ticari elektronik ileti onaylarını kaydettikleri ulusal veri tabanı sistemidir. Alıcılar...
ÜYELER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Üyeler sayfası filtreleme özellikleri sayesinde site yöneticileri, kayıtlı üyeleri belirli kriterlere göre filtreleyerek hedef kitle analizlerini daha etkin bir şekilde ger&cc...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ÜYE OL PARA KAZAN / ÜYE OL İLK SİPARİŞTE PARA KAZAN
Sitenize ziyaretçileri üye olmaya teşvik etmek için kampanya oluşturabilirsiniz. Üye olma yolu ile kullanılabilecek 2 farklı sistem tanımlı kampanyamız bulunmaktadır. 1....
ÜYE ŞİFRE HATIRLAT
Şifre bilgisini unutan üyeleriniz sitenizde "Üye Giriş" sayfasındaki "Şifremi Unuttum" seçeneğini kullanarak şifrelerini yenileyebilirler. Şifremi unuttum işleminde sorun yaşayan &uum...
İLETİŞİM BİLGİLERİ (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde iletişim ayarları, müşterilerinizin size kolayca ulaşabilmelerini sağlayarak, güvenilirlik ve müşteri memnuniyetini artırmak için büyük önem ...
TEKLİF İSTE FORMU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenizden alışveriş yapan kullanıcılara teklif iste özelliği sunabilirsiniz.Teklif iste özelliği ile sepet sayfasında eklenen ürünlerin yer aldığı b...
SMS GÖNDERİMİ
E-ticaret sitenizde, sipariş bilgilendirmesi için SMS pazarlamasını etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Müşterilere sipariş onayları, kargo takip numaraları ve teslimat bilgileri gibi &o...
GOOGLE İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Google Login...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
SUPSIS
Müşteri İletişiminde Yeni Dönem: Supsis Canlı Destek SistemiDijital çağda müşteri memnuniyetinin anahtarı, hızlı ve etkili iletişimden geçiyor. Supsis, online firmaların t...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ANKETİ
Google Müşteri Yorumları, sitenizde bir satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerden değerli geri bildirimler toplamanıza imkan tanıyan, ücretsiz bir hizmettir. Google Müş...
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha &...
TÜRKİYE MAHALLE VERİTABANI
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenize tüm ülke, şehir ve ilçe bilgileri eklenmektedir. Adres veritabanına mahalle bilgilerini de eklemek istiyorsanız "Türkiye Mahalle Veritaban...
TAVSİYE ET İNDİRİM KAZAN MODÜLÜ
Tavsiye et indirim kazan kampanyası e-ticaret sitesi üyelerinin tavsiye ettikleri site veya ürünler sonucunda indirim kazandıkları bir kampanyadır.Tavsiye et yapısı ek lisansa bağlı ola...
JİVOCHAT CANLI DESTEK SİSTEMİ
JivoChat işinizin tüm iletişimini tek yerden yürütmenizi sağlayan bir iletişim çözümüdür. Canlı destek, telefon, e-posta ve sosyal ağlar üzerinden gelen ...
SEGMENTIFY WEB PUSH
Push bildirimleri markaların müşterilerini tüm cihazlar ve tarayıcılar üzerinden hedeflemesini sağlayan basit ancak oldukça etkili mesajlardır. Online markalar, push bildirimleri...
EUROMESSAGE EMAIL, SMS, PUSH ENTEGRASYONU
Tüm kanallarda dijital müşteri deneyimini Euromessage ile oluşturabilir, yönetebilir ve optimize edebilirsiniz. Euromessage 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuştur. So...
YÖNETİM PANELİ GİRİŞ ŞİFRE BİLGİSİ SIFIRLANMASI
Yönetim panelinize girişte kullandığınız parola bilgisini düzenli aralıklarla yeni güçlü parolarla değiştirmelisiniz. Güçlü bir parola, çevrimi&ccedi...
SİPARİŞ ANALİZİ
E-ticaret sektöründe rekabetin hızla artması, işletmelerin satışlarını artırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için yenilikçi çözümler geliştirmelerini...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
WEB SERVİS KULLANICILARI
E-Ticaret yazılımınızda çeşitli, entegrasyonlar için, web servis altyapımızı kullanabilirsiniz.Gelişen teknolojiye paralel olarak servis altyapılarında düzenli geliştirmeler sağlanm...
MOBİL UYGULAMA APPLE VE GOOGLE PLAY DEVELOPER HESAP AÇILIŞ SÜREÇLERİ
Apple Developer Hesabı Açılış Süreçleri Apple Developer Hesabı açmak, uygulama geliştiren veya yayımlayan bir şirket ya da bireysel geliştirici için kritik bir adımdır...
KULLANICILAR
E-ticaret sitelerinde yönetim paneli kullanıcıları, site işlemlerini yönetmek ve panele erişim sağlayabilmeleri için eklenmektedir. Kullanıcılar yönetim panelinde ürün ...
İLETİŞİM SAYFASI
İletişim formu, müşterilerin sorularını, şikayetlerini ve önerilerini kolayca iletebilecekleri pratik bir araç olarak hizmet verir. Bu formlar aracılığıyla gönderilen iletişim me...
ZİYARETÇİ DEFTERİ
E-ticaret sitelerinde Ziyaretçi Defteri, müşteri etkileşimini artırmak ve müşteri memnuniyetini güçlendirmek için önemli bir araçtır. Bu modül, sit...
HEDİYE ÇARKI
Hediye Çarkı uygulaması, işletmelerin müşterileriyle etkileşimi artırmak ve onlara çeşitli ödüller sunarak memnuniyetlerini artırmak için kullanılan bir araç...
SENDHEAP
SendHEAP, müşterilerinizle etkili bir şekilde iletişim kurmanızı sağlayan bir platformdur. Sadece mevcut müşterilere değil, potansiyel müşterilere de kolaylıkla ulaşmanızı sağlar. Bu sa...
ÖDEME BİLDİRİMLERİ
E-ticaret sitelerinde ödeme bildirimleri, müşteri ilişkilerini yönetmek ve tahsilat süreçlerini kolaylaştırmak için kritik bir rol oynar. T-Soft e-ticaret yazılımı, c...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
FLY MEDIA ENTEGRASYONU
Fly Media, işinizin büyümesine yardımcı olacak en iyi çevrimiçi pazarlama hizmetlerini sunan bir dijital pazarlama ajansıdır. Arama motoru pazarlaması, sosyal medya pazarlaması...
TAMAMLANMAYAN SİPARİŞİ ÖDEMEYE GÖNDER
E-ticaret sitelerinde, sepete ürün eklenerek başlatılan birçok sipariş tamamlanmayabilir. Bu durumun nedenleri arasında kullanıcıların siparişe daha sonra devam etmek istemesi, sipari...
İADE AYARLARI VE İADE BAŞVURUSUNDA BULUNMA
T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıcılarınıza belirli bir süre içinde siparişlerini iade etme imkanı sunarak, alışveriş sırasında oluşabilecek memnuniyetsizliklerin önüne ge&cced...
ÜRÜN YORUMLARI
E-ticaret sitelerinde ürünlere yapılan yorumlar, hem alıcılar hem de satıcılar için büyük önem taşır. Müşteriler, satın almayı düşündükleri ür&...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
T-SOFT AI | YAPAY ZEKA İLE E-TİCARET UYGULAMASI
T-Soft AI, e-ticaret işletmeleri için tasarlanmış yenilikçi bir yapay zeka uygulamasıdır. Akıllı içerikler ve asistanlık hizmetleri sunarak, kullanıcıların işlerini daha verimli v...
KAPIDA ÖDEME YÖNTEMİNDE SMS DOĞRULAMA KULLANIMI
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyeti ve sipariş güvenliğinin artırılması amacıyla Kapıda Ödeme yöntemi sıklıkla tercih edilmektedir. Ancak, bu yöntemle yapılan siparişler...
TAXJAR ENTEGRASYONU
TaxJar, yoğun e-ticaret satıcılarının satış vergisini yönetmeleri için önde gelen teknoloji çözümüdür. Taxjar uygulaması bütün ülkelerin verg...
FAVORİLER / ALIŞVERİŞ LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini artıran en önemli özelliklerden biri Favoriler / Alışveriş Listesi bölümüdür. Bu özellik sayesinde üyeler, beğendikle...
TEDARİKÇİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde tedarikçi ayarları, çok tedarikçili bir platform yönetmek ve tedarikçilerin etkin bir şekilde ürünlerini sunmalarını sağlamak iç...
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
ADRES ALANLARI YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde Adres Alan Yönetimi, sipariş alırken kullanıcılardan hangi bilgilerin isteneceğini belirlemenizi sağlayan önemli bir özelliktir. Bu sayfada, üyeler ve bayiler...
OBASE SMARTFIND
Obase SmartFind: Akıllı Aramanın Yeni Boyutu Dijital dünyada kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve satışa dönüşüm oranlarını artırmak, başarılı bir e-ticaret platformunun en ön...
WINFLUENCER
Influencer İş Birliklerinde Devrim: WinfluencerGünümüz dijital dünyasında, markaların hedef kitlelerine ulaşmada etkili bir yol olan influencer iş birlikleri, teknoloji ile yeniden...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
ÜYE GİRİŞİ VE ÜYE KAYIT ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde üye girişi ve üye kayıt kurgusu, müşteri ilişkileri ve satış stratejileri açısından kritik bir rol oynar. Üye girişi, müşterilere kişiselleştirilm...
PDF KATALOG OLUŞTURMA MODÜLÜ
PDF Katalog Oluşturma Aracı, e-ticaret siteleri için özel olarak geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu araç sayesinde, müşterilere ürünlerinizi katalog şeklinde sunabilir...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ DIŞARI AKTAR
T-Soft'un Üye Segment özelliği, işletmelerin müşteri segmentasyonunu etkin bir şekilde yaparak, farklı müşteri gruplarına özel pazarlama kampanyaları ve promosyonlar sunmaları...
HAZIRLIK AŞAMASINDA UYGULAMASI
Web sitenizin lansmanına kısa bir süre kala, ziyaretçilerinize profesyonel bir izlenim bırakmak ve etkileşimi sürdürebilmek için Hazırlık Aşamasında uygulaması mükemm...
HAZIRLIK AŞAMASINDA CLASSIC UYGULAMASI
E-ticaret siteniz bakım modundayken bile markanızın prestijini koruyacak şık ve güven veren bir karşılama sayfasına sahip olmak önemlidir. Hazırlık Aşamasında Classic, klasik tasarım anlayış...
SEGMENTIFY WEB ENTEGRASYONU
Segmentify Çözümleri Etkileşim ve Kişiselleştirilmiş Ürün Önerisi Sitenize gelen bir ziyaretçinin davranışlarına ve ziyaretçi ve...
LOGLAR
T-Soft e-ticaret paneli, kullanıcı giriş raporları, kullanıcı işlem raporları ve çeşitli log kayıtları aracılığıyla çeşitli işlem ve değişiklikleri izlemenize olanak sağlar. T-Soft...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ İÇERİ AKTAR
SAATLİK DÖVİZ ALTIN GÜMÜŞ KURLARI - OPEN EXCHANGE RATES
Saatlik Döviz, Altın ve Gümüş Kurları – Open Exchange Rates Döviz, altın ve gümüş piyasalarındaki anlık değişimleri takip etmek, finansal analizlerde güvenilir...
ÜYE DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenize kayıt olan tüm üyelerin yönetimi, üye detay sayfası üzerinden kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Üyeler listesi, temel bilgileri hızlı bir şekilde...
DISQUS
Disqus web siteleri ve çevrimiçi topluluklara yönelik yorum yönetim platformudur. Disqus platformu; aralarında sosyal medya entegrasyonu, kullanıcı profilleri, spam ve yorum y&...
PUAN SİSTEMİ
Puan Modülü, E-Ticaret sitelerinde alışveriş yapan üyelerin, e-ticaret sitesine olan sadakatini artıran bir kampanya modülüdür. Müşterinin her yaptığı alışveriş sonr...
GIROGATE ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
GOOGLE INSTANT INDEX
Google Instant Index Nedir?Google Instant Index, yeni yayınlanan içeriklerin arama sonuçlarında hızla görünmesini sağlayan bir gerçek zamanlı indeksleme yöntemidir....
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
RAPORLAR - MÜŞTERİ RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Müşteri Raporları: İşinizi Büyütmenin Anahtarı T-Soft e-ticaret platformu, işletmenizin müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış performansını ar...
KREDİ KARTI TEK ÇEKİM POS BELİRLEME
Bu kısımda Kredi Kartı Tek Çekim yönlendirmesinin nasıl yapılacağını anlatacağız . Öncelikle sanalpos kurulumunun sağlıklı bir şekilde yapıldığından emin olmalısınız. Bu konuda ö...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
KREDİ KARTI TAKSİT KOMİSYON ORANLARI TANIMLAMA
Bu kısımda ödeme seçenekleri sayfasında ve ürün detayda ürün taksit seçeneklerinin nasıl ekleneceğini anlatacağız. Öncelikle anlaşmış olduğunuz sanalpo...
PAYU RUSYA ÖDEME ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile ödeme sistemi olarak PayU Rusya entegrasyonu bulunmaktadır.E-ticaret firmaları, sitelerinde kullanıcılar için PayU Rusya ödeme altyapısı sağlayabilmekte...
ESNEK POS ÖDEME ENTEGRASYONU
SIPAY ÖDEME ENTEGRASYONU
ERP PUAN VE BAKİYE SORGULAMA MODÜLÜ
T-Soft e-ticaret altyapısı, muhasebe programları ile entegrasyon sağlayarak, kullanıcıların mevcut puanlarını ve bakiyelerini alışveriş esnasında öğrenmelerini ve harcama yapabilmelerini müm...
iPARA ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.iPara, Multinet ailesinin taksit ve indirim kam...
AZERİCARD ÖDEME ENTEGRASYONU
MOKA ÖDEME ENTEGRASYONU
PAYTR ÖDEME ENTEGRASYONU
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
ONLIVESALE
Dijital ticaretin hızla geliştiği günümüzde, müşterilere doğrudan ulaşmak ve ürünleri interaktif bir şekilde tanıtmak büyük bir avantaj sağlıyor. OnliveSale, iş...
WEBHOOK GENEL KULLANIM
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir. WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde ol...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
ÜRÜN BAZINDA TEK ÇEKİM VE TAKSİTLENDİRME
T-Soft E-Ticaret Sistemleri ile ürünlerinize özel taksit seçenekleri tanımlayarak müşteri deneyimini iyileştirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ürün bazınd...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
V5 PETBOUTIQ TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...
V5 LAMP TEMASI KURULUMU