E-ticaret sitelerinde, sepete ürün eklenerek başlatılan birçok sipariş tamamlanmayabilir.

Bu durumun nedenleri arasında kullanıcıların siparişe daha sonra devam etmek istemesi, siparişi tamamlamaktan vazgeçmesi veya siteyle ilgili sorunlar yaşaması gibi çeşitli kullanıcı ve site kaynaklı faktörler bulunabilir.

T-Soft e-ticaret altyapısı, yönetim panelinizde bu tür tamamlanmayan siparişleri "Henüz Tamamlanmadı" sürecinde görmenizi sağlar.

Bu sayede, tamamlanmayan siparişleri filtreleyerek inceleyebilir ve müşterilerinize sepetlerinde yarım bırakılmış siparişler olduğuna dair bilgilendirme e-postaları ve SMS'ler gönderebilirsiniz.

Bu özellik, satışların artmasına ve müşteri memnuniyetinin artırılmasına katkı sağlar.

Slide Adımları

- "Siparişler > Siparişler" sayfasına tıklayınız.

- "Henüz Tamamlanmadı" sürecindeki siparişlerinizden hatırlatma maili göndermek istediklerinizi seçiniz.

- "Daha Fazlası > Ödemeye Gönder" sekmesine tıklayınız.

- Mail gönderimi sağlandığında sayfanın sağ üst alanında bilgilendirme uyarısı gösterilecektir.

- Mail içeriğini düzenlemek için "Ayarlar > Bildirim Şablonları" sayfasına tıklayınız.

- "Sipariş Süreçleri > Ödemeye Gönder" şablon içeriğini düzenlemek için "E-Posta" alanındaki düzenleme kalemine tıklayınız.

- Mail şablonunda konu ve başlık içeriklerini düzenleyebilir, değişkenler ile dinamik alanlar oluşturabilirsiniz.

Otomatik ödemeye gönder işlemi için SendHeap Sepet Kurtarma makalemizi inceleyebilirsiniz.