E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
GTAG UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 Kategori Görünt...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
GOOGLE GTM DATALAYER UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 eec Ön Ekli Kategor...
YANDEX WEBMASTER
Bu uygulama, sitenizin Yandex Webmaster doğrulamasını Meta etiketi ile yapmanızı sağlar. Yandex Webmaster ile sitenizi Yandex dizinlerine ekleyebilirsiniz. Sitenizi Yandex Webmaster üzerinde doğr...
LINKEDIN İÇGÖRÜ ETİKETİ
LinkedIn İçgörü Etiketi, derinlemesine kampanya raporlaması yapabilmek ve web sitenizin ziyaretçileri ile ilgili değerli içgörüleri ortaya çıkarmak i&c...