E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
GOOGLE TRANSLATE
Web sitenizde anında 100'den fazla dilde kullanılabilmesini sağlayabilirsiniz. Google Çeviri'nin otomatik çeviri özelliğini web sitenize ekleyebilirsiniz. Google Translate eklentisi...
UTM LİNK OLUŞTURUCU
UTM (Urchin Tracking Module) link kaynağı, pazarlama aracı ve kampanya adı takibi sağlayan, farklı bir URL’ye eklenebilme özelliği taşıyan kolay bir koddur. URL sonuna eklenen ve yeni oluşa...
DOUBLECLICK ENTEGRASYONU
DoubleClick Dijital Pazarlama (DDM), reklamverenlerin daha etkili dijital pazarlama kampanyaları oluşturmasını, yönetmesini ve büyütmesini sağlayan entegre bir reklam teknolojisi platfo...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
GTAG UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 Kategori Görünt...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
OPTIVO EMAIL MARKETING
E-posta ile pazarlama yazılımı Optivo, benzersiz özelleştirme seçenekleri, yüksek güvenlik ve kolay kullanım özellikleriyle öne çıkmaktadır. Kişiselleştirilmiş e...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...