E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması için alan adı (domain) yönetimi ve e-posta kurulumları büyük önem taşır. Alan adı, internet üzerindeki benzersiz adresinizdir ve...
FACEBOOK BUSİNESS ALAN ADI DOĞRULAMA
Bu uygulama, sitenize HTML Meta Etiketi ekleyerek, Facebook Business İşletmenizin alan adını doğrulamanızı sağlar. Facebook Business'da alan adınızı doğrulamak, domaininizin kötüye kullanılm...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
E-POSTA SAĞLAYICI AYARLARI
E-ticaret sitelerinde e-posta sağlayıcı ayarları, kullanıcılarla etkili iletişim kurmak ve önemli bildirimleri zamanında iletmek için kritik bir öneme sahiptir. Sipariş verildiğinde, ...
SNAPCHAT PİKSEL
Snap Pixel, reklam verenlerin kampanyalarının cihazlar arası etkisini ölçmesine yardımcı olur. Reklamverenler, reklamlarını gördükten sonra web sitelerinde ne kadar Snapchat kull...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
GOOGLE İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Google Login...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
ÜYE PUAN HAREKETLERİ
E-ticaret sitenizde Üye Puan Hareketleri, müşteri etkileşimini ve sadakatini artırmak için önemli bir araçtır. Yeni kayıt olan müşterilere başlangıçta kullanıl...
MOBİLDEV SMS ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile Mobildev SMS entegrasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Mobildev SMS Marketing ile etkileşiminizi artırın ve pazarlama deneyiminizi zenginleştirin! 2002 yılından beri ...
TAKİPÇİ FİYAT ÇUBUĞU
Ürün detay sayfalarınızı daha kullanıcı dostu hale getirmek ve alışveriş deneyimini iyileştirmek için Takipçi Fiyat Çubuğu ile tanışın. Artık ziyaretçileriniz, &u...
EUROMESSAGE EMAIL, SMS, PUSH ENTEGRASYONU
Tüm kanallarda dijital müşteri deneyimini Euromessage ile oluşturabilir, yönetebilir ve optimize edebilirsiniz. Euromessage 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuştur. So...
BİZİ UNUTMA
Bizi Unutma uygulaması, ziyaretçilerin e-ticaret sitenizin bulunduğu sekmeyi terk ettiği durumlarda, sitenizin sekmesinde belirlediğiniz bir yazının görünmesini sağlayan bir ara&ccedi...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
SMS GÖNDERİMİ
E-ticaret sitenizde, sipariş bilgilendirmesi için SMS pazarlamasını etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Müşterilere sipariş onayları, kargo takip numaraları ve teslimat bilgileri gibi &o...
UTM LİNK OLUŞTURUCU
UTM (Urchin Tracking Module) link kaynağı, pazarlama aracı ve kampanya adı takibi sağlayan, farklı bir URL’ye eklenebilme özelliği taşıyan kolay bir koddur. URL sonuna eklenen ve yeni oluşa...
ÜYE KOD GÜNCELLEME RAPORLARI
Kod güncelleme raporları ile üyelerinize ait web servis kodlarının tüm değişimlerini eski ve yeni değer olarak görüntüleyebilir, değişiklik yapıldığı zamanı inceleyebilir...
ÜRÜNE MODEL TANIMLAMA
Ürünlerinizin model bilgileri mevcut ise, panel üzerinde modeli ürünlere tanımlayabilir ve site üzerinde ziyaretçilere gösterebilirsiniz. Model tanımlamak i&c...
TAVSİYE EDENLER
E-ticaret sitenizdeki "Tavsiye Et İndirim Kazan" kampanyasının işlem loglarını yönetim panelinden takip edebilirsiniz. Bu kampanya kapsamında tavsiyede bulunan üyeler, tavsiye edilen kişiler...
ÜRÜNE MARKA TANIMLAMA
Ürünlerinizin marka bilgileri mevcut ise, panel üzerinde marka bilgisini ürünlere tanımlayabilir ve site üzerinde ziyaretçilere gösterebilirsiniz. Markalarını...
ABONELİK SİSTEMİ
E-ticaret sitelerinde abonelik sistemi, müşteri sadakatini artırmanın ve düzenli gelir akışı sağlamanın etkili yollarından biridir. T-Soft e-ticaret altyapısı ile sunulan abonelik sistemi, m...
LOGLAR
T-Soft e-ticaret paneli, kullanıcı giriş raporları, kullanıcı işlem raporları ve çeşitli log kayıtları aracılığıyla çeşitli işlem ve değişiklikleri izlemenize olanak sağlar. T-Soft...
KREDİ KARTI TAKSİT KOMİSYON ORANLARI TANIMLAMA
Bu kısımda ödeme seçenekleri sayfasında ve ürün detayda ürün taksit seçeneklerinin nasıl ekleneceğini anlatacağız. Öncelikle anlaşmış olduğunuz sanalpo...
GELİŞMİŞ XML ÇIKTI UYGULAMASI
E-ticaret işletmeleri için doğru ve düzenli veri paylaşımı, başarıya ulaşmanın anahtar unsurlarından biridir. Gelişmiş XML Çıktısı uygulaması, bayileriniz ve dijital platformlar (Go...
SİPARİŞLER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki filtre alanları, kullanıcıların tek bir siparişi veya ortak noktası olan çeşitli siparişleri kolayca filtreleyerek bulmalarını sağlar. Filtreler sayesinde aradığınız si...
ONLIVESALE
Dijital ticaretin hızla geliştiği günümüzde, müşterilere doğrudan ulaşmak ve ürünleri interaktif bir şekilde tanıtmak büyük bir avantaj sağlıyor. OnliveSale, iş...
WEB SERVİS KULLANICILARI
E-Ticaret yazılımınızda çeşitli, entegrasyonlar için, web servis altyapımızı kullanabilirsiniz.Gelişen teknolojiye paralel olarak servis altyapılarında düzenli geliştirmeler sağlanm...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
CLOUDİNARY VE CLOUDEWER UYGULAMA KURULUMLARI
1. CLOUDİNARY UYGULAMASI KURULUMU Bu uygulama, Ürün Kişiselleştirme Modülümüz ve Cloudinary arasında entegrasyon sağlar. Müşterilerinizin ürün detay sayfasında ...
FİLTRELER
E-Ticaret sistemlerinin temel yapılarından birisi ürün filtreleridir. Her kullanıcı yüzlerce ürün arasından hızlı ve kolayca sadece aradığı ürünleri görmek iste...
ÖDEME BİLDİRİMLERİ
E-ticaret sitelerinde ödeme bildirimleri, müşteri ilişkilerini yönetmek ve tahsilat süreçlerini kolaylaştırmak için kritik bir rol oynar. T-Soft e-ticaret yazılımı, c...
LİNK TİPİ ÖN TANIM AYARLARI
Sitenize eklediğiniz her içeriğin bağlı olduğu menüye ait genel ön tanımlı link düzenlemeleri sayesinde, belirlediğiniz içeriklerin linklerine toplu olarak müdahale e...
ETBİS KODU EKLEME
Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), internet alışverişlerinde e-ticaret işlemlerini kayıt altına almayı, e-ticaret verilerini toplamayı ve doğru e-ticaret politikaları üretmeyi amaçl...
HİKAYE (STORY) UYGULAMASI
Hikaye (Story) Uygulaması, web sitenize popüler sosyal medya platformlarında yaygın olarak kullanılan hikaye özelliğini eklemenizi sağlayan bir araçtır. Bu uygulama sayesinde, web sit...
SANAL POS ENTEGRASYONU
Bu makalemizde sitelerin en önemli alanlarından birisi olan ödeme alımı ve sanalpos kurulumu nasıl yapılır konularına değineceğiz.Bilindiği üzere E-Ticaret sitelerinin en önemli kı...
KAPIDA ÖDEME EK HİZMET BEDELİ TANIMLAMA
Kapıda ödeme ile kapıda nakit ve kapıda kredi kartı ile ödeme imkanını kullanıcılarınıza sunabilirsiniz. "Siparişler > Yapılandırma > Ödeme Seçenekleri" sayfasına tık...
SİPARİŞ ÜRÜNLERİ
Yönetim panelinizde ekli olan ürünlerden toplam kaç tane satıldığını, sipariş süreçlerini, sipariş no gibi bilgilerini görmek için sipariş ürünl...
CLOUDFLARE ÖN BELLEK TEMİZLEME
CloudFlare; internet güvenliği, DDoS, içerik dağıtımı, alan adı ve sunucu konularında hizmet veren bir şirkettir. Sitenizi güvenli ve hızlı bir şekilde yayınlayabilmenize imkân ...
YANDEX WEBMASTER
Bu uygulama, sitenizin Yandex Webmaster doğrulamasını Meta etiketi ile yapmanızı sağlar. Yandex Webmaster ile sitenizi Yandex dizinlerine ekleyebilirsiniz. Sitenizi Yandex Webmaster üzerinde doğr...
WE LIKE SHOP
We Like Shop uygulamamız ile sitenizde Instagram paylaşımlarınızı gösterebileceğiniz bir blok yapısı oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz bloğa istediğiniz görselleri yükleyebilir, Instag...
PAYPAL ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
KISA AÇIKLAMA EKLEME
Ürün detay sayfasında sepete ekle butonu ve ürün adı alanları arasında "Öne Çıkan Bilgiler" başlığı ile kısa açıklamalar ekleyebilirsiniz. Eklediğiniz içe...
ÜYE SEPETLERİ
E-ticaret sitelerinde, bazı üyeler sepetlerine ürün ekledikten sonra siparişlerini tamamlamayabilir, erteleyebilir veya unutabilirler. Bu durumu analiz etmek ve sepetlerini tamamlamayan...
PARÇA TOPLAMA SİHİRBAZI
Sitenizde bilgisayar ürünleri, yemek setleri, çeyiz seti gibi parça parça satılabilen veya birleştirilerek satın alınmak istenen ürünler bulunabilir. Bu k...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
SEO AYARLARI
Bir E-Ticaret sitesinin vazgeçilmez özelliklerinden birisi SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) düzenlemeleridir.SEO ile amaç web sitesinin değerini artırarak arama motorunda ...
CHIPPIN ÖDEME ENTEGRASYONU
FAVORİLER / ALIŞVERİŞ LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimini artıran en önemli özelliklerden biri Favoriler / Alışveriş Listesi bölümüdür. Bu özellik sayesinde üyeler, beğendikle...
WHATSAPP KAYAN EYLEM DÜĞMESİ
WhatsApp Kayan Eylem Düğmesi uygulaması, sitenizden WhatsApp aracılığıyla sizlerle iletişime geçmek isteyen kullanıcılar için bir widget oluşturur. Butona tıklayan ziyaretçil...
FİGENSOFT ENTEGRASYONU
Figensoft Entegrasyonu, Elektronik Ticaret düzenleme hakkında Kanun (ETK) ve Kişisel Verilerin Korunması hakkında Kanun (KVKK) uyumlu olarak izinli pazarlama süreçlerini yönetmek...
GIROGATE ÖDEME ENTEGRASYONU
KUVEYT TÜRK ALIŞVERİŞ KREDİSİ ÖDEME YÖNTEMİ
FACEBOOK PİKSEL
Facebook pikseli sayesinde tek bir pikseli tüm internet sitenize yerleştirerek dönüşümleri raporlayabilir, hedef kitleler oluşturabilir ve insanların internet sitenizi nasıl kullan...
HEMEN AL SONRA ÖDE (HASO) ALIŞVERİŞ KREDİSİ ÖDEME ENTEGRASYONU
OBASE SMARTFIND
Obase SmartFind: Akıllı Aramanın Yeni Boyutu Dijital dünyada kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve satışa dönüşüm oranlarını artırmak, başarılı bir e-ticaret platformunun en ön...
YÖNETİM PANELİ GİRİŞ ŞİFRE BİLGİSİ SIFIRLANMASI
Yönetim panelinize girişte kullandığınız parola bilgisini düzenli aralıklarla yeni güçlü parolarla değiştirmelisiniz. Güçlü bir parola, çevrimi&ccedi...
SİPARİŞ ANALİZİ
E-ticaret sektöründe rekabetin hızla artması, işletmelerin satışlarını artırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için yenilikçi çözümler geliştirmelerini...
ALT ÜRÜN GRUBU OLUŞTURMA
Ürünlerinize renk, beden, boyut vb özellikler tanımlayabilirsiniz. Bu özellikleri tanımlayabilmeniz için öncelikle alt ürün nitelik grupları ve alt ür&uu...
MODEL EKLEME
E-ticaret sitelerinde model bilgisi kullanımı, ürünleri daha ayrıntılı bir şekilde tanımlamak ve müşterilere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmak için önemlidir. Model bil...
MENÜLER KULLANIMI
Menüler sayfası, sitenizdeki navigasyonu düzenlemenizi ve kullanıcıların kolayca gezinebilmesini sağlayan önemli bir araçtır. Bu sayfada, menülerinizi oluşturabilir, dü...
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - MARKALAR DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan markaları ve bilgilerini CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında marka aktarımları için, uygulama marketinden "CSV Ürün Sihirbazı" uygu...
İADE AYARLARI VE İADE BAŞVURUSUNDA BULUNMA
T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıcılarınıza belirli bir süre içinde siparişlerini iade etme imkanı sunarak, alışveriş sırasında oluşabilecek memnuniyetsizliklerin önüne ge&cced...
TAMAMLANMIŞ SİPARİŞ DÜZENLEME
T-Soft e-ticaret altyapısı sitenizden gelen tamamlanmış siparişlerde düzenleme yapma imkanı sunmaktadır.Tamamlanmış bir sipariş içeriğinde düzenleme yapmak istediğinizde veya müş...
TAMAMLAYICI ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün detay sayfalarınızda ürünlere özel tamamlayıcı ürün bilgileri gösterebilirsiniz. Tamamlayıcı ürünler belirlemek için a...
SİPARİŞ DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenizde alınan tüm siparişlerin ayrıntılı yönetimi, sipariş detay sayfası üzerinden gerçekleştirilir. Sipariş listesi, temel bilgileri hızlıca görüntül...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
FİYAT ALARM LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde Fiyat Alarm Listesi, müşterilerin ilgilendikleri ürünlerin fiyatlarındaki değişikliklerden anında haberdar olmalarını sağlar. Üyeler, ürün detay say...
YANDEX METRICA
Hedef kitlenizin tercih ve ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak kârınızı artırmak için ziyaretçi trafiğinizdeki eğilimleri ve kullanıcı davranışlarını inceleyebilirsiniz. Yandex...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜRÜN STOK FİYAT ALARMI DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürün alarmlarını CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında ürün stok ve fiyat alarmı aktarımları için, uygulama marketinden "CS...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
FACEBOOK - XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-Ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Facebook sitesindeki kataloğunuza gönderebilirsiniz. Facebook veri akışı, bir elektronik tablo dosyasını kullanarak ürünleri kataloğun...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
CSV ÜYE GRUP KODU GÜNCELLEME
E-ticaret ve dijital platformlarda üyeleri belirli gruplara ayırmak, yönetimi kolaylaştırırken kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı da mümkün kılar. CSV Üye Grup Kodu Güncel...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye ve bayi olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ÜRÜN BAZINDA TEK ÇEKİM VE TAKSİTLENDİRME
T-Soft E-Ticaret Sistemleri ile ürünlerinize özel taksit seçenekleri tanımlayarak müşteri deneyimini iyileştirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz. Ürün bazınd...
ÜRÜN ETİKETLERİ
Ürünlerinizi ortak link üzerinde listelemek için etiket yapsını kullanabilirsiniz. Ürünlere tanımladığınız etiketleri Google etiketi olarak ekleyebilir, seo d&uum...
CSV DOSYASI KONTROLLERİ
CSV dosyaları, toplu veri aktarımı ve yönetiminde oldukça pratik bir araçtır. Ancak, içeri aktarım sırasında karşılaşılan hatalar, süreci sekteye uğratabilir. Bu rehberd...
GOOGLE- XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Google Merchant'e sistemine gönderebilirsiniz. Google Merchant Center, ürünlerinizi "Google Alışveriş" sistemine yüklemenizi sağl...
SİPARİŞ YAZDIRMA ŞABLONLARI
Sipariş Yazdırma Şablonları ile İşlemlerinizi Kolaylaştırın T-Soft'un "Sipariş Yazdırma Şablonları" özelliği, e-ticaret operasyonlarınızı daha verimli hale getirmenize yardımcı olur. Siparişlerin...
MARKA EKLEME
E-ticaret sitelerinde marka kullanımı, bir işletmenin ürün ve hizmetlerini tanımlaması, farklılaştırması ve müşteri sadakati oluşturması için kritik bir rol oynar. İşte marka kul...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜRÜN DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürünleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında ürün aktarımları için, uygulama marketinden "CSV Ürün Sihirbazı" u...
GENEL AYARLAR
E-ticaret sitenizdeki Genel Ayarlar, site yönetimi ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için kritik öneme sahiptir. Yönetim panelinde ve sitede kullanılan birçok öz...
T-SOFT AI | YAPAY ZEKA İLE E-TİCARET UYGULAMASI
T-Soft AI, e-ticaret işletmeleri için tasarlanmış yenilikçi bir yapay zeka uygulamasıdır. Akıllı içerikler ve asistanlık hizmetleri sunarak, kullanıcıların işlerini daha verimli v...
ÜRÜN YORUMLARI
E-ticaret sitelerinde ürünlere yapılan yorumlar, hem alıcılar hem de satıcılar için büyük önem taşır. Müşteriler, satın almayı düşündükleri ür&...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha &...
MOBİL UYGULAMA APPLE VE GOOGLE PLAY DEVELOPER HESAP AÇILIŞ SÜREÇLERİ
Apple Developer Hesabı Açılış Süreçleri Apple Developer Hesabı açmak, uygulama geliştiren veya yayımlayan bir şirket ya da bireysel geliştirici için kritik bir adımdır...
GOOGLE INSTANT INDEX
Google Instant Index Nedir?Google Instant Index, yeni yayınlanan içeriklerin arama sonuçlarında hızla görünmesini sağlayan bir gerçek zamanlı indeksleme yöntemidir....
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft E ticaret sistemi, alternatif ödeme...
BLOK SEKMELERİ KULLANIMI
T-Soft e-ticaret çözümleri, işletmelerin dijital varlıklarını en etkili şekilde yönetmelerini sağlayan bir dizi özellik sunmaktadır. Bu özelliklerden biri de Tema Blok ...
APPLE İLE ÜYE GİRİŞİ
Apple ile Üye Girişi: Hızlı ve Güvenli Erişim Günümüzde e-ticaret siteleri, kullanıcılarına hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çeşitli &uum...
TEDARİKÇİ PANELİ MODÜLÜ (C2C)
Sitenizde tedarikçi yapısı ile ürün satışı yapabilirsiniz.Depo olarak sizde olmayan ürünleri, farklı firmalar ile anlaşarak siteniz üzerinden satabilir, ürün ...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
CDN ÖZELLİKLERİ
T-Soft CDN ve WitCDN: E-Ticaret Siteleri İçin Hız ve Güvenlik Çözümleri Günümüz e-ticaret dünyasında, hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunm...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
CDN SERVİSİ
CDN (Content Delivery Network), internet üzerindeki birçok veri merkezinde bulunan dağınık ve geniş bir sunucu sistemidir. CDN, bir web sitesinin içeriğini en düşük ağ ve ...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...