E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
FACEBOOK BUSİNESS ALAN ADI DOĞRULAMA
Bu uygulama, sitenize HTML Meta Etiketi ekleyerek, Facebook Business İşletmenizin alan adını doğrulamanızı sağlar. Facebook Business'da alan adınızı doğrulamak, domaininizin kötüye kullanılm...
FACEBOOK MESSENGER
Facebook Messenger uygulaması, ziyaretçilerinizin işletmenizle doğrudan internet sitenizde Messenger üzerinden sohbet etmesine olanak tanır. Sohbeti; fiyat veya ürünler hakkındak...
FACEBOOK PİKSEL
Facebook pikseli sayesinde tek bir pikseli tüm internet sitenize yerleştirerek dönüşümleri raporlayabilir, hedef kitleler oluşturabilir ve insanların internet sitenizi nasıl kullan...
FACEBOOK YORUM KUTUSU
Yorum eklentisi, kullanıcıların Facebook hesabını kullanarak sitenizdeki içerik hakkında yorum yapmasına olanak tanır. Eklenen yorumlar sitede "Facebook Yorum Kutusu" bloğunu eklediğiniz tü...
FACEBOOK SAYFA EKLENTİSİ
Facebook Sayfa Eklentisi, herkese açık Facebook sayfasını web sitenize kolayca yerleştirmenize ve tanıtmanıza olanak tanır. Tıpkı Facebook'ta olduğu gibi, ziyaretçileriniz de sitenizden ...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
FACEBOOK - XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-Ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Facebook sitesindeki kataloğunuza gönderebilirsiniz. Facebook veri akışı, bir elektronik tablo dosyasını kullanarak ürünleri kataloğun...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API&PIXEL UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Facebook dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Facebook Piksele aktarılan dönüşümler; Advan...
TİKTOK PİXEL
TikTok Pixel, TikTok reklamlarınızın web siteniz üzerindeki etkisini izleyen güçlü bir ölçüm aracıdır. Kullanıcı etkinliğini izlemenizi ve reklamlarınız iç...
ENTEGRASYON AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde entegrasyon ayarları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için önemli bir rol oynar. Sitenizde sosyal medya ile giriş ve sms kullanı...
PİNTEREST META
Bu uygulama, sitenize Pinterest Meta etiketi ekleyerek site sahipliği doğrulamanızı sağlar. Sitenizden yayınladığınız Pinlerin ve diğer kişilerin sitenizden oluşturduğu Pinlerin analizlerine erişmek v...
SNAPCHAT PİKSEL
Snap Pixel, reklam verenlerin kampanyalarının cihazlar arası etkisini ölçmesine yardımcı olur. Reklamverenler, reklamlarını gördükten sonra web sitelerinde ne kadar Snapchat kull...
XML LİNK YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde XML link yönetimi, ürün ve site verilerinizin çeşitli platformlara doğru ve etkili bir şekilde aktarılmasını sağlamak açısından büyük bir &...
ÜRÜNÜ SOSYAL MEDYADA PAYLAŞMA
Ürününüzü; Facebook, Twitter, ve WhatsApp ile link olarak paylaşabilir, Pinterest’te pinleyebilirsiniz. Bu özellik sayesinde ziyaretçilerinize ür&...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
UTM LİNK OLUŞTURUCU
UTM (Urchin Tracking Module) link kaynağı, pazarlama aracı ve kampanya adı takibi sağlayan, farklı bir URL’ye eklenebilme özelliği taşıyan kolay bir koddur. URL sonuna eklenen ve yeni oluşa...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
ÜYELER SAYFASI BUTON İSLEVLERİ
Üyeler sayfası buton seçenekleri, yönetim panelinin etkin kullanımını sağlayarak işletmelerin üye yönetim süreçlerini büyük ölçüde kol...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
V4 SİSTEMİNDEN V5 SİSTEMİNE GEÇERKEN YAPILMASI VE KONTROL EDİLMESİ GEREKEN İŞLEMLER
T-Soft altyapısında V4 sisteminden V5 sistemine geçiş, işletmenizin e-ticaret performansını artırmak ve daha modern, esnek bir platforma sahip olmak için önemli bir adımdır. Bu s&uu...
DİNAMİK ÜRÜN YÜKLEME VE LAZYLOAD
T-Soft e ticaret sisteminde bir sayfada gösterilecek ürün sayısı yönetilebilmektedir, fakat yüksek rakamlar yazıldığında sitenin fazla trafik kullanmasına sebep olmaktadı...
MOBİL VİTRİN
T-Soft ile kullandığınız e-ticaret sitesine ait, mobil uygulama oluşturabilirsiniz. Android ve İOS cihazlarda kullanılabilecek uygulamanızı özelleştirebilir, uygulamaya özel kampanya, blok g...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...