E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
ÜRÜN ETİKETLERİ
Ürünlerinizi ortak link üzerinde listelemek için etiket yapsını kullanabilirsiniz. Ürünlere tanımladığınız etiketleri Google etiketi olarak ekleyebilir, seo d&uum...
TOPLU ÜRÜN ETİKETİ EKLEME
Ürünlere etiket tanımlamalarını toplu olarak CSV Ürün Sihirbazı uygulaması ile yapabilirsiniz. CSV ile eklediğiniz etiketler panelde bulunuyorsa birebir yazılması durumunda eşleşec...
KARAKTER GİRİLDİKÇE ETİKET ARAMA
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyetini ve satışları artırmak için gelişmiş arama özelliklerinin kullanılması büyük önem taşır. T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıc...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
VİDEO GALERİ
E-ticaret sitelerinde Video Galeri modülü, ürün videolarının ve site ile ilgili genel videoların kategorize edilmiş olarak video galeri sayfasında görünmesini sağlar. Bu ...
RAPORLAR - İÇERİK RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile İçerik Raporları: Ürün Bilgilerinizi Güçlendirin T-Soft e-ticaret platformu, mağazanızdaki ürünlerin performansını analiz etmek ve optimize ...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
FRONT-END ÖZEL TEMA TAŞIMA SONRASI DÜZENLEMELERİ
Front-end ekibimize özel tema yaptırdıktan sonra aşağıdaki adımları takip ederek kontrol ve düzenleme sağlayabilirsiniz.Özel tema işlemleri hakkındaki sorularınız ve düzenleme yapm...
BLOG YÖNETİMİ GENEL KULLLANIM
E-ticaret sitelerinde blog yönetimi, müşteri etkileşimini artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve arama motoru optimizasyonunu (SEO) geliştirmek için hayati bir rol ...
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
POLYPUS ENTEGRASYONU
Polypus, uçtan uca "Sipariş Akışı, Depo Planlaması, Operasyon Yönetimi, Performans Ölçümü, Sipariş, Ürün ve Operasyon İstatistikleri, Muhasebe Entegrasyonu,...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...