SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözümler sunar.
SMPL'in websitelerinde kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimi ve UX optimizasyonu çözümleri ile dönüşüm oranlarınızda ve ortalama sepet tutarlarında artış sağlayabilirsiniz.
SMPL, müşterilerinin web sitelerini ziyaret eden ancak herhangi bir satın alma işlemi gerçekleştirmeden çıkış yapmak isteyen, ya da daha önce web sitelerini ziyaret etmiş ve belirli ürünlere ilgi gösterdiği bilinen ziyaretçilerine doğru zamanda doğru iletişimi sunmalarını sağlayan bir pazarlama otomasyonu platformudur.
Esnek çözüm yapısı ile müşterilerinin ihtiyaçlarına göre kampanya geliştiren ve a/b test dahilinde sürekli iyileştirmeyi hedefleyen bir yapıda çalışmakta olan SMPL, müşterilerinin dönüşüm oranı, ortalama sepet tutarı, tekrar satın alma oranı gibi KPI'larda yüksek oranda iyileştirmeler sağlamaktadır.
IT ekiplerinize yük olmadan, sadece 5 dakikada e-ticaret sitenizi SMPL ile entegre ederek ziyaretçilerinize kişiye özel digital deneyimler sunmaya başlayabilir ve a/b testler ile UX optimizasyonu yaparak kullanıcı etkileşimini artırabilirsiniz.
SMPL Kullanım Alanları
Web, mobil ve uygulamalar üzerinden hizmet veren tüm e-ticaret firmaları SMPL ile kolayca entegre olarak kişiye özel dijital pazarlama deneyimleri sunarak dönüşüm oranlarını optimize edebilirler.
• Web Kişiselleştirme
Müşteri odaklı pazarlama stratejileriyle dijital müşterilerinize gerçek zamanlı olarak ulaşın
• Web Push Bildirimleri
Site dışındaki ziyaretçilerinizin dönüşüm potansiyelinizi kullanıcıları segmentleyerek anlık veya planlı web push bildirimleriyle hızlandırın.
• Kişiselleştirilmiş Ürün Önerisi Widget
Sitenize gelen bir ziyaretçinin davranışlarına ve ziyaretçi verisine dayalı olarak kişiye özel ürün önerisi kampanyaları oluşturabilirsiniz.
• Beden Tablosu Widget
Kullanıcılara kendi ölçülerini girerek doğru bedeni belirten gelişmiş ve kategori bazında özelleştirilebilen beden tablosu widget sayesinde ürün iadelerini %25’e varan oranlarda azaltabilirsiniz.
• URL Kısaltıcı
Url kısaltma servisi ile kullanıcılarla olan iletişiminizde uzun linkler yerine kişiye özel kısaltılmış linkler ile içerik düzenlemesi yapabilir, spam ve virüslere karşı koruma sağlayabilirsiniz.
• A/B/n Testi & Optimizasyon
A/B ve çok değişkenli testlerle ziyaretçileriniz için müşteri odaklı temas noktaları oluşturun ve ideal dijital deneyimler yaşatın.
• Gelişmiş Ziyaretçi Segmentasyonu
Kullanıcıların sitenizde daha önce ve canlı olarak yaptıkları hareketlere ve aldıkları aksiyonlara göre ziyaretçi segmentasyonu yapabilir ve bu segmentlere göre pazarlama aksiyonları alarak etkileşim oranlarını artırabilirsiniz.
• Akıllı Tavsiye Motoru
Veriyle desteklenen ürün & içerik tavsiyeleriyle gerçek zamanlı etkileşimler yaratabilirsiniz.
SMPL Faydaları ve Avantajları
SMPL ile şirketler;
• Pazarlama bütçelerini optimize edebilir, dönüşüm oranlarını ve satışları artırabilirler.
• Tek bir platformdan kullanıma hazır ziyaretçi verilerine ve ihtiyaç duydukları segmentlere ulaşabilir, hızlıca kişiye özel pazarlama kampanyaları gerçekleştirebilirler.
• Web, mobil ve uygulamalar üzerinden kişiye özel deneyimler sunarak dönüşüm oranlarını ve müşteri sadakatını artırabilirler.
• Müşteri yaşam döngüsünün her aşamasında gerçek zamanlı mesajlarla müşterilerine kişiye özel digital deneyimler sunabilirler.
• Pazarlama kampanyalarını için A/B/n testleri gerçekleştirerek müşteri deneyimini optimize etmeye odaklanabilirler.
SMPL Bütünleşik Kanallı Büyüme Platformu Entegrasyonu, ücretsiz bir uygulamadır.
T-Soft Apps web sitemizden veya yönetim panelinizde "Bölümler > Uygulama Marketi" sayfasından yükleyerek kurulumu sağlayabilirsiniz.
Bu uygulama, kurulumu tamamlandığında "Ayarlar > İzleme Kodları" sayfasında kod oluşturur.
Uygulama detayında SMPL tarafından alacağınız "Hesap Adı" bilgisini ekleyiniz.
Sözleşmeyi onaylayarak uygulamayı yükleyebilirsiniz.
Kurulum sonrasında işlemler ve kontrol için SMPL tarafı ile iletişime geçebilirsiniz.