E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME -EDİTÖR KULLANIMI
Kişiselleştirme formu kulandığınız ürünlere eklemek istediğiniz bilgileri gelişmiş editör yapısında düzenleyerek gösterebilirsiniz. Gelişmiş editörün sunduğu öz...
ÜRÜNE KİŞİSELLEŞTİRME FORMU TANIMLAMA
Kişiselleştirilebilir ürünler satıyorsanız ürünlere eklenecek metin, görsel, çoklu seçimler gibi işlemleri kişiselleştirme formu ile alabilirsiniz. Ürü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİMLİ SEÇENEK KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz.Eklediğiniz seçenekleri görsel olarak ekleyer...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz. Alt ürün seçeneklerine ek olarak ü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ONAY KUTUSU KULLANIMI
E-Ticaret siteniz üzerinde sattığınız ürünler için ziyaretçilerden onay kutusu şeklinde özel seçimler yaptırabilirsiniz.Alt ürün seçeneklerine...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN ALANI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden açıklama bazında cümlelerden oluşan metin girişleri için metin alanı formunu kullanabilirsiniz. Metin alanı formunda metin kutusundan fark...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI KULLANIMI
Ürünü en boy olarak hesaplayarak ana ürün fiyatına çarpma işlemi yapmasını isterseniz, Fiyat Çarpanı formunu kullanabilirsiniz. Fiyat çarpanı formunda ziy...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE RESİM KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde bilgi amaçlı veya çeşitli amaçlar vb kullanılmak üzere görsel göstermek için sadece resim formunu kullanabilirsiniz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE YAZI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde birkaç kelimelik veya cümlelik metin gösterimleri için sadece yazı formunu kullanabilirsiniz. Sadece yazı formu ile ürünlerd...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden birkaç kelimelik metin girişleri için metin kutusu formunu kullanabilirsiniz. Metin kutusu formunda metin alanından farklı olarak daha kü&...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİM YÜKLEME KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün olarak en sık kullanımlardan birisi resim yükleme formlarıdır. Üzerine resim baskısı yapılan her ürün ve fotoğraf baskıları için sık&cce...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÇOKLU SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından çoklu seçim yaptırabilirsiniz. Çoklu seçenek kutusu oluşturm...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI SEÇENEKLİ KULLANIMI
Halı, perde vb ürün satışlarında son fiyatlarınızı en boy bilgisine göre hesaplayarak gösterebilirsiniz. Bu tarz kişiselleştirilebilir ürün satışları için kullanıc...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN PAKETİ KULLANIMI (TAKIMIN PARÇALARI)
Çeyiz paketi, yemek takımları, mobilya takımı vb takım olarak kullanıcılara sunmak ve içerisinden seçim yaptırmak istediğiniz ürünleri paketler altında toplayabilirsiniz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN RESMİ ÜZERİNE YAZI KULLANIMI
Sitenizde metin baskılı ürünler satıyorsanız, kullanıcılara ekleyecekleri yazıları ön izleme şeklinde gösterebilirsiniz. Ürün resmi üzerine yazı formu ile ziyaret&cc...
CLOUDİNARY VE CLOUDEWER UYGULAMA KURULUMLARI
1. CLOUDİNARY UYGULAMASI KURULUMU Bu uygulama, Ürün Kişiselleştirme Modülümüz ve Cloudinary arasında entegrasyon sağlar. Müşterilerinizin ürün detay sayfasında ...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
ÜRÜN FİLTRELEME
Ürünler sayfasında listelenen ürünler içerisinden çeşitli filtreleme seçenekleri kullanarak ürün arama, düzenleme ve kontrol işlemlerini daralta...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
SENDPULSE WEB PUSH
Sendpulse Web Push, web sitesi sahiplerine müşterileriyle etkili iletişim kurmaları için güçlü bir çözüm sağlayan bir platformdur. Bu çözü...
WAWLABS
Wawlabs ile müşterilerinize en alakalı sonuçları getirerek satışlarınızı artırabilirsiniz! Wawlabs ziyaretçilerin online platformlarda aradıklarını bulmalarını sağlayan akıllı arama...
SETROW ENTEGRASYONU
Setrow, CRM tabanlı dijital pazarlama ve ileri seviye e-mail marketing özellikleri sağlamaktadır. Setrow ile spam oluşturmadan email marketing ve toplu eposta gönderim sistemi ile gönde...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
YÖNETİM PANELİNDEN SİPARİŞ OLUŞTURMA
Yönetim paneliniz üzerinden üyeleriniz adına siparişler oluşturabilirsiniz.Bu bölüm çağrı merkezi çalışanlarının yönetici paneli üzerinden kolay sipari...
RELATED DIGITAL ÜRÜN ÖNERİSİ ENTEGRASYONU (VISILABS)
Related Recommendation Engine, collaborative ve content based filtreleme ile web, mobil, email ve kiosklar için ürün tavsiye motoru çözümü sunmaktadır. Widget ya...
GENEL AYARLAR
E-ticaret sitenizdeki Genel Ayarlar, site yönetimi ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için kritik öneme sahiptir. Yönetim panelinde ve sitede kullanılan birçok öz...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...