T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ

T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım

     İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha önemli hale gelirken, T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ uygulaması, şirketinizin dijital dönüşümünü yönlendirmenin güçlü bir adımıdır.

     Bu yenilikçi çözüm, geleneksel fatura ve arşivleme süreçlerini modern, hızlı ve güvenli bir şekilde dijital platforma taşıyarak işletmenizin operasyonel performansını artırmanıza yardımcı olur.

     T-Soft e-fatura uygulaması, fatura süreçlerinizi güvenli bir dijital ortama taşıyarak kağıt israfını önler ve hataları en aza indirir. Fatura oluşturma, gönderme ve takip etme süreçleri hızlanırken, güçlü güvenlik önlemleri sayesinde işletmenizin hassas verileri her zaman koruma altında kalır.

     Uygulama, arşivleme süreçlerini daha etkili hale getirerek belgelerinizi düzenli bir şekilde saklamanıza ve ihtiyaç duyduğunuzda hızlı bir şekilde erişmenize olanak tanır. Arşivleme işlemleriyle ilgili manuel çabalar azalırken, arşivleme süreçlerinizi otomatikleştirerek zaman ve kaynak tasarrufu sağlarsınız.

    E-fatura çözüm uygulaması ile T-Soft e-ticaret sitenizin dijital dönüşümüne hemen başlayın, iş süreçlerinizi optimize edin ve rekabet avantajı elde edin. 

 

T-Soft E-Fatura ve E-Arşiv Çözümü uygulamasıyla sitenizde entegratör olarak QNB eFinans sistemini kullanabilirsiniz. Uygulama aracılığı ile e-fatura ve e-arşiv faturalarınızı kolay ve hızlı şekilde oluşturabilirsiniz.

T-Soft E-Fatura ve E-Arşiv Çözümü uygulamasını kullanmaya başlamak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Slide Adımları

- "Bölümler > Uygulama Marketi" sayfasına tıklayınız.

- T-Soft E-Fatura ve E-Arşiv Çözümü uygulamasını bulunuz ve uygulama üzerine tıklayınız.

- Uygulama içerisinde "Yükle" butonuna tıklayınız.

- Uygulama detayında e-posta bilgisi giriniz ve sözleşmelerini okuyarak onaylayınız. Uygulama yükleme işlemini tamamlamak için "Yükle" butonuna tıklayınız. 

- Uygulamanın yüklenmesi için girdiğiniz e-posta adresine "OTP Doğrulama" kodu gelecektir. Kodu ekleyerek "Doğrula" butonuna tıklayınız. Başarılı bilgisi açıldığında uygulama yüklenmiş olacaktır. 

- Uygulama ayarlarını yapmak için "Uygulamaya Git" butonuna tıklayınız.

- Uygulamaya girildiğinde "Şirket Bildirimi > Şirket Ekle" butonundan firma bilgilerinizi ekleyiniz. Şirket bilgilerinizi ekledikten sonra "Kaydet" butonuna tıklayınız. Tüm bilgiler eksiksiz ve doğru girilmelidir. Adres bilgilerinde küçük büyük harf duyarlılığına dikkat edilmelidir. Şirket ekleme sonrasında bilgileriniz şirket ayarlarında görüntülenecektir.

- Uygulama anasayfasında yer alan "Paket Bildirimi" uyarı için bir paket satın almalısınız. Paket almak için "Satın Al" veya "Paketlerim" sekmesine tıklayınız.

- Paket satın alırken fatura bilgilerinizi tanımlamalısınız. Bilgileri eksiksiz ve doğru eklemelisiniz. Ekleme sonrasında "Kaydet" butonuna tıklayınız.

- Paket ekranına ulaşabilmeniz için "Bill-Tekrom E-Posta Doğrulama" alanına mailinize gelen doğrulama kodunu ekleyiniz ve "Gönder" butonuna tıklayınız.

- Doğrulama işlemi sonrasında bilgileriniz T-Soft ekibi tarafına iletilecektir. Uygulama kurulumunu destek personeli ile yapmıyorsanız bu aşamada Nildesk üzerinden efatura çözüm uygulaması için cari onayı beklediğinize dair talep oluşturmalısınız. Cari onaylanana kadar bekleme ekranı gösterilecektir. Cari onaylama süresi yapılan kontrollere göre farklı sürelerde tamamlanmaktadır. 

- Cariniz onaylandığında "Paketlerim" sayfası açılacaktır. Paketleri inceleyerek kullanmak istediğiniz pakette "Satın Al" butonuna tıklayınız. Her paketin ücreti, kontör adedi ve birim kontör fiyatı bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

- Satın alma ekranında kart bilgilerinizi giriniz. 

- Satın aldığınız kontör karşılığında kesilecek olan faturada yer almasını istediğiniz adres bilgilerini bu alanda görüntülenir. Farklı bir fatura adresi kullanmak istiyorsanız ekleyebilir ve adres seçimi yapabilirsiniz.

- Satın alma işlemi tamamlandığında "Paketlerim" ekranında paket alanı yeşil olacaktır. 

- "Satın Alınanlar" sekmesinde uygulama üzerinden yapılan tüm satın almaların bilgilerine ulaşabilirsiniz.

- Paket satın alımı sonrasında entegratör olarak çalıştığımız QNB tarafından e-posta hesabınıza bilgilerinizin olduğu bir mail gelecektir. Mail içerisinde yer alan "Konnektör" bilgileri ile QNB eFinans Portal paneline giriş yapabileceksiniz. Mail geldikten sonra mali mührünüz yanınızdayken QNB ekibini arayarak hesap aktivasyon işlemlerini yaptırmalısınız. Hesap aktivasyonu sırasında faturalarınızı entegratör aracılığı ile keseceğinizi belirtmelisiniz. QNB paneline girdikten sonra mailde gelen şifre bilgisini değiştirmeniz istenecektir. Değiştirdiğiniz şifre bilgisini not alınız.

- Hesap aktivasyonu işlemlerini tamamladıktan sonra uygulamayı tekrar açınız ve "Şirket Bildirimi > Konnektörü Olmayan Şirketler" seçeneğine tıklayınız.

- Şirket ayarları sayfasında şirket bilgilerinizde bulunan "Konnektör Ayarları" alnına tıklayınız. Açılan pencerede "Konnektör Sağlayıcısı" olarak "QNB eFinans" seçiniz. "Kullanıcı Adı" ve "Şifre" alanına QNB paneline girişte kullandığınız konnektör bilgilerini yazınız ve "Kaydet" butonuna tıklayınız.

- Tüm bilgiler doldurulduğunda uygulama anasayfanızda uyarılar kalmayacaktır. 

- Uygulamayı kurduktan sonra fatura kesmek için "Siparişler" sayfasına tıklayınız.

- Fatura oluşturmak istediğiniz sipariş/siparişleri seçiniz.

- Siparişleri seçtikten sonra "Uygulamalarım > T-Soft E-Fatura ve E-Arşiv Çözümü" seçeneğine tıklayınız.

- Uygulama ekranına yönlendirildiğiniz 2 seçenek sunulmaktadır. Oluşturmak istediğiniz fatura türüne göre "E-Arşiv" veya "E-Fatura" seçebilirsiniz. Seçim sonrasında "Faturayı Oluştur" butonuna tıklayınız.

- Faturalarım : Oluşturduğunuz faturalar "Faturalarım" sayfasında "E-Faturalar" ve "E-Arşiv Faturalar" sekmelerinde listelenir. Faturalarınıza ait genel bilgileri tabloda görüntüleyebilirsiniz. Oluşturduğunuz faturada herhangi bir hata alınmamış "Durumu" sütunu "İşlendi" olarak gelecektir ve "No" sütununda oluşan fatura numarası eklenecektir. Oluşturduğunuz faturaların bilgilerini "Excel'a Aktar" butonu ile dışarı aktarabilirsiniz. Her faturanın yanında yer alan ok simgesinden "Faturayı İndir" ve "İade Faturası Oluştur" işlemlerini yapabilirsiniz. Fatura oluşturma sırasında hata alınırsa "Durumu" sütununda "İşlenme Sırasında Hata Oluştu" şeklinde uyarı verilecektir. Uyarı yanındaki bilgi ikonu ile hata detayını görüntüleyebilirsiniz.

- Oluşturulan faturalara ait temel bilgiler T-Soft panelinizde siparişler sayfanızda görüntülenebilecektir. İlgili sütunları sağ üstte yer alan "Görünüm" butonundan aktif edebilirsiniz.

- Gelen E-Faturalar : Firmanıza kesilen e-fatura bilgilerini "Gelen E-Faturalar" sekmesinde görüntüleyebilirsiniz.

- İşlemlerim : "İşlemlerim" sekmesinde yaptığınız işlemlerin bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

- Uygulamaya fatura kesmeden de girebilmek için "Uygulamalarım" sayfasından erişim sağlayabilirsiniz.