E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
CDN ÖZELLİKLERİ
T-Soft CDN ve WitCDN: E-Ticaret Siteleri İçin Hız ve Güvenlik Çözümleri Günümüz e-ticaret dünyasında, hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunm...
RAPORLAR - SERVİS KULLANIM RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Servis Kullanım Raporları: Kaynaklarınızı Verimli Kullanın T-Soft e-ticaret platformu, işletmelerin web sitesi performansını ve sistem kaynaklarını yönetebilmesi için ...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
E-TİCARET SİTENİZDE TRAFİK KULLANIM TESPİTİ
E-ticaret sitelerinde Trafik Kullanım Tespiti, hem maliyet yönetimi hem de performans optimizasyonu açısından büyük önem taşır. Web trafiği, bir sitenin ziyaretçileri...
RESİM OPTİMİZASYON İŞLEMLERİ
Sitenize eklediğiniz tüm görseller için yükleme yapmadan önce optimizasyon işlemleri yapılmalıdır.Dosya boyutu yüksek olan görsel sayısı arttıkça siteniz ya...
ÜRÜN BAYRAK TANIMLAMALARI
Ürünlerde yeni ikonu göstermek, indirim oranı eklemek vb e-ticarette sıklıkla kullanılan bazı özellikleri bayrak tanımlama seçeneklerimiz ile kolayca kullanabilirsiniz. &nbs...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması için alan adı (domain) yönetimi ve e-posta kurulumları büyük önem taşır. Alan adı, internet üzerindeki benzersiz adresinizdir ve...
SAATLİK DÖVİZ ALTIN GÜMÜŞ KURLARI - OPEN EXCHANGE RATES
Saatlik Döviz, Altın ve Gümüş Kurları – Open Exchange Rates Döviz, altın ve gümüş piyasalarındaki anlık değişimleri takip etmek, finansal analizlerde güvenilir...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI
CSV Ürün Sihirbazı Uygulaması: E-Ticaret Sitenizde Kolay ve Hızlı Güncellemeler E-ticaret sitelerinde ürün bilgilerinin güncelliği, satış performansı ve müşteri dene...
FOTOĞRAFLARI BOYUTLANDIR
E-ticaret sitenize ürün ekleme sürecinde, öncelikle ürün görsellerinizi uygun boyutlara göre düzenlemeniz önemlidir. Görsellerinizi belirlenen bo...
TOPLU ÜRÜN ETİKETİ EKLEME
Ürünlere etiket tanımlamalarını toplu olarak CSV Ürün Sihirbazı uygulaması ile yapabilirsiniz. CSV ile eklediğiniz etiketler panelde bulunuyorsa birebir yazılması durumunda eşleşec...
SİTE İÇİ ARAMA KELİMELERİ TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde site içi arama kelimeleri, kullanıcıların arama kutusuna yazarak ürün veya hizmetleri bulmalarına yardımcı olan kelimelerdir. Bu kelimeler, genellikle sitenin su...
OUTLOOK POP3 MAİL KURULUMU
E-posta yönetimi, sipariş onayları, gönderim bilgileri, kampanya bildirimleri ve müşteri destek taleplerinin hızlı ve güvenilir bir şekilde iletilmesini sağlar. T-Soft altyapısında...
ÜRÜN BAZINDA MANUEL VE TOPLU HAVALE YÜZDESİ ATAMA
Manuel ve toplu havale yüzdesi atama ile ürün bazında havale oranı belirtebilirsiniz. Ziyaretçiler sipariş verirken havale seçeneğini seçtiğinde belirttiğiniz y&uum...
TOPLU ÜRÜN GÖRSELİ EKLEME
Ürün görsellerinizi tek bir işlem ile topluca yükleyebilirsiniz. Bu işlemin gerçekleşmesi için ürün görsellerinizin adları ilgili olduğu ür&...
ÜRÜNE BARKOD EKLEME
Barkod sisteminiz mevcut ise, ürünlerinize barkod eklemesi yapabilirsiniz. Eklediğiniz barkod bilgisi ile e-ticaret panelinizde ve sitenizde ürün barkodları ile arama yapabilirsini...
ÜYEYE FİYATSIZ, BAYİYE FİYATLI ÜRÜN GÖSTERME
T-Soft e-ticaret sitenizi aynı anda hem üye kullanıcıları için hemde bayi kullanıcıları için kullanabilirsiniz.Sitenizde bayilere sattığınız ürünleri aynı zamanda bayi olm...
FIRSAT ÜRÜNÜ OLUŞTURMA
Ürünlerinize indirim tanımladığınızda istediğiniz ürünlere sayaç ekleyerek süreli bir indirim olduğunu gösterebilirsiniz. Fırsat ürünü butonu aktif ...
TEMSİLCİ (PLASİYER) MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde Temsilci (Plasiyer) Modülü, özellikle B2B ticarette müşteri yönetimini optimize etmek ve güvenliğini sağlamak açısından büyük bir &...
SEPETTE BU ÜRÜN İÇİN ÜCRETSİZ KARGO
Sitenizde kargo ayarlarınızı değiştirmeden veya kampanya oluşturmadan ürün bazında ücretsiz kargo atayabilirsiniz. "Sepette Bu Ürün İçin Ücretsiz Kargo" özell...
ÜYE/BAYİ SEPETİNDE KARGO ÜCRETİ SIFIRLAYAN ÜRÜNLER
Sitenizde kargo ayarlarınızı değiştirmeden veya kampanya oluşturmadan, üye/bayi kullanıcılarınız için ücretsiz kargo tanımlayabilirsiniz. "Üye/Bayi Sepetinde Kargo Ücreti Sı...
ÖDEME SEÇENEKLERİ FRAUD AYARLARI
Sitenizde ödeme işlemi sırasında şüpheli kullanımlardan dolayı kullanıcılar fraud hatasına düşebilir ve alışveriş yapması engellenebilir. Fraud, haksız kazanç elde etmek ve...
TEDARİKÇİ EKLEME
Yönetim paneline eklediğiniz ürünleri farklı bir firmadan tedarik ediyorsanız, tedarikçi bilgisini ürünlere ekleyebilirsiniz. Eklediğiniz tedarikçi bilgisi ile &...
STOK BİRİMLERİ
E-ticaret siteniz üzerinde satılan ürünler için stok birimlerini yönetebilirsiniz. Ürün çeşitliliğinize göre birden fazla stok birimi tanımlayabilirsin...
KDV HARİÇ GÖSTERİM
Ürün fiyatlarınızın KDV eklenmemiş halini müşteriye göstermek istiyorsanız ürünlerde "KDV Dahil Göster" seçeneğini pasife almalısınız. "KDV Dahil Göster"...
GOOGLE RECAPTCHA
E-ticaret sitenizde size ve kullanıcılarınıza ait birçok bilgi tutulmaktadır ve bu veriler kötü niyetli kullanıcılardan korunmalıdır. T-Soft altyapısı ile yönetim paneliniz ve si...
ÜRÜN SIRALAMA
E-ticaret sitelerinde ürün sıralaması, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen ve satışları artıran kritik bir unsurdur. Kullanıcılar genellikle ilk sayfalarda görünen ür&u...
PROVİZYON RAPORLARI
Bu kısımda provizyon raporlarını okumayı ve neden provizyon raporu oluşur bu konuları ele alacağız. Öncelikle provizyon raporlarının oluşmasının birden fazla nedeni vardır. Bunlar kart kaynaklı v...
KDV DAHİL GÖSTERİM
Ürün fiyatlarınızın KDV eklenmiş son halini müşteriye göstermek istiyorsanız ürünlerde "KDV Dahil Göster" seçeneğini aktif etmelisiniz. KDV Dahil Göster ...
ÜRÜNE FOTOĞRAF EKLEME
E-ticaret sitesinde ürün görseli, müşterilerin ilk izlenimi ve güvenini oluşturan temel bir unsurdur. Kaliteli ve açıklayıcı görseller, ürünün ger&c...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYELERİ İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan üyeleri CSV formatında güncelleyebilir veya CSV dosyası kullanarak yeni üye ekleyebilirsiniz. CSV formatında üye aktarımları için, uygulama ...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - TESLİMAT BÖLGELERİ İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan teslimat bölgeleri aktarım işlemleri için CSV formatını kullanabilirsiniz. CSV formatında teslimat bölgeleri aktarımları için, uygulama marketi...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
ÜYE VE BAYİ KAYIT MAİLLERİ DÜZENLEME
E-ticaret sitenize üye olan kullanıcılar ve bayiler, kayıt işlemlerini tamamladıklarında bilgilendirme e-postası alırlar. Bu e-postalar, sitenizin kullandığı üyelik ve bayilik onaylama y&oum...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜRÜN İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürünleri csv formatında güncelleyebilir veya csv dosyası kullanarak yeni ürün ekleyebilirsiniz. CSV formatında ürün aktarımları i&cc...
OBASE SMARTFIND
Obase SmartFind: Akıllı Aramanın Yeni Boyutu Dijital dünyada kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve satışa dönüşüm oranlarını artırmak, başarılı bir e-ticaret platformunun en ön...
PROFORMA ÜRÜN AÇIKLAMASI VE E-İHRACAT
E-ihracat süreçlerinde, özellikle satış öncesi hazırlık aşamalarında, proforma fatura önemli bir yer tutar. Proforma fatura, teklif faturası ya da ön fatura olarak da b...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
LİNKLERE TOPLU CANONİCAL ATAMA(GÖSTER/GİZLE)
Bir eticaret sitesinde, aynı ürün grubunu sıralayan çok sayıda sayfa bulunması yaygın bir durumdur. Örneğin; bir sayfada alfabetik sırayla sıralanan ürünler gör&uu...
SİPARİŞLER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki filtre alanları, kullanıcıların tek bir siparişi veya ortak noktası olan çeşitli siparişleri kolayca filtreleyerek bulmalarını sağlar. Filtreler sayesinde aradığınız si...
ÜRÜNE İNDİRİMLİ FİYAT ATAMA
Sitenizdeki ürünlere hızlı ve kolay şekilde indirimli fiyatlar ekleyebilirsiniz. İndirimli fiyatları manuel ve toplu olarak farklı yöntemlerle ekleyebilir, indirim oranı ve ü...
KATEGORİLER SAYFASI GENEL KULLANIM
E-ticaret sitelerinde kategori kullanımı, kullanıcıların ürünleri daha kolay bulmalarını ve aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlamak için önemlidir. Kategor...
MOBİL UYGULAMA APPLE VE GOOGLE PLAY DEVELOPER HESAP AÇILIŞ SÜREÇLERİ
Apple Developer Hesabı Açılış Süreçleri Apple Developer Hesabı açmak, uygulama geliştiren veya yayımlayan bir şirket ya da bireysel geliştirici için kritik bir adımdır...
404 HATA RAPORLARI
E-ticaret siteleri, silinen veya adresi değişen sayfaları doğru bir şekilde yöneterek kullanıcı deneyimini iyileştirmeli ve arama motorlarına uygun yönlendirmeler yapmalıdır. Bu süre&cc...
SNAPCHAT PİKSEL
Snap Pixel, reklam verenlerin kampanyalarının cihazlar arası etkisini ölçmesine yardımcı olur. Reklamverenler, reklamlarını gördükten sonra web sitelerinde ne kadar Snapchat kull...
ABONELİK SİSTEMİ
E-ticaret sitelerinde abonelik sistemi, müşteri sadakatini artırmanın ve düzenli gelir akışı sağlamanın etkili yollarından biridir. T-Soft e-ticaret altyapısı ile sunulan abonelik sistemi, m...
KISMİ (PARÇALI) SEVKİYAT MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde kısmi (parçalı) sevkiyat, müşteri memnuniyetini artırmada ve lojistik süreçlerin etkin yönetiminde önemli bir rol oynar. Sitenize gelen siparişl...
YÖNETİM PANELİ GİRİŞ ŞİFRE BİLGİSİ SIFIRLANMASI
Yönetim panelinize girişte kullandığınız parola bilgisini düzenli aralıklarla yeni güçlü parolarla değiştirmelisiniz. Güçlü bir parola, çevrimi&ccedi...
WEBHOOK GENEL KULLANIM
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir. WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde ol...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
ÜRÜN KDV ORANI GÜNCELLEME
E-ticaret dünyasında ürün fiyatlandırması, işletmenizin başarısını doğrudan etkileyen kritik unsurlardan biridir. Özellikle Katma Değer Vergisi (KDV) oranlarının doğru ve tutarlı b...
KARGO ENTEGRASYONU GENEL KULLANIM
E-ticaret sitenizde kargo entegrasyonunu kullanarak sipariş yönetiminizi daha hızlı ve pratik hale getirebilirsiniz. T-Soft yönetim paneli üzerinden kargo barkodu oluşturma, takip numar...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
LİNK TİPİ ÖN TANIM AYARLARI
Sitenize eklediğiniz her içeriğin bağlı olduğu menüye ait genel ön tanımlı link düzenlemeleri sayesinde, belirlediğiniz içeriklerin linklerine toplu olarak müdahale e...
ÜRÜNE VİDEO EKLEME
E-ticaret sitenizde ürünlerinizi daha etkileyici bir şekilde tanıtmak için ürünlere video ekleyebilirsiniz. Bunun için, "Video Galeri" adlı ek bir lisansa sahip olman...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
VİDEO GALERİ
E-ticaret sitelerinde Video Galeri modülü, ürün videolarının ve site ile ilgili genel videoların kategorize edilmiş olarak video galeri sayfasında görünmesini sağlar. Bu ...
GOOGLE INSTANT INDEX
Google Instant Index Nedir?Google Instant Index, yeni yayınlanan içeriklerin arama sonuçlarında hızla görünmesini sağlayan bir gerçek zamanlı indeksleme yöntemidir....
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
TEDARİKÇİ PANELİ MODÜLÜ (C2C)
Sitenizde tedarikçi yapısı ile ürün satışı yapabilirsiniz.Depo olarak sizde olmayan ürünleri, farklı firmalar ile anlaşarak siteniz üzerinden satabilir, ürün ...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...