Bu kısımda provizyon raporlarını okumayı ve neden provizyon raporu oluşur bu konuları ele alacağız.

Öncelikle provizyon raporlarının oluşmasının birden fazla nedeni vardır.

Bunlar kart kaynaklı ve sistem kaynaklı olmak üzere en çok karşılaşacağınız temel iki nedenden oluşmaktadır.

Sanalpos hatası alındığında yapmanız gereken işlemler aşağıda detaylı bir şekilde anlatılmıştır.

 

Sanal pos loglarını görmek ve yönetmek için panelde 2 farklı yol vardır;

1. "Siparişler > Provizyon Raporları" menüsünden provizyon raporlarını görebilirsiniz.

2. "Siparişler > Sipariş Detay Sayfası > Provizyon Raporu" seçeneğinden sadece seçili siparişe ait provizyon raporunu görebilirsiniz.

Loglarla ilgili daha detaylı inceleme yapmak ve bankaya sorun bildiriminde bulunmak için,

İlgili kaydın “İncele” butonuna tıklayınız. Açılan sayfada işlemin tüm detaylarını inceleyebilirsiniz.

Eğer bankaya sorun bildiriminde bulunmak istiyorsanız, aynı sayfada sizin adınıza oluşturulmuş bankaya gönderilmek üzere hazırlanmış bir mail içeriği bulunur.

Sizin tek yapmanız gereken “Hatayı İlet” butonuna tıklamaktır.

Böylece mail bizim sistemimizde kayıtlı olan ilgili bankanın destek departmanına iletilecektir. Bu işlemlerden sonra bankadan yapılacak dönüşü beklemelisiniz.

Eğer hata detayında mail alanı gelmiyor ise veya bu işlemleri yaptıktan sonra bankadan herhangi bir dönüş almadıysanız Sanalpos Ve Ödeme departmanından destek alarak konu hakkında çözüm sağlanmasını isteyebilirsiniz.

Önceliğinizin destek ekibi ile iletişim kurmak olmasını tavsiye etmekteyiz.