Sitenizde ödeme işlemi sırasında şüpheli kullanımlardan dolayı kullanıcılar fraud hatasına düşebilir ve alışveriş yapması engellenebilir.
Fraud, haksız kazanç elde etmek veya başkalarının mali varlıklarını kötü niyetle kullanmak amacıyla yapılan yanıltıcı veya hileli eylemleri ifade eder.
Fraud hatası alan bir kullanıcıda yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız IP adresini güvenli listeye alarak alışveriş yapmasını sağlayabilirsiniz.
"Siparişler > Yapılandırma > Ödeme Seçenekleri" sayfasında yer alan "Provizyon Raporları > Sanal Pos Provizyon Raporları (Beta)" menüsünden veya "Siparişler > Provizyon Raporları" sayfasından "Fraud Tespit Edildi" hatasına düşen IP adresine ulaşabilirsiniz.
Hata alan IP adresinin engelini kaldırmak için "Ayarlar > Genel Ayarlar > Güvenlik Ayarları > Fraud Ayarları" sayfasından "IP White List (Fraud)" alanına ekleyebilirsiniz.