E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
İADE AYARLARI VE İADE BAŞVURUSUNDA BULUNMA
T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıcılarınıza belirli bir süre içinde siparişlerini iade etme imkanı sunarak, alışveriş sırasında oluşabilecek memnuniyetsizliklerin önüne ge&cced...
İADE VE GERİ ÖDEMELER
T-Soft e-ticaret altyapısı, yönetim paneli üzerinden tamamlanan tüm iade işlemlerini tek bir sayfada görüntüleyerek, iadelere ait bilgileri ve raporlamaları kolayca takip...
KISMİ (PARÇALI) İADE İŞLEMİ
T-Soft E-Ticaret Altyapısında "Kısmi İade" Özelliği: Esnek ve Müşteri Odaklı Çözüm E-ticarette müşteri memnuniyetini artıran en önemli unsurlardan biri, esnek ve p...
SİPARİŞİ İPTAL ETME
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Sipariş İptal Süreci E-ticaret işletmeleri için sipariş yönetimi, müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyen kritik bir süreçtir. T-Soft e...
WE LIKE SHOP
We Like Shop uygulamamız ile sitenizde Instagram paylaşımlarınızı gösterebileceğiniz bir blok yapısı oluşturabilirsiniz. Oluşturduğunuz bloğa istediğiniz görselleri yükleyebilir, Instag...
SİPARİŞLER SAYFASI BUTON İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki butonlar siparişlerin yönetimi için gerekli işlemlere hızlı erişim sağlamanıza yardımcı olur. Buton yönetimleri ile siparişlerin süreçlerini...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
RAPORLAR - SATIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Satış Raporları: İşletmeniz İçin Güçlü Analiz Araçları E-ticaret dünyasında rekabetin hızla arttığı bu dönemde, satış verilerinin...
RAPORLAR - MÜŞTERİ RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Müşteri Raporları: İşinizi Büyütmenin Anahtarı T-Soft e-ticaret platformu, işletmenizin müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış performansını ar...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
MOBİLDEV İVT ENTEGRASYONU
Mobildev İVT ile firmanız için izinli veri tabanı oluşturabilir, büyütebilir, izinli pazarlama kanalınızı kanunlara uygun ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Markanızla ilgile...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
RAPORLAR - ÖDEME RAPORLARI
T-Soft Ödeme Raporları: Finansal Süreçlerinizi Kolayca Takip Edin E-ticarette finansal süreçlerin yönetimi, işletmelerin sağlıklı büyümesi ve sürdü...
KARGO YÖNTEMLERİ
E-Ticaret sisteminizde sipariş adımlarının tamamlanması için gerekli işlemlerden birisi de kargo yönetimidir. T-Soft altyapısı ile birden fazla kargo firması kullanabilir, entegrasyon sağl...
T-SOFT ÖNERİLEN GÜVENLİK DÜZENLEMELERİ
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenizi korumak için çeşitli güvenlik önlemlerimizden yararlanabilirsiniz. İletilen güvenlik ayarları ve düzenlemeleri hakkında detayl...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
CHIPPIN ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
Sİ DESTEK
Si Destek Canlı Destek Programı: Müşteri İlişkilerinizde Yeni Bir Dönem Başlatın! E-ticaret dünyasında müşteri memnuniyeti, işletmenizin başarısı için kritik öneme sahi...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
ASSITFLOW AI YAPAY ZEKA MÜŞTERİ HİZMETLERİ
AssistFlow.ai ile Müşteri Hizmetlerinde Yapay Zeka Dönemi E-ticaret dünyasında müşteri hizmetleri, müşteri memnuniyetini artırmanın ve işletme itibarını güçlendirm...
RAPORLAR - DAVRANIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Davranış Raporları: Müşteri Davranışlarını Derinlemesine Anlayın E-ticaret dünyasında başarılı olmanın anahtarı, müşteri davranışlarını doğru bir şekilde a...
SİPARİŞ DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenizde alınan tüm siparişlerin ayrıntılı yönetimi, sipariş detay sayfası üzerinden gerçekleştirilir. Sipariş listesi, temel bilgileri hızlıca görüntül...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
ÖDEME SEÇENEKLERİ FRAUD AYARLARI
Sitenizde ödeme işlemi sırasında şüpheli kullanımlardan dolayı kullanıcılar fraud hatasına düşebilir ve alışveriş yapması engellenebilir. Fraud, haksız kazanç elde etmek ve...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
CDN ÖZELLİKLERİ
T-Soft CDN ve WitCDN: E-Ticaret Siteleri İçin Hız ve Güvenlik Çözümleri Günümüz e-ticaret dünyasında, hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunm...
RAPORLAR - SERVİS KULLANIM RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Servis Kullanım Raporları: Kaynaklarınızı Verimli Kullanın T-Soft e-ticaret platformu, işletmelerin web sitesi performansını ve sistem kaynaklarını yönetebilmesi için ...
HOTJAR
Hotjar'ın Geri Bildirim Widget özelliği, web sitenizin veya mobil uygulamanızın belirli bir bölümüne entegre edilebilen ve kullanıcıların geri bi...
TOPLU ÜRÜN GÖRSELİ EKLEME
Ürün görsellerinizi tek bir işlem ile topluca yükleyebilirsiniz. Bu işlemin gerçekleşmesi için ürün görsellerinizin adları ilgili olduğu ür&...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
SOCIOMANTIC ENTEGRASYONU
Sociomantic, müşterilerin çevrimiçi davranışlarını izleyen ve bu bilgileri kullanarak hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturan bir teknoloji şirketidir. Sociomantic Entegrasyonu, b...
TRUSTED SHOPS ROZETİ
Müşterilerinizin sitenize güven duymaları için Trusted Shops Rozeti eklemesi sağlayabilirsiniz. E-ticaret sitelerinde gösterebilecekleri güvenilir rozet verilmeden önce...
FİLTRELER
E-Ticaret sistemlerinin temel yapılarından birisi ürün filtreleridir. Her kullanıcı yüzlerce ürün arasından hızlı ve kolayca sadece aradığı ürünleri görmek iste...
SELFBOT
Dijital çağda müşterilerle etkili ve kesintisiz iletişim kurmak, işletmeler için hayati bir önem taşımaktadır. İşte bu noktada, yazılı dijital iletişim kanalı olarak geliştiril...
SMS GÖNDERİMİ
E-ticaret sitenizde, sipariş bilgilendirmesi için SMS pazarlamasını etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Müşterilere sipariş onayları, kargo takip numaraları ve teslimat bilgileri gibi &o...
SİTEYE PDF DOSYASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde PDF dosyası ekleme, kullanıcılarla önemli bilgi ve belgelerin kolayca paylaşılmasını sağlayan etkili bir yöntemdir. Ürünlere ait detaylı özellikler, kull...
E-TİCARET SİTENİZDE TRAFİK KULLANIM TESPİTİ
E-ticaret sitelerinde Trafik Kullanım Tespiti, hem maliyet yönetimi hem de performans optimizasyonu açısından büyük önem taşır. Web trafiği, bir sitenin ziyaretçileri...
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK
Artırılmış Gerçeklik, gerçek dünyayı tamamen simüle edilmiş bir dünyayla değiştiren sanal gerçekliğin aksine, insanların gerçeklik algısını geliştirmek i&cce...
SİPARİŞ SÜREÇLERİ
E-ticaret platformlarında sipariş süreçleri, müşterinin sipariş oluşturmasından ürünün teslimine kadar geçen aşamaları içerir ve müşteri memnuniyeti ...
CARGONG KARGO OTOMASYONU
Lojistik sektörünün günden güne geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı hızla artmaya devam etmektedir. Müşteri artık ürünün aynı g&uum...
SEO BİLGİLERİ NASIL GİRİLMELİ
SEO Nedir? SEO kelimesi, “Search Engine Optimization” ifadesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılığı, arama motoru optimizasyonu olarak ifade edilmektedir. SEO &cce...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha &...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
MENÜLER KULLANIMI
Menüler sayfası, sitenizdeki navigasyonu düzenlemenizi ve kullanıcıların kolayca gezinebilmesini sağlayan önemli bir araçtır. Bu sayfada, menülerinizi oluşturabilir, dü...
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...