E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
KARAKTER GİRİLDİKÇE ETİKET ARAMA
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyetini ve satışları artırmak için gelişmiş arama özelliklerinin kullanılması büyük önem taşır. T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıc...
KARAKTER GİRDİKÇE ARAMADA MARKA VE KATEGORİ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların istedikleri ürünlere hızlı ve doğru şekilde ulaşabilmesi, müşteri memnuniyeti ve satış oranlarını artıran önemli unsurlardan biridir. T-Soft e-...
ARAMADA HER KARAKTERDE SONUÇ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların aradıkları ürünlere ulaşmak için kullandıkları en sık yöntem site içi arama alanıdır.Sitenizin arama alanı kullanılırken ürü...
EK BİLGİ KARAKTER SINIRI DÜZENLEME VE AKTİF ETME
Ürün ve kategorilerinizde çeşitli amaçlar için kullanılabilen ek bilgi alanları bulunmaktadır.Siteniz ilk teslim edildiğinde eğer ek olarak alan açılmamışsa 3 ade...
HEDİYE ÇEKLERİ GENEL KULLANIM
E-Ticaret sitelerinin en etkili kampanya stratejilerinden birisi şüphesiz indirim çekleridir.İndirim çeklerini kolayca yönetebilme imkânı kolaylaştırılmıştır.Kampanyalar ...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
ADRES ALANLARI YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde Adres Alan Yönetimi, sipariş alırken kullanıcılardan hangi bilgilerin isteneceğini belirlemenizi sağlayan önemli bir özelliktir. Bu sayfada, üyeler ve bayiler...
ÜYE ŞİFRE HATIRLAT
Şifre bilgisini unutan üyeleriniz sitenizde "Üye Giriş" sayfasındaki "Şifremi Unuttum" seçeneğini kullanarak şifrelerini yenileyebilirler. Şifremi unuttum işleminde sorun yaşayan &uum...
MARKA VİTRİNİ
Marka liste sayfalarında, ürünlerinin üst/alt kısmına metin, görsel vb. içerikler ekleyebileyeceğiniz alanlardır. Slide Adımları Marka vitrini oluşturmak için, "&Uu...
MODEL VİTRİNİ
Model Ürünleri sayfasında ürünlerinin üstünde ve altında metin, görsel vb. içerikler ekleyebileyeceğiniz alanlardır. Slide Adımları Model vitrini oluşturmak...
KATEGORİ VİTRİNİ
Kategori sayfalarınızda tasarım, bilgilendirme veya seo amaçlı ürünlerinizin üst/alt kısmına metin, görsel vb içerikler ekleyebilirsiniz. Vitrinlere içerik ekl...
HEDİYE NOTU VE PAKETİ KULLANIMI
Satış yaptığınız ürünler için hediye paketi ve notu ekleme özelliği sunuyorsanız bunu e-ticaret sitenizde de uygulayabilirsiniz.Sepet sayfasında ürün özelinde hedi...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN RESMİ ÜZERİNE YAZI KULLANIMI
Sitenizde metin baskılı ürünler satıyorsanız, kullanıcılara ekleyecekleri yazıları ön izleme şeklinde gösterebilirsiniz. Ürün resmi üzerine yazı formu ile ziyaret&cc...
OTURUM SÜRELİ KAMPANYA
Oturum Süreli Kampanya ile, sanal mağazada belirli bir süre vakit geçiren müşteriye bazı fırsatlar sunabilirsiniz. Uygulama ayarlarında belirlediğiniz süre kadar müşter...
E-TRANSLATE
Sitenizin ikinci bir dil seçeneği var ve çevirilerin toplu olarak yapılmasını istiyorsanız, binlerce ürünü, kategoriyi, açıklamaları ve SEO alanları ile birlik...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÇOKLU SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından çoklu seçim yaptırabilirsiniz. Çoklu seçenek kutusu oluşturm...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN ALANI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden açıklama bazında cümlelerden oluşan metin girişleri için metin alanı formunu kullanabilirsiniz. Metin alanı formunda metin kutusundan fark...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE YAZI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde birkaç kelimelik veya cümlelik metin gösterimleri için sadece yazı formunu kullanabilirsiniz. Sadece yazı formu ile ürünlerd...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden birkaç kelimelik metin girişleri için metin kutusu formunu kullanabilirsiniz. Metin kutusu formunda metin alanından farklı olarak daha kü&...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİMLİ SEÇENEK KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz.Eklediğiniz seçenekleri görsel olarak ekleyer...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME -EDİTÖR KULLANIMI
Kişiselleştirme formu kulandığınız ürünlere eklemek istediğiniz bilgileri gelişmiş editör yapısında düzenleyerek gösterebilirsiniz. Gelişmiş editörün sunduğu öz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz. Alt ürün seçeneklerine ek olarak ü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ONAY KUTUSU KULLANIMI
E-Ticaret siteniz üzerinde sattığınız ürünler için ziyaretçilerden onay kutusu şeklinde özel seçimler yaptırabilirsiniz.Alt ürün seçeneklerine...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI KULLANIMI
Ürünü en boy olarak hesaplayarak ana ürün fiyatına çarpma işlemi yapmasını isterseniz, Fiyat Çarpanı formunu kullanabilirsiniz. Fiyat çarpanı formunda ziy...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE RESİM KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde bilgi amaçlı veya çeşitli amaçlar vb kullanılmak üzere görsel göstermek için sadece resim formunu kullanabilirsiniz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİM YÜKLEME KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün olarak en sık kullanımlardan birisi resim yükleme formlarıdır. Üzerine resim baskısı yapılan her ürün ve fotoğraf baskıları için sık&cce...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ENTEGRASYON AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde entegrasyon ayarları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için önemli bir rol oynar. Sitenizde sosyal medya ile giriş ve sms kullanı...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI SEÇENEKLİ KULLANIMI
Halı, perde vb ürün satışlarında son fiyatlarınızı en boy bilgisine göre hesaplayarak gösterebilirsiniz. Bu tarz kişiselleştirilebilir ürün satışları için kullanıc...
HEDİYE ÇARKI
Hediye Çarkı uygulaması, işletmelerin müşterileriyle etkileşimi artırmak ve onlara çeşitli ödüller sunarak memnuniyetlerini artırmak için kullanılan bir araç...
HIZLI DUYURU ÇUBUĞU
"Hızlı Duyuru Çubuğu" uygulaması sayfanızın en üst kısmında görünen bir duyuru alanıdır. Bu kutucuğun yüksekliğini belirleyebilir, zemin rengini, kutu üzerindeki m...
HIZLI SİPARİŞ MODÜLÜ
T-Soft e-ticaret altyapısı ile kullanıcılara tek sayfa üzerinden istedikleri ürünleri hızlıca sepete ekleme özelliği sunabilirsiniz. Özellikle bayilik sistemi kullanıyorsanız,...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN PAKETİ KULLANIMI (TAKIMIN PARÇALARI)
Çeyiz paketi, yemek takımları, mobilya takımı vb takım olarak kullanıcılara sunmak ve içerisinden seçim yaptırmak istediğiniz ürünleri paketler altında toplayabilirsiniz...
MOBİLDEV SMS ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile Mobildev SMS entegrasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Mobildev SMS Marketing ile etkileşiminizi artırın ve pazarlama deneyiminizi zenginleştirin! 2002 yılından beri ...
SMS GÖNDERİMİ
E-ticaret sitenizde, sipariş bilgilendirmesi için SMS pazarlamasını etkili bir şekilde kullanabilirsiniz. Müşterilere sipariş onayları, kargo takip numaraları ve teslimat bilgileri gibi &o...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
ÜLKE FİYATLARI
T-Soft altyapısı kullanarak gelişmiş e-ihracat özelliklerimizden faydalanabilirsiniz.Yurtdışında farklı birçok ülkeye satışınız varsa, her ülkeye farklı para birimi, farklı ü...
YÖNETİM PANELİ GİRİŞ ŞİFRE BİLGİSİ SIFIRLANMASI
Yönetim panelinize girişte kullandığınız parola bilgisini düzenli aralıklarla yeni güçlü parolarla değiştirmelisiniz. Güçlü bir parola, çevrimi&ccedi...
KOMBİN KATEGORİSİ EKLEME
Kombin kategorisi sistemi ile ürünlerinizin en uygun kombinlerini keşfedin! Siteniz üzerinde birlikte satmak istediğiniz ürünlerin gösterimi için kombinler ekleyeb...
CSV İLE TOPLU İKAME ÜRÜN TANIMLAMA
Yönetim panelinizde bulunan ürünlere toplu olarak ikame ürün ataması yapabilirsiniz. CSV formatında ikame ürün aktarımları için, uygulama marketinden "CSV &Uu...
TOPLU AKSESUAR ÜRÜNÜ EKLEME
Yönetim panelinizde bulunan ürünlere toplu olarak aksesuar ürün ataması yapabilirsiniz. CSV formatında aksesuar ürün aktarımları için, uygulama marketinden "C...
WEBCRAB TOPLU RESİM OPTİMİZASYONU
Görsellerinizi yönetim panelinizde toplu olarak optimize etmek için "Webcrab" uygulamamızı kullanabilirsiniz. Webcrab uygulamasında 1 görsel 1 kredi ile ücretlendirilmektedi...
ÖDEME BİLDİRİMLERİ
E-ticaret sitelerinde ödeme bildirimleri, müşteri ilişkilerini yönetmek ve tahsilat süreçlerini kolaylaştırmak için kritik bir rol oynar. T-Soft e-ticaret yazılımı, c...
CSV İLE TOPLU İLİŞKİLİ ÜRÜN EKLEME
Yönetim panelinizde bulunan ürünlere toplu olarak ilişkili (ilgili) ürün ataması yapabilirsiniz. CSV formatında ilişkili ürün aktarımları için, uygulama marke...
TEMEL VE GELİŞMİŞ EDİTÖR KULLANIMI
Sitenizde gösterdiğiniz ürün açıklamaları, html bloklar, içerik vitrinleri, içerik metinleri vb daha bir çok alanın düzenlemeleri, yönetim panelini...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
ÜRÜNLERİ ANASAYFADA GÖSTERME
Anasayfanızda belirlediğiniz ürünleri ürün liste yapısında ziyaretçilere gösterebilirsiniz. Vitrin ürünleri yapısını kullanarak seçtiğiniz ürü...
ESNEK FİYAT
Yönetim panelinize eklediğiniz ürünlere ülke bazlı farklı fiyatlandırma tanımlayabilirsiniz..Eklenen her ürüne satış fiyatı alanları oluşturarak, manuel ve koşullu olarak...
CSV DOSYASI KONTROLLERİ
CSV uygulaması ile içeri aktarım sağlarken hata almanız durumunda kontrol etmeniz gereken alanlar bulunmaktadır. Aşağıda iletilen maddelerde yer alan durumları kontrol ederek tekrar içer...
SEO BİLGİLERİ NASIL GİRİLMELİ
SEO Nedir? SEO kelimesi, “Search Engine Optimization” ifadesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılığı, arama motoru optimizasyonu olarak ifade edilmektedir. SEO &cce...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...