E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ - KATEGORİLER
E-ticaret sitelerindeki müşteri hizmetleri bölümü, müşterilerin alışveriş öncesi ve sonrası tüm sorularına yanıt bulabilecekleri kritik bir kaynaktır. Bu böl&uu...
MÜŞTERİ DENEYİMİ PUANLAMA
Sitenizden alışveriş yapan müşterilerden, aldıklara ürünlere dair yorum yapmalarını isteyebilirsiniz. Yorum yapmaları karşılığında puan kazanabilirler. Sipariş veren müşteriye beli...
RAPORLAR - MÜŞTERİ RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Müşteri Raporları: İşinizi Büyütmenin Anahtarı T-Soft e-ticaret platformu, işletmenizin müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış performansını ar...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ANKETİ
Google Müşteri Yorumları, sitenizde bir satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerden değerli geri bildirimler toplamanıza imkan tanıyan, ücretsiz bir hizmettir. Google Müş...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ROZETİ
Google Müşteri Yorumları Rozeti, alışveriş yapanların sitenizi Google markasıyla kolayca ayırt etmesine yardımcı olan bir görseldir. Rozet ayrıca satıcı puanınızı belirtir ve sitenizde, iste...
OSON ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
SETROW ENTEGRASYONU
Setrow, CRM tabanlı dijital pazarlama ve ileri seviye e-mail marketing özellikleri sağlamaktadır. Setrow ile spam oluşturmadan email marketing ve toplu eposta gönderim sistemi ile gönde...
SİTE İÇİ ARAMA KELİMELERİ TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde site içi arama kelimeleri, kullanıcıların arama kutusuna yazarak ürün veya hizmetleri bulmalarına yardımcı olan kelimelerdir. Bu kelimeler, genellikle sitenin su...
MERCAN SUPERAPP
Mercan, birçok farklı kategorideki ürün ve hizmete tek bir platform üzerinden ulaşmanızı sağlayan bir mobil uygulamadır. Mercan ile üye iş yerlerinin kendi web siteleri &uum...
FLY MEDIA ENTEGRASYONU
Fly Media, işinizin büyümesine yardımcı olacak en iyi çevrimiçi pazarlama hizmetlerini sunan bir dijital pazarlama ajansıdır. Arama motoru pazarlaması, sosyal medya pazarlaması...
MARKA EKLEME
E-ticaret sitelerinde marka kullanımı, bir işletmenin ürün ve hizmetlerini tanımlaması, farklılaştırması ve müşteri sadakati oluşturması için kritik bir rol oynar. İşte marka kul...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
KULLANICI GRUPLARI
E-ticaret sitenizde kullanıcı grupları oluşturabilir ve yetki sınırlandırmaları yapabilirsiniz. Yönetim paneline eklediğiniz kullanıcılar için farklı gruplar oluşturarak, her bir grubun g&...
TCALL CENTER
T-Soft'un bütünleşik çözümleri ile Türkiye'de bir ilki yaşayın, sadece T-Soft alt yapısına sahip sitelerin kullanabildiği bu teknoloji ile rakiplerinizi kıskandırın. Tc...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
UYGULAMA MARKETİ
T-Soft uygulama marketi, işletmelere çeşitli araç ve hizmetler sunarak iş süreçlerini iyileştirme ve müşteri deneyimini artırma fırsatı verir. T-Soft Apps, bu ihtiyacı k...
ÜYE GİRİŞİ VE ÜYE KAYIT ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde üye girişi ve üye kayıt kurgusu, müşteri ilişkileri ve satış stratejileri açısından kritik bir rol oynar. Üye girişi, müşterilere kişiselleştirilm...
KULLANICILAR
E-ticaret sitelerinde yönetim paneli kullanıcıları, site işlemlerini yönetmek ve panele erişim sağlayabilmeleri için eklenmektedir. Kullanıcılar yönetim panelinde ürün ...
REKLAMACTION ENTEGRASYONU
2007 yılında kurulan ReklamAction, Türk markalarının performans hedeflerine en düşük maliyetlerle en etkin biçimde ulaşması misyonunu gerçekleştirmektedir. Markaların hede...
ZİYARETÇİ DEFTERİ
E-ticaret sitelerinde Ziyaretçi Defteri, müşteri etkileşimini artırmak ve müşteri memnuniyetini güçlendirmek için önemli bir araçtır. Bu modül, sit...
MOBİLDEV SMS ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile Mobildev SMS entegrasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Mobildev SMS Marketing ile etkileşiminizi artırın ve pazarlama deneyiminizi zenginleştirin! 2002 yılından beri ...
GOOGLE MERCHANT CENTER
Google Merchant Center, mağaza ve ürün verilerinizi Google'a yüklemenize ve bunları alışveriş reklamları ve diğer Google hizmetleri için kullanılabilir hale getirmenize yardımcı ...
LOGO VE FAVİCON DÜZENLEME
E-ticaretin başlamasıyla hizmete sunulan ürünlerin diğerlerinden ayırt edilmesi gerekliliği de ortaya çıkmıştır.Sunulan ürün ve hizmetlerin bazı özellikleriyle diğer ra...
DCMNETWORK ENTEGRASYONU
DCMnetwork ile iştirak programlarımıza katılarak işinizi büyütebilir veya para kazanabilirsiniz. Reklam verenler olarak en iyi satış pazarlama hizmetlerini edinebilirsiniz. Reklam veren olar...
YEREL TESLİMAT SERVİSİ
E-ticaret sitelerinde yerel teslimat servisi, özellikle market ve gıda gibi hızlı teslimat gerektiren ürünlerde müşteri memnuniyetini artırmak için kullanılmaktadır. Siteniz...
ÜRÜN YORUMLARI
E-ticaret sitelerinde ürünlere yapılan yorumlar, hem alıcılar hem de satıcılar için büyük önem taşır. Müşteriler, satın almayı düşündükleri ür&...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
T-Soft Alan Adı Yönetimi Sayfası Kullanımı Alan adı (domain), internet üzerindeki bir kaynağın, genellikle bir web sitesinin, benzersiz adresini tanımlayan bir dizedir. 1.1 Alan Adları T-Sof...
AZERİCARD ÖDEME ENTEGRASYONU
V5 LAMP TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...
SLIDER
Web siteleri, görsel çekiciliği artırmak ve içeriği dinamik bir şekilde sunmak için önemli araçlar kullanır. Bu araçlardan biri de slider bloklarıdır. Slid...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
CDN SERVİSİ
CDN (Content Delivery Network), internet üzerindeki birçok veri merkezinde bulunan dağınık ve geniş bir sunucu sistemidir. CDN, bir web sitesinin içeriğini en düşük ağ ve ...
Sİ DESTEK
Si Destek Canlı Destek Programı: Müşteri İlişkilerinizde Yeni Bir Dönem Başlatın! E-ticaret dünyasında müşteri memnuniyeti, işletmenizin başarısı için kritik öneme sahi...
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
RELATED DIGITAL SEGMENT ENTEGRASYONU (VISILABS)
Birleştirilmiş müşteri profilleri, gerçek zamanlı davranışsal hedefleme ve kişiye özel ürün tavsiyeleri ile tüm kanallarda kişiye özel müşteri deneyimleri olu...
TEK SAYFA (ONE PAGE) SİPARİŞ SAYFASI
E-Ticarette Sipariş Sürecini Kolaylaştırın : One Page Sipariş Sayfası Avantajları Günümüzde hız ve pratiklik, tüketicilerin çevrimiçi alışveriş tercihlerini beli...
EUROMESSAGE EMAIL, SMS, PUSH ENTEGRASYONU
Tüm kanallarda dijital müşteri deneyimini Euromessage ile oluşturabilir, yönetebilir ve optimize edebilirsiniz. Euromessage 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuştur. So...
RAPORLAR - DAVRANIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Davranış Raporları: Müşteri Davranışlarını Derinlemesine Anlayın E-ticaret dünyasında başarılı olmanın anahtarı, müşteri davranışlarını doğru bir şekilde a...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
ÇIKIŞ ÖNCESİ AÇILIR PENCERE
Müşteri sayfadan tamamen ayrılmaya karar verdiğinde, sekmeyi veya pencereyi kapatmak istediğinde bir açılır pencere çıkartarak müşterinize iletmek istediğiniz bir mesajı gö...
YOTPO ENTEGRASYONU
Yotpo entegrasyonu ile sitenize gelen yorumları Yotpo paneline aktarabilir, Yotpo üzerinden Google gibi platfomlara gönderebilirsiniz. Bu sayede gerçek kullanıcı yorumlarını t&u...
ARAMADA HER KARAKTERDE SONUÇ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların aradıkları ürünlere ulaşmak için kullandıkları en sık yöntem site içi arama alanıdır.Sitenizin arama alanı kullanılırken ürü...
İLETİŞİM SAYFASI
İletişim formu, müşterilerin sorularını, şikayetlerini ve önerilerini kolayca iletebilecekleri pratik bir araç olarak hizmet verir. Bu formlar aracılığıyla gönderilen iletişim me...
İLETİŞİM BİLGİLERİ (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde iletişim ayarları, müşterilerinizin size kolayca ulaşabilmelerini sağlayarak, güvenilirlik ve müşteri memnuniyetini artırmak için büyük önem ...
ÖDEME BİLDİRİMLERİ
E-ticaret sitelerinde ödeme bildirimleri, müşteri ilişkilerini yönetmek ve tahsilat süreçlerini kolaylaştırmak için kritik bir rol oynar. T-Soft e-ticaret yazılımı, c...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
RAPORLAR - İÇERİK RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile İçerik Raporları: Ürün Bilgilerinizi Güçlendirin T-Soft e-ticaret platformu, mağazanızdaki ürünlerin performansını analiz etmek ve optimize ...
BOVO KARGO ENTEGRASYONU
Lojistik sektörünün günden güne geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı hızla artmaya devam etmektedir. Müşteri artık ürünün aynı g&uum...
ASE KARGO ENTEGRASYONU
PTS KARGO ENTEGRASYONU
SCOTTY KARGO ENTEGRASYONU
ULAK KARGO ENTEGRASYONU
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
İLETİŞİM SAYFASINA ULAŞIM HARİTASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde ulaşım haritası ekleme, kullanıcı deneyimini iyileştiren ve müşteri memnuniyetini artıran önemli bir unsurdur. Ulaşım haritaları, müşterilerin fiziksel mağazalara,...
ARAS KARGO ENTEGRASYONU
JETIZZ KARGO ENTEGRASYONU
GİT KARGO ENTEGRASYONU
SENDEO KARGO ENTEGRASYONU
PACKUPP KARGO ENTEGRASYONU
SPEEDY KARGO ENTEGRASYONU
KARGOLA KARGO ENTEGRASYONU
MURATHAN JET KARGO ENTEGRASYONU
KARGOTÜRK KARGO ENTEGRASYONU
PARTNER EKSPRES KARGO ENTEGRASYONU
BANABİ KURYE KARGO ENTEGRASYONU
POSTRANS KARGO ENTEGRASYONU
KARGOİST KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX HONG KONG KARGO ENTEGRASYONU
UPS WORLD KARGO ENTEGRASYONU
BİR GÜNDE KARGO ENTEGRASYONU
DHL KARGO ENTEGRASYONU
YURTİÇİ KARGO ENTEGRASYONU
SÜRAT KARGO ENTEGRASYONU
MNG KARGO ENTEGRASYONU
UPS KARGO ENTEGRASYONU
CHIPPIN ÖDEME ENTEGRASYONU
SOCIOMANTIC ENTEGRASYONU
Sociomantic, müşterilerin çevrimiçi davranışlarını izleyen ve bu bilgileri kullanarak hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturan bir teknoloji şirketidir. Sociomantic Entegrasyonu, b...
SENDHEAP
SendHEAP, müşterilerinizle etkili bir şekilde iletişim kurmanızı sağlayan bir platformdur. Sadece mevcut müşterilere değil, potansiyel müşterilere de kolaylıkla ulaşmanızı sağlar. Bu sa...
İZLEME KODLARI
Sitenizde kullanmak istediğiniz 3. parti yazılımlara ait kodları kolayca ekleyebilirsiniz. Bu kodlar, chat uygulamaları, widget kullanımları ve müşteri takip sistemleri gibi çeşitli ara&cc...
SEGMENTIFY WEB ENTEGRASYONU
Segmentify Çözümleri Etkileşim ve Kişiselleştirilmiş Ürün Önerisi Sitenize gelen bir ziyaretçinin davranışlarına ve ziyaretçi ve...
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
SEPETTE FİYAT KONTROLÜ
Sepette Fiyat Kontrolü uygulaması, müşterilerin satın alma işlemini gerçekleştirmeden önce sepetlerindeki toplam tutarın belirlenen bir tutarın altında olup olmadığını kontrol et...
BLOG EKLEME
E-ticaret sitelerinde blog içerikleri ekleme, markanızın çevrimiçi varlığını güçlendirmek ve müşteri etkileşimini artırmak için büyük bir ön...
ERP PUAN VE BAKİYE SORGULAMA MODÜLÜ
T-Soft e-ticaret altyapısı, muhasebe programları ile entegrasyon sağlayarak, kullanıcıların mevcut puanlarını ve bakiyelerini alışveriş esnasında öğrenmelerini ve harcama yapabilmelerini müm...
CARGONG KARGO OTOMASYONU
RTB HOUSE ENTEGRASYONU
RTB House, yüksek verimli bir online reklamcılık çözümüdür. Sitenizin ziyaretçilerini sitenize geri getirip onları müşteriniz olmaları yönünde teş...
TEMSİLCİ (PLASİYER) MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde Temsilci (Plasiyer) Modülü, özellikle B2B ticarette müşteri yönetimini optimize etmek ve güvenliğini sağlamak açısından büyük bir &...
KISMİ (PARÇALI) SEVKİYAT MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde kısmi (parçalı) sevkiyat, müşteri memnuniyetini artırmada ve lojistik süreçlerin etkin yönetiminde önemli bir rol oynar. Sitenize gelen siparişl...
ÜRÜNE FOTOĞRAF EKLEME
E-ticaret sitesinde ürün görseli, müşterilerin ilk izlenimi ve güvenini oluşturan temel bir unsurdur. Kaliteli ve açıklayıcı görseller, ürünün ger&c...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
ÜYE PUAN HAREKETLERİ
E-ticaret sitenizde Üye Puan Hareketleri, müşteri etkileşimini ve sadakatini artırmak için önemli bir araçtır. Yeni kayıt olan müşterilere başlangıçta kullanıl...
İADE VE GERİ ÖDEMELER
T-Soft e-ticaret altyapısı, yönetim paneli üzerinden tamamlanan tüm iade işlemlerini tek bir sayfada görüntüleyerek, iadelere ait bilgileri ve raporlamaları kolayca takip...
SİPARİŞ DETAY SAYFASI
Sitenize gelen tüm siparişler tek bir sayfada listelenmektedir. Sipariş listesinde siparişlere ait, temel bilgileri görebilirsiniz.Bu bilgilere ek olarak, diğer bilgiler ve ek kullanım...
İADE AYARLARI VE İADE BAŞVURUSUNDA BULUNMA
T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıcılarınıza belirli bir süre içinde siparişlerini iade etme imkanı sunarak, alışveriş sırasında oluşabilecek memnuniyetsizliklerin önüne ge&cced...
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK
Artırılmış Gerçeklik, gerçek dünyayı tamamen simüle edilmiş bir dünyayla değiştiren sanal gerçekliğin aksine, insanların gerçeklik algısını geliştirmek i&cce...
T-SOFT KARGO UYGULAMASI
T-Soft Kargo: Yeni Nesil Kargo Otomasyon Yazılımı T-Soft Kargo, uygun fiyatlarla kargo gönderimini sağlayan yenilikçi bir kargo otomasyon yazılımıdır. İşletmeler, T-Soft Kargo altyapısı sa...
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ DIŞARI AKTAR
T-Soft'un Üye Segment özelliği, işletmelerin müşteri segmentasyonunu etkin bir şekilde yaparak, farklı müşteri gruplarına özel pazarlama kampanyaları ve promosyonlar sunmaları...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
ABONELİK SİSTEMİ
E-ticaret sitelerinde abonelik sistemi, müşteri sadakatini artırmanın ve düzenli gelir akışı sağlamanın etkili yollarından biridir. T-Soft e-ticaret altyapısı ile sunulan abonelik sistemi, m...
RAPORLAR - SERVİS KULLANIM RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Servis Kullanım Raporları: Kaynaklarınızı Verimli Kullanın T-Soft e-ticaret platformu, işletmelerin web sitesi performansını ve sistem kaynaklarını yönetebilmesi için ...
KREDİ KARTI PUANLARINDAN HARCAMA MODÜLÜ
Bankalar müşterilerinin sadakati için kredi kartı kullanımlarında puan kazandırmaktadırlar.Kazanılan puanlar aynı bankaların fiziksel posları üzerinden kullandırılarak, siparişlerinde...
İÇERİK YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde içerik yönetimi, müşterilere bilgi sunmanın ve sitenizin profesyonelliğini artırmanın önemli bir yoludur. İçerik Yönetimi sayfasında, özelleş...
FOTO GALERİ
E-ticaret sitelerinde foto galeri özelliği, görsel içeriklerin etkili bir şekilde sunulmasını sağlayarak müşteri deneyimini zenginleştiren önemli bir araçtır. Firmala...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ İÇERİ AKTAR
TRUSTED SHOPS ROZETİ
Müşterilerinizin sitenize güven duymaları için Trusted Shops Rozeti eklemesi sağlayabilirsiniz. E-ticaret sitelerinde gösterebilecekleri güvenilir rozet verilmeden önce...
KARGO ENTEGRASYON AYARLARI
Kullandığınız kargo firmaları ile e-ticaret siteniz arasında entegrasyon yaparak, anlaşmalı olduğunuz veya kullanmak istediğiniz kargo firmalarını sisteme entegre edebilirsiniz. Bu entegrasyon, otomat...
TAMAMLANMAYAN SİPARİŞİ ÖDEMEYE GÖNDER
E-ticaret sitelerinde, sepete ürün eklenerek başlatılan birçok sipariş tamamlanmayabilir. Bu durumun nedenleri arasında kullanıcıların siparişe daha sonra devam etmek istemesi, sipari...
SAYFA BAZLI AÇILIR PENCERE
Siteniz içinde müşterileriniz gezerken, 10 farklı sayfaya kadar, her sayfada farklı açılır pencereler görünmesini sağlayabilirsiniz. Sayfalar açılırken müşteri...
SİPARİŞ SÜREÇLERİ
E-ticaret platformlarında sipariş süreçleri, müşterinin sipariş oluşturmasından ürünün teslimine kadar geçen aşamaları içerir ve müşteri memnuniyeti ...
GLAMI PİKSEL
Glami bir moda arama motorudur. Glami Pixel ürün listelemelerini müşteri tercihleri doğrultusunda, satıcı, marka, renk, fiyat ve stilin popülerliğine göre özelleştirmeniz...
OPTIMISE ADVERTISE ENTEGRASYONU
Optimise Advertise ile premium reklam verenler ile işbirliği yaparak, dönüşüm ve kazançlarınızı masaüstü ve mobil trafiğiniz için optimize edebilirsiniz. Optimis...
MASTER MAİL ŞABLONLARI
T-Soft mail şablonları, işletmelerin e-posta içeriklerini düzenlemelerine, kişiselleştirmelerine ve profesyonel bir görünüm kazandırmalarına imkan sağlar. T-Soft e-ticaret a...
ÜYE SEPETLERİ
E-ticaret sitelerinde, bazı üyeler sepetlerine ürün ekledikten sonra siparişlerini tamamlamayabilir, erteleyebilir veya unutabilirler. Bu durumu analiz etmek ve sepetlerini tamamlamayan...
İLETİŞİM BİLGİLERİ
E-ticaret sisteminde iletişim bilgileri, müşterilerle etkili iletişim kurmanın ve müşteri memnuniyetini sağlamanın önemli bir unsurdur. İletişim bilgileri, müşterilerin ihtiya&cced...
GÖNDEREN E-POSTA AYARLARI
E-ticaret sitenizde e-posta gönderimlerinin doğru çalışabilmesi ve bildirim süreçlerinde sorun yaşanmaması için gönderici e-posta hesaplarını doğru şekilde yapıland...
KARAKTER GİRDİKÇE ARAMADA MARKA VE KATEGORİ GETİRME
E-ticaret sitelerinde kullanıcıların istedikleri ürünlere hızlı ve doğru şekilde ulaşabilmesi, müşteri memnuniyeti ve satış oranlarını artıran önemli unsurlardan biridir. T-Soft e-...
ÜYE DETAY SAYFASI
Sitenize kayıt olan tüm üyeler tek bir sayfada listelenmektedir. Üyeler listesinde üyelere ait temel bilgileri görebilirsiniz.Bu bilgilere ek diğer bilgiler ve ek kullanımlar ...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
SEPETTE MİKTAR KONTROLÜ UYGULAMASI
Sepette Miktar Kontrolü Uygulaması, kullanıcıların sepet sayfasında satın alma tuşuna bastığında, sepetlerinde yanlışlıkla birden fazla adet eklenen ürünler için uyarı almasını s...
SENDPULSE WEB PUSH
Sendpulse Web Push, web sitesi sahiplerine müşterileriyle etkili iletişim kurmaları için güçlü bir çözüm sağlayan bir platformdur. Bu çözü...
KARAKTER GİRİLDİKÇE ETİKET ARAMA
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyetini ve satışları artırmak için gelişmiş arama özelliklerinin kullanılması büyük önem taşır. T-Soft e-ticaret altyapısı, kullanıc...
SEPET YENİLEME UYARISI
Sepet Yenileme Uyarısı uygulaması, web sitenizdeki sepet sayfasında uzun süre bekleyen ziyaretçilere bir uyarı mesajı göstererek sayfanın yenilenmesini teşvik eden bir özelliktir...
KAMPANYA AYARLARI (GENEL AYARLAR)
Kampanya ayarları sayfası, kampanyalarınızı yönetmek ve özelleştirmek için gereken ayarları içerir. Kampanyalarınızın aktifleşme durumu, bazı puan işlemleri gibi ayarları y&oum...
KAPIDA ÖDEME YÖNTEMİNDE SMS DOĞRULAMA KULLANIMI
E-ticaret sitelerinde müşteri memnuniyeti ve sipariş güvenliğinin artırılması amacıyla Kapıda Ödeme yöntemi sıklıkla tercih edilmektedir. Ancak, bu yöntemle yapılan siparişler...
OUTLOOK POP3 MAİL KURULUMU
E-posta yönetimi, sipariş onayları, gönderim bilgileri, kampanya bildirimleri ve müşteri destek taleplerinin hızlı ve güvenilir bir şekilde iletilmesini sağlar. T-Soft altyapısında...
MOBİLDEV İVT ENTEGRASYONU
Mobildev İVT ile firmanız için izinli veri tabanı oluşturabilir, büyütebilir, izinli pazarlama kanalınızı kanunlara uygun ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Markanızla ilgile...
ANKET OLUŞTURMA
Siteniz üzerinden kullanıcıların seçim yapabilecekleri anketler yayınlayabilirsiniz. Oluşturulan anketler ile müşteri memnuniyeti, ziyaretçi kaynağı veya sitenize özel sor...
BLOG YÖNETİMİ GENEL KULLLANIM
E-ticaret sitelerinde blog yönetimi, müşteri etkileşimini artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve arama motoru optimizasyonunu (SEO) geliştirmek için hayati bir rol ...
GÜMRÜK VERGİSİ
E-ihracat yaparken, yurtdışına gönderilen siparişler için gümrük vergisi alınabilir. Gümrük vergisi sayfasında, istediğiniz her ülke için farklı tutarlar ve...
WHATSAPP KULAKÇIĞI
Günümüz e-ticaret yapılarında satış, yönetim, güvenirlik vb. konularda müşteriler ile iletişimde olmanın olumlu etkileri olmaktadır. E-ticaret sitenizde çeşitli ch...
SEGMENTIFY WEB PUSH
Push bildirimleri markaların müşterilerini tüm cihazlar ve tarayıcılar üzerinden hedeflemesini sağlayan basit ancak oldukça etkili mesajlardır. Online markalar, push bildirimleri...
E-POSTA SAĞLAYICI AYARLARI
E-ticaret sitelerinde e-posta sağlayıcı ayarları, kullanıcılarla etkili iletişim kurmak ve önemli bildirimleri zamanında iletmek için kritik bir öneme sahiptir. Sipariş verildiğinde, ...
SİTEYE PDF DOSYASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde PDF dosyası ekleme, kullanıcılarla önemli bilgi ve belgelerin kolayca paylaşılmasını sağlayan etkili bir yöntemdir. Ürünlere ait detaylı özellikler, kull...
RAPORLAR - SATIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Satış Raporları: İşletmeniz İçin Güçlü Analiz Araçları E-ticaret dünyasında rekabetin hızla arttığı bu dönemde, satış verilerinin...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
ÜRÜN KOLEKSİYONLARI
T-Soft, zengin ve etkileyici ürün koleksiyonları sunarak müşterilerine web sitelerinde kaydırmalı veya katalog düzeninde vitrinler oluşturma imkanı sunuyor. Bu koleksiyonlar, m&uum...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
ÜRÜN SEPETE EKLEME ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde sepete ekleme kurgusu, müşteri deneyimini artırmak ve satışları teşvik etmek açısından hayati bir rol oynar. Müşterilerin ürünleri sepete eklemesi, sat...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
E-İHRACAT AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde e-ihracat ayarları, küresel pazarlara açılmak ve uluslararası satışları artırmak için büyük önem taşır. Sitenizde kullandığınız e-ihracat mod&uu...
BİLDİRİM ŞABLONLARI
E-ticaret sitelerinde bildirim şablonları, müşteri iletişimini güçlendirmek ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için önemli bir araçtır. Sitenizde kullanıcılara E-...
ÜYELER SAYFASI BUTON İSLEVLERİ
Üyeler sayfası buton seçenekleri, yönetim panelinin etkin kullanımını sağlayarak işletmelerin üye yönetim süreçlerini büyük ölçüde kol...
E-POSTA ALAN ADINA GÖRE ÜYE GRUBU VE İNDİRİM TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde e-posta alan adına göre üye grubu ve indirim tanımlama, belirli bir kuruma, firmaya veya topluluğa özel ayrıcalıklar sunmanın etkili bir yoludur. Bu yöntemle,...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu yö...
DİL YÖNETİMİ
Çoklu dil desteği ile siteniz, farklı dil seçenekleri sunarak daha geniş bir hedef kitleye hitap edebilir. Müşteriler, genellikle sitenin sol üst köşesinde yer alan dil de...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
RELATED DIGITAL ÜRÜN ÖNERİSİ ENTEGRASYONU (VISILABS)
Related Recommendation Engine, collaborative ve content based filtreleme ile web, mobil, email ve kiosklar için ürün tavsiye motoru çözümü sunmaktadır. Widget ya...
FACEBOOK MESSENGER
Facebook Messenger uygulaması, ziyaretçilerinizin işletmenizle doğrudan internet sitenizde Messenger üzerinden sohbet etmesine olanak tanır. Sohbeti; fiyat veya ürünler hakkındak...
PARA BİRİMLERİ
E-ticarette döviz yönetimi ve para birimi ekleme, işletmelerin uluslararası pazarlara açılmalarında ve küresel müşteri tabanına ulaşmalarında kritik öneme sahiptir.&nbs...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
HIZLI DUYURU ÇUBUĞU
"Hızlı Duyuru Çubuğu" uygulaması sayfanızın en üst kısmında görünen bir duyuru alanıdır. Bu kutucuğun yüksekliğini belirleyebilir, zemin rengini, kutu üzerindeki m...
KARGO YÖNTEMLERİ
E-Ticaret sisteminizde sipariş adımlarının tamamlanması için gerekli işlemlerden birisi de kargo yönetimidir. T-Soft altyapısı ile birden fazla kargo firması kullanabilir, entegrasyon sağl...
VİDEO GALERİ
E-ticaret sitelerinde Video Galeri modülü, ürün videolarının ve site ile ilgili genel videoların kategorize edilmiş olarak video galeri sayfasında görünmesini sağlar. Bu ...
PUAN SİSTEMİ
Puan Modülü, E-Ticaret sitelerinde alışveriş yapan üyelerin, e-ticaret sitesine olan sadakatini artıran bir kampanya modülüdür. Müşterinin her yaptığı alışveriş sonr...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
TEDARİKÇİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde tedarikçi ayarları, çok tedarikçili bir platform yönetmek ve tedarikçilerin etkin bir şekilde ürünlerini sunmalarını sağlamak iç...
SİPARİŞLER SAYFASI BUTON İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki butonlar siparişlerin yönetimi için gerekli işlemlere hızlı erişim sağlamanıza yardımcı olur. Buton yönetimleri ile siparişlerin süreçlerini...
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
ONLIVESALE
İsteğiniz an canlı yayın açarak, aynı anda birçok müşteriye istediğiniz ürünlerin tanıtımını yapabilir, müşteri sorularını cevaplayarak satış gücünüz&u...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
GELİŞMİŞ KAMPANYA MODÜLÜ
E-Ticaret sitelerinde, siteye üye çekmek, sipariş vermeye teşvik etmek gibi amaçlar ile en sık kullanılan yapılardan birisi kampanyalardır.Birbirinden farklı binlerce kampanya senar...
V5 RAN TEMASI KURULUMU