E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
T.C. KİMLİK NUMARASI
Sitenizde sipariş veren kullanıcılardan T.C. kimlik numarası bilgisi alabilirsiniz. Türkçe dil kullanmayan müşterilerde kimlik numarası alanının görünmemesini bu uygulama il...
T.C. NO DOĞRULAMA VE ZORUNLULUK DÜZENLEMESİ
Sitenizde üye ve bayi kayıtlarında T.C. kimik numarası bilgisi alabilir, zorunluluğunu yönetebilir ve doğruluğunu kontrol edebilirsiniz. T.C. kimlik numarası girilmişse, doğruluğunu kontrol ...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - KARGO TAKİP NO GÜNCELLEME
Yönetim panelinizde gelen siparişler için kargo entegrasyonunuz yok ise, kargo takip no güncelleme işlemlerini CSV ile kendiniz yapabilirsiniz. CSV formatında kargo takip no aktarımla...
SNAPCHAT PİKSEL
Snap Pixel, reklam verenlerin kampanyalarının cihazlar arası etkisini ölçmesine yardımcı olur. Reklamverenler, reklamlarını gördükten sonra web sitelerinde ne kadar Snapchat kull...
ETBİS KODU EKLEME
Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), internet alışverişlerinde e-ticaret işlemlerini kayıt altına almayı, e-ticaret verilerini toplamayı ve doğru e-ticaret politikaları üretmeyi amaçl...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
HOPİ ENTEGRASYONU
Hopi, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan bir mobil uygulamadır.Kullanıcılarına, hayat tarzlarına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun kampanyaları iletir ve kullanıldıkça alışveri...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ANKETİ
Google Müşteri Yorumları, sitenizde bir satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerden değerli geri bildirimler toplamanıza imkan tanıyan, ücretsiz bir hizmettir. Google Müş...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ROZETİ
Google Müşteri Yorumları Rozeti, alışveriş yapanların sitenizi Google markasıyla kolayca ayırt etmesine yardımcı olan bir görseldir. Rozet ayrıca satıcı puanınızı belirtir ve sitenizde, iste...
İZLEME KODLARI
Sitenizde kullanmak istediğiniz 3. parti yazılımlara ait kodları kolayca ekleyebilirsiniz. Bu kodlar, chat uygulamaları, widget kullanımları ve müşteri takip sistemleri gibi çeşitli ara&cc...
İKİ AŞAMALI DOĞRULAMA
T-Soft İki Aşamalı Doğrulama Kullanımı İki adımlı doğrulama, hesaplarınızı ek bir güvenlik katmanıyla koruyan bir güvenlik yöntemidir. Bu yöntem, genellikle şu adımları içer...
GARANTİ PAY ÖDEME YÖNTEMİ
T-Soft e-ticaret siteniz ile kullanıcılarınıza Garanti Pay ödeme seçeneği sunabilirsiniz.Garanti Pay, Bonus Flaş mobil uygulama kullanıcılarının internet üzerinden yapacakları alışver...
İLETİŞİM SAYFASI
İletişim formu, müşterilerin sorularını, şikayetlerini ve önerilerini kolayca iletebilecekleri pratik bir araç olarak hizmet verir. Bu formlar aracılığıyla gönderilen iletişim me...
FACEBOOK PİKSEL
Facebook pikseli sayesinde tek bir pikseli tüm internet sitenize yerleştirerek dönüşümleri raporlayabilir, hedef kitleler oluşturabilir ve insanların internet sitenizi nasıl kullan...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
T-Soft Alan Adı Yönetimi Sayfası Kullanımı Alan adı (domain), internet üzerindeki bir kaynağın, genellikle bir web sitesinin, benzersiz adresini tanımlayan bir dizedir. 1.1 Alan Adları T-Sof...
MAUTIC ENTEGRASYONU
Mautic, markaların tüm dijital özelliklerini ve kanallarını sorunsuz bir müşteri deneyimine entegre etmelerini ve kişiselleştirmelerini sağlar. Pazarlama otomasyonuna modern yaklaşımıyl...
LOGLAR
T-Soft e-ticaret paneli, kullanıcı giriş raporları, kullanıcı işlem raporları ve çeşitli log kayıtları aracılığıyla çeşitli işlem ve değişiklikleri izlemenize olanak sağlar. T-Soft...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
UTM LİNK OLUŞTURUCU
UTM (Urchin Tracking Module) link kaynağı, pazarlama aracı ve kampanya adı takibi sağlayan, farklı bir URL’ye eklenebilme özelliği taşıyan kolay bir koddur. URL sonuna eklenen ve yeni oluşa...
SİPARİŞLER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki filtre alanları, kullanıcıların tek bir siparişi veya ortak noktası olan çeşitli siparişleri kolayca filtreleyerek bulmalarını sağlar. Filtreler sayesinde aradığınız si...
HIZLI DUYURU ÇUBUĞU
"Hızlı Duyuru Çubuğu" uygulaması sayfanızın en üst kısmında görünen bir duyuru alanıdır. Bu kutucuğun yüksekliğini belirleyebilir, zemin rengini, kutu üzerindeki m...
KARGO ENTEGRASYONU GENEL KULLANIM
Sitenizde kargo entegrasyonu kullanıyorsanız, yönetim panelinden kargo barkodu oluşturma, takip numarası alma, teslim edildi sürecine otomatik güncelleme gibi sipariş durumlarını yö...
FOTO GALERİ
E-ticaret sitelerinde foto galeri özelliği, görsel içeriklerin etkili bir şekilde sunulmasını sağlayarak müşteri deneyimini zenginleştiren önemli bir araçtır. Firmala...
VİDEO GALERİ
E-ticaret sitelerinde Video Galeri modülü, ürün videolarının ve site ile ilgili genel videoların kategorize edilmiş olarak video galeri sayfasında görünmesini sağlar. Bu ...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ FİYAT DETAYLARIYLA DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri fiyat detaylarıyla CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişlerin fiyatlarına ait genel tüm bilgileri görüntüle...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ DIŞA AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişlere ait genel tüm bilgileri görüntüleyebilirsiniz. CSV formatın...
GELİŞMİŞ KAMPANYA MODÜLÜ
E-Ticaret sitelerinde, siteye üye çekmek, sipariş vermeye teşvik etmek gibi amaçlar ile en sık kullanılan yapılardan birisi kampanyalardır.Birbirinden farklı binlerce kampanya senar...
GIROGATE ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ VE ÜRÜNLERİ DIŞA AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri ve sipariş içerisinde yer alan ürünleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişler ve sipariş ürünleri...
MODEL EKLEME
E-ticaret sitelerinde model bilgisi kullanımı, ürünleri daha ayrıntılı bir şekilde tanımlamak ve müşterilere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmak için önemlidir. Model bil...
KOMBİN KATEGORİSİ EKLEME
Kombin kategorisi sistemi ile ürünlerinizin en uygun kombinlerini keşfedin! Siteniz üzerinde birlikte satmak istediğiniz ürünlerin gösterimi için kombinler ekleyeb...
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
ÜRÜNE AİT TÜM SİPARİŞLERİ GÖRÜNTÜLEME
E-ticaret sisteminde sipariş yönetimi, ürün bazlı sipariş durumlarını yönetmek önemli konular arasında yer almaktadır. Bir ürün ile alakalı tüm siparişleri g&ou...
HABERLER
E-ticaret sitelerinde Haberler bölümü, firmanızın ve ürünlerinizin tanıtımı, duyuruların paylaşımı ve kullanıcılarla etkileşim kurma açısından büyük bir ö...
MÜŞTERİ HİZMETLERİ - KATEGORİLER
E-ticaret sitelerindeki müşteri hizmetleri bölümü, müşterilerin alışveriş öncesi ve sonrası tüm sorularına yanıt bulabilecekleri kritik bir kaynaktır. Bu böl&uu...
ECORDING ENTEGRASYONU
Ecording ile markanız, amaçlarına ulaşırken ve müşterilerinin ihtiyaçlarını gerçekleştirirken yeşil bir iz bırakabilir! Ecording ile yapacağınız iş birliği sayesinde markanız...
İLETİŞİM BİLGİLERİ (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde iletişim ayarları, müşterilerinizin size kolayca ulaşabilmelerini sağlayarak, güvenilirlik ve müşteri memnuniyetini artırmak için büyük önem ...
T-SOFT ÖNERİLEN GÜVENLİK DÜZENLEMELERİ
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenizi korumak için çeşitli güvenlik önlemlerimizden yararlanabilirsiniz. İletilen güvenlik ayarları ve düzenlemeleri hakkında detayl...
TOPLU ÖN BELLEK BOŞALTMA
Sitenizi birçok nedenden dolayı birden fazla sunucuda barındırabilirsiniz. Birden fazla sunucu kullanımında tek uygulama üzerinden tüm sunucularınızdaki ön belleğinizi boşa...
SİPARİŞ ÜRÜNLERİ
Yönetim panelinizde ekli olan ürünlerden toplam kaç tane satıldığını, sipariş süreçlerini, sipariş no gibi bilgilerini görmek için sipariş ürünl...
BOVO KARGO ENTEGRASYONU
Lojistik sektörünün günden güne geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı hızla artmaya devam etmektedir. Müşteri artık ürünün aynı g&uum...
ASE KARGO ENTEGRASYONU
PTS KARGO ENTEGRASYONU
SCOTTY KARGO ENTEGRASYONU
ULAK KARGO ENTEGRASYONU
SİPARİŞ SÜREÇLERİ
E-ticaret platformlarında sipariş süreçleri, müşterinin sipariş oluşturmasından ürünün teslimine kadar geçen aşamaları içerir ve müşteri memnuniyeti ...
TAVSİYE EDENLER
E-ticaret sitenizdeki "Tavsiye Et İndirim Kazan" kampanyasının işlem loglarını yönetim panelinden takip edebilirsiniz. Bu kampanya kapsamında tavsiyede bulunan üyeler, tavsiye edilen kişiler...
ARAS KARGO ENTEGRASYONU
JETIZZ KARGO ENTEGRASYONU
GİT KARGO ENTEGRASYONU
SENDEO KARGO ENTEGRASYONU
PACKUPP KARGO ENTEGRASYONU
SPEEDY KARGO ENTEGRASYONU
KARGOLA KARGO ENTEGRASYONU
MURATHAN JET KARGO ENTEGRASYONU
KARGOTÜRK KARGO ENTEGRASYONU
PARTNER EKSPRES KARGO ENTEGRASYONU
BANABİ KURYE KARGO ENTEGRASYONU
POSTRANS KARGO ENTEGRASYONU
KARGOİST KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX HONG KONG KARGO ENTEGRASYONU
UPS WORLD KARGO ENTEGRASYONU
BİR GÜNDE KARGO ENTEGRASYONU
DHL KARGO ENTEGRASYONU
YURTİÇİ KARGO ENTEGRASYONU
SÜRAT KARGO ENTEGRASYONU
MNG KARGO ENTEGRASYONU
UPS KARGO ENTEGRASYONU
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI
CSV uygulaması ile içe aktarma, dışa aktarma, esnek fiyat düzenleme vs işlemlerini yapabilirsiniz. E-Ticaret sitelerinde ürün bilgilerinin güncelliği çok önemlid...
MARKA EKLEME
E-ticaret sitelerinde marka kullanımı, bir işletmenin ürün ve hizmetlerini tanımlaması, farklılaştırması ve müşteri sadakati oluşturması için kritik bir rol oynar. İşte marka kul...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
CHIPPIN ÖDEME ENTEGRASYONU
BLOG KATEGORİSİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde blog sayfaları oluşturarak kullanıcılarınıza değerli içerikler sunabilir ve sitenizin SEO performansını artırabilirsiniz. Blog yazıları ekleyebilmek için, bu yazıları...
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
ANKET OLUŞTURMA
Siteniz üzerinden kullanıcıların seçim yapabilecekleri anketler yayınlayabilirsiniz. Oluşturulan anketler ile müşteri memnuniyeti, ziyaretçi kaynağı veya sitenize özel sor...
BLOG YÖNETİMİ GENEL KULLLANIM
E-ticaret sitelerinde blog yönetimi, müşteri etkileşimini artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve arama motoru optimizasyonunu (SEO) geliştirmek için hayati bir rol ...
WHATSAPP KULAKÇIĞI
Günümüz e-ticaret yapılarında satış, yönetim, güvenirlik vb. konularda müşteriler ile iletişimde olmanın olumlu etkileri olmaktadır. E-ticaret sitenizde çeşitli ch...
500 TL'YE 50 TL, 1000 TL'YE 100 TL İNDİRİM KAMPANYASI
T-Soft e-ticaret sistemi altyapısı olarak kampanya kurguları için Gelişmiş Kampanya Modülü desteği sağlanmaktadır.Gelişmiş kampanya modülü kapsamında, birçok kampanya...
BLOG EKLEME
E-ticaret sitelerinde blog içerikleri ekleme, markanızın çevrimiçi varlığını güçlendirmek ve müşteri etkileşimini artırmak için büyük bir ön...
MAĞAZA EKLEME
Fiziksel bir mağazanız var ise, sitenize mağaza bilgilerini, adresini, harita yapısını ekleyerek kullanıcılara gösterebilirsiniz. Mağazalar sayfanıza mağaza eklemek için, aşağıdaki adımlar...
ÜRÜN KOLEKSİYONLARI
T-Soft, zengin ve etkileyici ürün koleksiyonları sunarak müşterilerine web sitelerinde kaydırmalı veya katalog düzeninde vitrinler oluşturma imkanı sunuyor. Bu koleksiyonlar, m&uum...
ÜYE PUAN HAREKETLERİ
E-ticaret sitenizde Üye Puan Hareketleri, müşteri etkileşimini ve sadakatini artırmak için önemli bir araçtır. Yeni kayıt olan müşterilere başlangıçta kullanıl...
İADE VE GERİ ÖDEMELER
T-Soft e-ticaret altyapısı, yönetim paneli üzerinden tamamlanan tüm iade işlemlerini tek bir sayfada görüntüleyerek, iadelere ait bilgileri ve raporlamaları kolayca takip...
MENÜLER KULLANIMI
Menüler sayfası, sitenizdeki navigasyonu düzenlemenizi ve kullanıcıların kolayca gezinebilmesini sağlayan önemli bir araçtır. Bu sayfada, menülerinizi oluşturabilir, dü...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu yö...
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
DİL YÖNETİMİ
Çoklu dil desteği ile siteniz, farklı dil seçenekleri sunarak daha geniş bir hedef kitleye hitap edebilir. Müşteriler, genellikle sitenin sol üst köşesinde yer alan dil de...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÇOKLU SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından çoklu seçim yaptırabilirsiniz. Çoklu seçenek kutusu oluşturm...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN ALANI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden açıklama bazında cümlelerden oluşan metin girişleri için metin alanı formunu kullanabilirsiniz. Metin alanı formunda metin kutusundan fark...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE YAZI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde birkaç kelimelik veya cümlelik metin gösterimleri için sadece yazı formunu kullanabilirsiniz. Sadece yazı formu ile ürünlerd...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden birkaç kelimelik metin girişleri için metin kutusu formunu kullanabilirsiniz. Metin kutusu formunda metin alanından farklı olarak daha kü&...
İÇERİK YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde içerik yönetimi, müşterilere bilgi sunmanın ve sitenizin profesyonelliğini artırmanın önemli bir yoludur. İçerik Yönetimi sayfasında, özelleş...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİMLİ SEÇENEK KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz.Eklediğiniz seçenekleri görsel olarak ekleyer...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME -EDİTÖR KULLANIMI
Kişiselleştirme formu kulandığınız ürünlere eklemek istediğiniz bilgileri gelişmiş editör yapısında düzenleyerek gösterebilirsiniz. Gelişmiş editörün sunduğu öz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz. Alt ürün seçeneklerine ek olarak ü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ONAY KUTUSU KULLANIMI
E-Ticaret siteniz üzerinde sattığınız ürünler için ziyaretçilerden onay kutusu şeklinde özel seçimler yaptırabilirsiniz.Alt ürün seçeneklerine...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI KULLANIMI
Ürünü en boy olarak hesaplayarak ana ürün fiyatına çarpma işlemi yapmasını isterseniz, Fiyat Çarpanı formunu kullanabilirsiniz. Fiyat çarpanı formunda ziy...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE RESİM KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde bilgi amaçlı veya çeşitli amaçlar vb kullanılmak üzere görsel göstermek için sadece resim formunu kullanabilirsiniz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİM YÜKLEME KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün olarak en sık kullanımlardan birisi resim yükleme formlarıdır. Üzerine resim baskısı yapılan her ürün ve fotoğraf baskıları için sık&cce...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
KARGO YÖNTEMLERİ
E-Ticaret sisteminizde sipariş adımlarının tamamlanması için gerekli işlemlerden birisi de kargo yönetimidir. T-Soft altyapısı ile birden fazla kargo firması kullanabilir, entegrasyon sağl...
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI SEÇENEKLİ KULLANIMI
Halı, perde vb ürün satışlarında son fiyatlarınızı en boy bilgisine göre hesaplayarak gösterebilirsiniz. Bu tarz kişiselleştirilebilir ürün satışları için kullanıc...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN RESMİ ÜZERİNE YAZI KULLANIMI
Sitenizde metin baskılı ürünler satıyorsanız, kullanıcılara ekleyecekleri yazıları ön izleme şeklinde gösterebilirsiniz. Ürün resmi üzerine yazı formu ile ziyaret&cc...
KOMBİN EKLEME
E-ticarette kombin özelliği, müşterilere ürünleri birlikte kullanma, satın alma ve öneriler sunarak satışları artırmak ve alışveriş deneyimini geliştirmek için öne...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN PAKETİ KULLANIMI (TAKIMIN PARÇALARI)
Çeyiz paketi, yemek takımları, mobilya takımı vb takım olarak kullanıcılara sunmak ve içerisinden seçim yaptırmak istediğiniz ürünleri paketler altında toplayabilirsiniz...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
KATEGORİLER SAYFASI GENEL KULLANIM
E-ticaret sitelerinde kategori kullanımı, kullanıcıların ürünleri daha kolay bulmalarını ve aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlamak için önemlidir. Kategor...
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha &...
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft E ticaret sistemi, alternatif ödeme...
FİLTRELER
E-Ticaret sistemlerinin temel yapılarından birisi ürün filtreleridir. Her kullanıcı yüzlerce ürün arasından hızlı ve kolayca sadece aradığı ürünleri görmek iste...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ALT ÜRÜN EKLEME
Alt ürün yönetimi, ana ürünlerin yanında veya destekleyici olarak sunulan ürünlerin etkin bir şekilde yönetilmesini içerir. Ürünlerinizin alt &...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
V5 BASIC TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...
V5 GIFTY TEMASI KURULUMU
V5 SAHAF TEMASI KURULUMU
V5 VESTİ TEMASI KURULUMU
V5 MANGO TEMASI KURULUMU
V5 PETBOUTIQ TEMASI KURULUMU
V5 RAN TEMASI KURULUMU
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
V5 HOBBY TEMASI KURULUMU
V5 FURNITURE TEMA KURULUMU
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...