E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
ÜYE MESAJLAŞMA
E-ticaret sitelerinde müşterilerle etkili iletişim, sitenin başarısını ve müşteri memnuniyetini artıran kritik bir faktördür. T-Soft e-ticaret sisteminde bulunan "Mesajlaşma Mod&uu...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
ÜYE SEPETLERİ
E-ticaret sitelerinde, bazı üyeler sepetlerine ürün ekledikten sonra siparişlerini tamamlamayabilir, erteleyebilir veya unutabilirler. Bu durumu analiz etmek ve sepetlerini tamamlamayan...
ÜYE SEGMENTLERİ
Üye Segmentasyonu, kullanıcıları belirli kriterlere göre gruplara ayırarak daha etkili ve özelleştirilmiş pazarlama stratejileri oluşturmanıza yardımcı olan önemli bir araçt...
ÜYE GİRİŞİ VE ÜYE KAYIT ÖZELLİKLERİ
E-ticaret sitelerinde üye girişi ve üye kayıt kurgusu, müşteri ilişkileri ve satış stratejileri açısından kritik bir rol oynar. Üye girişi, müşterilere kişiselleştirilm...
ÜYE ŞİFRE HATIRLAT
Şifre bilgisini unutan üyeleriniz sitenizde "Üye Giriş" sayfasındaki "Şifremi Unuttum" seçeneğini kullanarak şifrelerini yenileyebilirler. Şifremi unuttum işleminde sorun yaşayan &uum...
ÜYE PUAN HAREKETLERİ
E-ticaret sitenizde Üye Puan Hareketleri, müşteri etkileşimini ve sadakatini artırmak için önemli bir araçtır. Yeni kayıt olan müşterilere başlangıçta kullanıl...
ÜYE DETAY SAYFASI
E-ticaret sitenize kayıt olan tüm üyelerin yönetimi, üye detay sayfası üzerinden kolaylıkla gerçekleştirilebilir. Üyeler listesi, temel bilgileri hızlı bir şekilde...
ÜYE KOD GÜNCELLEME RAPORLARI
Kod güncelleme raporları ile üyelerinize ait web servis kodlarının tüm değişimlerini eski ve yeni değer olarak görüntüleyebilir, değişiklik yapıldığı zamanı inceleyebilir...
ÜYE VE SİPARİŞ ARŞİVLEME
T-Soft e-ticaret altyapısında kullandığınız siteniz için gelen üye ve sipariş sayılarınız arttığında belli aralıklarla arşivleme işlemi yaptırabilirsiniz.Arşivleme yapısı sayesinde yö...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye ve bayi olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu...
APPLE İLE ÜYE GİRİŞİ
Apple ile Üye Girişi: Hızlı ve Güvenli Erişim Günümüzde e-ticaret siteleri, kullanıcılarına hızlı ve güvenli bir alışveriş deneyimi sunmak için çeşitli &uum...
ÜYE OL PARA KAZAN / ÜYE OL İLK SİPARİŞTE PARA KAZAN
Sitenize ziyaretçileri üye olmaya teşvik etmek için kampanya oluşturabilirsiniz. Üye olma yolu ile kullanılabilecek 2 farklı sistem tanımlı kampanyamız bulunmaktadır. 1....
CSV ÜYE GRUP KODU GÜNCELLEME
E-ticaret ve dijital platformlarda üyeleri belirli gruplara ayırmak, yönetimi kolaylaştırırken kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı da mümkün kılar. CSV Üye Grup Kodu Güncel...
ÜYE VE BAYİ KAYIT MAİLLERİ DÜZENLEME
E-ticaret sitenize üye olan kullanıcılar ve bayiler, kayıt işlemlerini tamamladıklarında bilgilendirme e-postası alırlar. Bu e-postalar, sitenizin kullandığı üyelik ve bayilik onaylama y&oum...
ÜYE/BAYİ SEPETİNDE KARGO ÜCRETİ SIFIRLAYAN ÜRÜNLER
Sitenizde kargo ayarlarınızı değiştirmeden veya kampanya oluşturmadan, üye/bayi kullanıcılarınız için ücretsiz kargo tanımlayabilirsiniz. "Üye/Bayi Sepetinde Kargo Ücreti Sı...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ İÇERİ AKTAR
T-Soft'un Üye Segment özelliği, işletmelerin müşteri segmentasyonunu etkin bir şekilde yaparak, farklı müşteri gruplarına özel pazarlama kampanyaları ve promosyonlar sunmaları...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEGMENTİ DIŞARI AKTAR
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE SEPETİ DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan üyelerinizin sepetlerine ekledikleri ürün içeriklerini CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında üye sepet içeriği aktar...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜYE GRUBU FİYATLARI İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürünler için üye/bayi grubu özelinde farklı fiyatlar tanımlayabilirsiniz. Üye grubu fiyatlarını toplu olarak CSV formatında ekley...
E-POSTA ALAN ADINA GÖRE ÜYE GRUBU VE İNDİRİM TANIMLAMA
E-ticaret sitelerinde e-posta alan adına göre üye grubu ve indirim tanımlama, belirli bir kuruma, firmaya veya topluluğa özel ayrıcalıklar sunmanın etkili bir yoludur. Bu yöntemle,...
ÜYELER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Üyeler sayfası filtreleme özellikleri sayesinde site yöneticileri, kayıtlı üyeleri belirli kriterlere göre filtreleyerek hedef kitle analizlerini daha etkin bir şekilde ger&cc...
TEMSİLCİ (PLASİYER) MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde Temsilci (Plasiyer) Modülü, özellikle B2B ticarette müşteri yönetimini optimize etmek ve güvenliğini sağlamak açısından büyük bir &...
GRUP GÖSTER/GİZLE (TOPLU İŞLEMLER)
Web sitenizde farklı üye ve bayi grupları oluşturabilir ve bu gruplara özel ürün gösterme/gizleme işlemleri yapabilirsiniz. Bu özellik sayesinde belirli gruplara öze...
T.C. NO DOĞRULAMA VE ZORUNLULUK DÜZENLEMESİ
Sitenizde üye ve bayi kayıtlarında T.C. kimik numarası bilgisi alabilir, zorunluluğunu yönetebilir ve doğruluğunu kontrol edebilirsiniz. T.C. kimlik numarası girilmişse, doğruluğunu kontrol ...
PRIVATE SHOPPING
E-ticaret dünyasında özel alışveriş deneyimi sunmak, müşteri bağlılığını artırmak ve markaların hedef kitleye özel kampanyalar oluşturmasını sağlamak için önemli bir st...
ÖZEL FİYAT ATA (TOPLU İŞLEMLER)
Ürünlerinize toplu indirimli fiyat atama ve diğer üye/bayi gruplarınıza toplu fiyat atama işlemlerini yönetim panelinizden yapabilirsiniz. Üye gruplarına fiyat tanımlama işlem...
ÜYELİK ÜZERİNDEN XML ERİŞİM LİNKİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde bulunan ürünleri farklı platformlarda kullanabilmek için XML linkleri oluşturabilirsiniz. Bu özellik, sitenizdeki tüm aktif ürünlerin yanı sıra...
TEDARİKÇİ PANELİ MODÜLÜ (C2C)
Sitenizde tedarikçi yapısı ile ürün satışı yapabilirsiniz.Depo olarak sizde olmayan ürünleri, farklı firmalar ile anlaşarak siteniz üzerinden satabilir, ürün ...
SUPSIS
Müşteri İletişiminde Yeni Dönem: Supsis Canlı Destek SistemiDijital çağda müşteri memnuniyetinin anahtarı, hızlı ve etkili iletişimden geçiyor. Supsis, online firmaların t...
İLETİŞİM SAYFASI
İletişim formu, müşterilerin sorularını, şikayetlerini ve önerilerini kolayca iletebilecekleri pratik bir araç olarak hizmet verir. Bu formlar aracılığıyla gönderilen iletişim me...
Sİ DESTEK
Si Destek Canlı Destek Programı: Müşteri İlişkilerinizde Yeni Bir Dönem Başlatın! E-ticaret dünyasında müşteri memnuniyeti, işletmenizin başarısı için kritik öneme sahi...
JİVOCHAT CANLI DESTEK SİSTEMİ
JivoChat işinizin tüm iletişimini tek yerden yürütmenizi sağlayan bir iletişim çözümüdür. Canlı destek, telefon, e-posta ve sosyal ağlar üzerinden gelen ...
HOŞ GELDİN MESAJI
Dijital dünyada, kullanıcıların ilk izlenimleri işletmeler için büyük önem taşır. Ziyaretçilere sıcak bir karşılama sunmak, sadece müşteri bağlılığını artırmakla...
MOBİLDEV SMS ENTEGRASYONU
T-Soft e-ticaret altyapısı ile Mobildev SMS entegrasyonu gerçekleştirebilirsiniz. Mobildev SMS Marketing ile etkileşiminizi artırın ve pazarlama deneyiminizi zenginleştirin! 2002 yılından beri ...
SENDHEAP
SendHEAP, müşterilerinizle etkili bir şekilde iletişim kurmanızı sağlayan bir platformdur. Sadece mevcut müşterilere değil, potansiyel müşterilere de kolaylıkla ulaşmanızı sağlar. Bu sa...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
TEDARİKÇİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde tedarikçi ayarları, çok tedarikçili bir platform yönetmek ve tedarikçilerin etkin bir şekilde ürünlerini sunmalarını sağlamak iç...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI
CSV Ürün Sihirbazı Uygulaması: E-Ticaret Sitenizde Kolay ve Hızlı Güncellemeler E-ticaret sitelerinde ürün bilgilerinin güncelliği, satış performansı ve müşteri dene...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
SİPARİŞLER SAYFASI FİLTRE İŞLEVLERİ
Siparişler Sayfası'ndaki filtre alanları, kullanıcıların tek bir siparişi veya ortak noktası olan çeşitli siparişleri kolayca filtreleyerek bulmalarını sağlar. Filtreler sayesinde aradığınız si...
ROBOTS.TXT DOSYA İÇERİĞİ
Robots.txt dosyası, arama motoru tarayıcılarına sitenizdeki hangi URL'lere erişebileceklerini bildirir.Bu yöntem çoğunlukla isteklerin sitenizde yoğunluğa yol açmasını engellemek i&...
PUSHCREW WEB PUSH
Pushcrew Web Push, web sitelerinin ziyaretçilerinin tarayıcılarına push bildirimleri göndermelerini sağlayan bir web push bildirim platformudur. Push Bildirimleri, kullanıcılarınızın masa&...
ENTEGRASYON AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde entegrasyon ayarları, kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve operasyonel verimliliği artırmak için önemli bir rol oynar. Sitenizde sosyal medya ile giriş ve sms kullanı...
ADBLOCK ENGELLEYİCİ
Web sitenizde AdBlock gibi eklentiler kullanan ziyaretçilerinizden bu uygulama sayesinde eklentiyi devre dışı bırakmalarını isteyebilirsiniz. Adblock Engelleyici, AdBlock, Adguard, uBlock gibi ...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
CİMRİ VE AKAKÇE XML LİNKİ ALMA
Sitenize eklediğiniz ürünleri kullanıcıların kolay ulaşmaları ve ziyaretçi sayınızı artırmak gibi durumlar için karşılaştırma sitelerine gönderebilirsiniz. T-Soft ile &uum...
BİZİ UNUTMA
Bizi Unutma uygulaması, ziyaretçilerin e-ticaret sitenizin bulunduğu sekmeyi terk ettiği durumlarda, sitenizin sekmesinde belirlediğiniz bir yazının görünmesini sağlayan bir ara&ccedi...
WHATSAPP KAYAN EYLEM DÜĞMESİ
WhatsApp Kayan Eylem Düğmesi uygulaması, sitenizden WhatsApp aracılığıyla sizlerle iletişime geçmek isteyen kullanıcılar için bir widget oluşturur. Butona tıklayan ziyaretçil...
FİGENSOFT ENTEGRASYONU
Figensoft Entegrasyonu, Elektronik Ticaret düzenleme hakkında Kanun (ETK) ve Kişisel Verilerin Korunması hakkında Kanun (KVKK) uyumlu olarak izinli pazarlama süreçlerini yönetmek...
ACELE ET! TÜKENİYOR (MOBILE APP)
T-Soft Apps’in mobil uygulamalar için geliştirdiği son yenilikçi özellik "Acele Et! Tükeniyor" uygulaması stokları kritik seviyeye yaklaşan ürünlerinizin mü...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...
FACEBOOK - XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-Ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Facebook sitesindeki kataloğunuza gönderebilirsiniz. Facebook veri akışı, bir elektronik tablo dosyasını kullanarak ürünleri kataloğun...
ÜYELER SAYFASI BUTON İSLEVLERİ
Üyeler sayfası buton seçenekleri, yönetim panelinin etkin kullanımını sağlayarak işletmelerin üye yönetim süreçlerini büyük ölçüde kol...
GOOGLE- XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Google Merchant'e sistemine gönderebilirsiniz. Google Merchant Center, ürünlerinizi "Google Alışveriş" sistemine yüklemenizi sağl...
E-POSTA HESAPLARI VE E-POSTA YÖNLENDİRMELERİ
E-ticaret sitelerinde e-posta hesapları ve e-posta yönlendirmeleri, müşteri iletişimini ve site yönetimini etkin bir şekilde sürdürebilmek için kritik bir unsurdur. "E-...
LOGLAR
T-Soft e-ticaret paneli, kullanıcı giriş raporları, kullanıcı işlem raporları ve çeşitli log kayıtları aracılığıyla çeşitli işlem ve değişiklikleri izlemenize olanak sağlar. T-Soft...
SAYAÇ BUGÜN KARGODA
Günümüzde online alışverişlerde ve gönderi süreçlerinde zamanın önemi giderek artıyor. Sipariş verirken ve gönderi sürecini yönetirken, ne zaman kar...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
SEPETTE MİKTAR KONTROLÜ UYGULAMASI
Sepette Miktar Kontrolü Uygulaması, kullanıcıların sepet sayfasında satın alma tuşuna bastığında, sepetlerinde yanlışlıkla birden fazla adet eklenen ürünler için uyarı almasını s...
SAYFA BAZLI AÇILIR PENCERE
Siteniz içinde müşterileriniz gezerken, 10 farklı sayfaya kadar, her sayfada farklı açılır pencereler görünmesini sağlayabilirsiniz. Sayfalar açılırken müşteri...
ÖN BELLEK TEMİZLE
E-ticaret siteniz, gelişmiş cache-ön bellekleme teknolojisi sayesinde hızlı ve verimli bir kullanıcı deneyimi sunar. Bu teknoloji, sitenizdeki tüm sayfaların birer fotoğrafını çekerek...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
TEDARİKÇİ EKLEME
Yönetim paneline eklediğiniz ürünleri farklı bir firmadan tedarik ediyorsanız, tedarikçi bilgisini ürünlere ekleyebilirsiniz. Eklediğiniz tedarikçi bilgisi ile &...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
KARGOLAMA BÖLGESİ YÖNETİMİ
E-ticaret işletmelerinin başarılı bir teslimat süreci yönetebilmesi için doğru kargo stratejileri oluşturması büyük önem taşır. T-Soft Kargo Bölge Yönetimi &o...
FİYAT ALARM LİSTESİ
E-ticaret sitelerinde Fiyat Alarm Listesi, müşterilerin ilgilendikleri ürünlerin fiyatlarındaki değişikliklerden anında haberdar olmalarını sağlar. Üyeler, ürün detay say...
STOK ALARM LİSTESİ
Stoğu tükenmiş ürünlerinizi sitede ziyaretçilere göstermeye devam ediyorsanız, bu ürünlerin detay sayfasında bulunan “Gelince Haber Ver” butonu sayesin...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ALT ÜRÜN DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan alt ürünlerinizi CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Ana ürünler ve alt ürünler için düzenlemeler, tek dosyada değil fark...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜRÜN FİLTRESİ DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürün filtrelerini CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında filtre aktarımları için, uygulama marketinden "CSV Ürün Sihirb...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
ÜRÜN FİLTRELEME
Ürünler sayfasında listelenen ürünler içerisinden çeşitli filtreleme seçenekleri kullanarak ürün arama, düzenleme ve kontrol işlemlerini daralta...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ÜRÜN DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan ürünleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. CSV formatında ürün aktarımları için, uygulama marketinden "CSV Ürün Sihirbazı" u...
ONLIVESALE
Dijital ticaretin hızla geliştiği günümüzde, müşterilere doğrudan ulaşmak ve ürünleri interaktif bir şekilde tanıtmak büyük bir avantaj sağlıyor. OnliveSale, iş...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...