E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
OPTIMISE ADVERTISE ENTEGRASYONU
Optimise Advertise ile premium reklam verenler ile işbirliği yaparak, dönüşüm ve kazançlarınızı masaüstü ve mobil trafiğiniz için optimize edebilirsiniz. Optimis...
WEBCRAB TOPLU RESİM OPTİMİZASYONU
Görsellerinizi yönetim panelinizde toplu olarak optimize etmek için "Webcrab" uygulamamızı kullanabilirsiniz. Webcrab uygulamasında 1 görsel 1 kredi ile ücretlendirilmektedi...
RESİM OPTİMİZASYON İŞLEMLERİ
Sitenize eklediğiniz tüm görseller için yükleme yapmadan önce optimizasyon işlemleri yapılmalıdır.Dosya boyutu yüksek olan görsel sayısı arttıkça siteniz ya...
DİSK KOTASI
Web alanı olarak ifade edilen disk kotası, sitenizde barındırılan resimler, videolar ve diğer içeriklerin kapladığı toplam alanı belirler. T-Soft’un esnek yapılandırması sayesinde, ...
RAPORLAR - SERVİS KULLANIM RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Servis Kullanım Raporları: Kaynaklarınızı Verimli Kullanın T-Soft e-ticaret platformu, işletmelerin web sitesi performansını ve sistem kaynaklarını yönetebilmesi için ...
TABOOLA PIXEL ENTEGRASYONU
Taboola Pixel, Taboola'nın reklam platformu üzerinde reklam performansını ölçmek ve optimize etmek için kullanılan bir izleme kodudur. Bu pixel, web sitenizin belirli sayf...
E-TİCARET SİTENİZDE TRAFİK KULLANIM TESPİTİ
E-ticaret sitelerinde Trafik Kullanım Tespiti, hem maliyet yönetimi hem de performans optimizasyonu açısından büyük önem taşır. Web trafiği, bir sitenin ziyaretçileri...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
RAPORLAR - İÇERİK RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile İçerik Raporları: Ürün Bilgilerinizi Güçlendirin T-Soft e-ticaret platformu, mağazanızdaki ürünlerin performansını analiz etmek ve optimize ...
KENSHOO DÖNÜŞÜM ENTEGRASYONU
Kenshoo ile tüm pazarlama kampanyalarınızı, yönetebilir, otomatikleştirebilir ve ölçeklendirerek en iyi duruma getirebilirsiniz. Kenshoo, dijital pazarlamayı daha basit hale geti...
INSIDER
Insider tek bir platform üzerinden kişiselleştirme, öngörüsel segmentasyon ve gerçek zamanlı teknolojiler yardımıyla şirketlerin müşteri sadakatini ve dijital büy&...
CHANNELADVISOR ENTEGRASYONU
ChannelAdvisor perakendecilerin ve markaların müşterilerle bağlantı kurmasına, operasyonları optimize etmesine ve satış kanallarını büyütmesine yardımcı olur. ChannelAdvisor Ür&uum...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
ONE SIGNAL WEB PUSH
OneSignal Web Push, web sitesi sahiplerinin ziyaretçilerine tarayıcı tabanlı bildirimler göndermelerini sağlayan bir hizmettir. Bu hizmet, kullanıcı etkileşimlerini artırmak ve geri dö...
GOOGLE SEARCH CONSOLE SİTE HARİTASI EKLEME
Google Search Console, web sitesi olan bilgisayar kullanıcılarına Google tarafından ücretsiz sunulan bir web hizmetidir. Web site sahiplerinin internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, di...
SOCIOMANTIC ENTEGRASYONU
Sociomantic, müşterilerin çevrimiçi davranışlarını izleyen ve bu bilgileri kullanarak hedeflenmiş reklam kampanyaları oluşturan bir teknoloji şirketidir. Sociomantic Entegrasyonu, b...
DOUBLECLICK ENTEGRASYONU
DoubleClick Dijital Pazarlama (DDM), reklamverenlerin daha etkili dijital pazarlama kampanyaları oluşturmasını, yönetmesini ve büyütmesini sağlayan entegre bir reklam teknolojisi platfo...
FİGENSOFT ENTEGRASYONU
Figensoft Entegrasyonu, Elektronik Ticaret düzenleme hakkında Kanun (ETK) ve Kişisel Verilerin Korunması hakkında Kanun (KVKK) uyumlu olarak izinli pazarlama süreçlerini yönetmek...
GOOGLE SEARCH CONSOLE KURULUMU
Google Search Console, web sitesi olan bilgisayar kullanıcılarına Google tarafından ücretsiz sunulan bir web hizmetidir.Web site sahiplerinin internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, diz...
İZLEME KODLARI
Sitenizde kullanmak istediğiniz 3. parti yazılımlara ait kodları kolayca ekleyebilirsiniz. Bu kodlar, chat uygulamaları, widget kullanımları ve müşteri takip sistemleri gibi çeşitli ara&cc...
SİTEYE PDF DOSYASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde PDF dosyası ekleme, kullanıcılarla önemli bilgi ve belgelerin kolayca paylaşılmasını sağlayan etkili bir yöntemdir. Ürünlere ait detaylı özellikler, kull...
RAPORLAR - SATIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Satış Raporları: İşletmeniz İçin Güçlü Analiz Araçları E-ticaret dünyasında rekabetin hızla arttığı bu dönemde, satış verilerinin...
RAPORLAR - MÜŞTERİ RAPORLARI
T-Soft E-ticaret ile Müşteri Raporları: İşinizi Büyütmenin Anahtarı T-Soft e-ticaret platformu, işletmenizin müşteri ilişkilerini güçlendirmek ve satış performansını ar...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
EUROMESSAGE EMAIL, SMS, PUSH ENTEGRASYONU
Tüm kanallarda dijital müşteri deneyimini Euromessage ile oluşturabilir, yönetebilir ve optimize edebilirsiniz. Euromessage 2002 yılında e-posta pazarlama şirketi olarak kurulmuştur. So...
RTB HOUSE ENTEGRASYONU
RTB House, yüksek verimli bir online reklamcılık çözümüdür. Sitenizin ziyaretçilerini sitenize geri getirip onları müşteriniz olmaları yönünde teş...
ÖN BELLEK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ön bellek ayarları, sitenin performansını ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan ön bellek ve ç...
TEMSİLCİ (PLASİYER) MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde Temsilci (Plasiyer) Modülü, özellikle B2B ticarette müşteri yönetimini optimize etmek ve güvenliğini sağlamak açısından büyük bir &...
RAPORLAR - DAVRANIŞ RAPORLARI
T-Soft E-Ticaret Altyapısında Davranış Raporları: Müşteri Davranışlarını Derinlemesine Anlayın E-ticaret dünyasında başarılı olmanın anahtarı, müşteri davranışlarını doğru bir şekilde a...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
ÜYE SEGMENTLERİ
Üye Segmentasyonu, kullanıcıları belirli kriterlere göre gruplara ayırarak daha etkili ve özelleştirilmiş pazarlama stratejileri oluşturmanıza yardımcı olan önemli bir araçt...
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK
Artırılmış Gerçeklik, gerçek dünyayı tamamen simüle edilmiş bir dünyayla değiştiren sanal gerçekliğin aksine, insanların gerçeklik algısını geliştirmek i&cce...
ÜYE BİLGİ ALAN YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde Üye Bilgi Alan Yönetimi, yeni üye olan kullanıcılardan hangi bilgilerin alınacağını belirlemenizi ve yönetmenizi sağlayan kritik bir özelliktir. Bu yö...
CLOUDİNARY VE CLOUDEWER UYGULAMA KURULUMLARI
1. CLOUDİNARY UYGULAMASI KURULUMU Bu uygulama, Ürün Kişiselleştirme Modülümüz ve Cloudinary arasında entegrasyon sağlar. Müşterilerinizin ürün detay sayfasında ...
HABERLER
E-ticaret sitelerinde Haberler bölümü, firmanızın ve ürünlerinizin tanıtımı, duyuruların paylaşımı ve kullanıcılarla etkileşim kurma açısından büyük bir ö...
LİNK TİPİ ÖN TANIM AYARLARI
Sitenize eklediğiniz her içeriğin bağlı olduğu menüye ait genel ön tanımlı link düzenlemeleri sayesinde, belirlediğiniz içeriklerin linklerine toplu olarak müdahale e...
BLOK YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde blok yönetimi, web sitenizin tasarım ve işlevselliğini optimize ederek kullanıcı deneyimini ve işletme verimliliğini artırmak açısından büyük önem taşı...
GENEL AYARLAR
E-ticaret sitenizdeki Genel Ayarlar, site yönetimi ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için kritik öneme sahiptir. Yönetim panelinde ve sitede kullanılan birçok öz...
KATEGORİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kategori sayfası ayarları, kullanıcı deneyimini ve satış performansını doğrudan etkileyen önemli unsurlar arasındadır. Kategori sayfalarında bulunan özellikleri ayarlar...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ
T-SOFT E-FATURA VE E-ARŞİV ÇÖZÜMÜ : İşinizin Dijital Dönüşümünde Yeni Bir Adım İş dünyasında hız ve verimlilik her zamankinden daha &...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
V5 HOBBY TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...