E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
GOOGLE TRANSLATE
Web sitenizde anında 100'den fazla dilde kullanılabilmesini sağlayabilirsiniz. Google Çeviri'nin otomatik çeviri özelliğini web sitenize ekleyebilirsiniz. Google Translate eklentisi...
GOOGLE RECAPTCHA
E-ticaret sitenizde size ve kullanıcılarınıza ait birçok bilgi tutulmaktadır ve bu veriler kötü niyetli kullanıcılardan korunmalıdır. T-Soft altyapısı ile yönetim paneliniz ve si...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
GOOGLE İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Google Login...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
GOOGLE MERCHANT CENTER
Google Merchant Center, mağaza ve ürün verilerinizi Google'a yüklemenize ve bunları alışveriş reklamları ve diğer Google hizmetleri için kullanılabilir hale getirmenize yardımcı ...
GOOGLE SEARCH CONSOLE KURULUMU
Google Search Console, web sitesi olan bilgisayar kullanıcılarına Google tarafından ücretsiz sunulan bir web hizmetidir.Web site sahiplerinin internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, diz...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ANKETİ
Google Müşteri Yorumları, sitenizde bir satın alma işlemi gerçekleştiren müşterilerden değerli geri bildirimler toplamanıza imkan tanıyan, ücretsiz bir hizmettir. Google Müş...
GOOGLE MÜŞTERİ YORUMLARI ROZETİ
Google Müşteri Yorumları Rozeti, alışveriş yapanların sitenizi Google markasıyla kolayca ayırt etmesine yardımcı olan bir görseldir. Rozet ayrıca satıcı puanınızı belirtir ve sitenizde, iste...
GOOGLE- XML LİNKİ OLUŞTURMA
E-ticaret sitenizde bulunan ürünlerinizi Google Merchant'e sistemine gönderebilirsiniz. Google Merchant Center, ürünlerinizi "Google Alışveriş" sistemine yüklemenizi sağl...
GOOGLE GTM DATALAYER UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 eec Ön Ekli Kategor...
GOOGLE SEARCH CONSOLE SİTE HARİTASI EKLEME
Google Search Console, web sitesi olan bilgisayar kullanıcılarına Google tarafından ücretsiz sunulan bir web hizmetidir. Web site sahiplerinin internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, di...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
DOUBLECLICK ENTEGRASYONU
DoubleClick Dijital Pazarlama (DDM), reklamverenlerin daha etkili dijital pazarlama kampanyaları oluşturmasını, yönetmesini ve büyütmesini sağlayan entegre bir reklam teknolojisi platfo...
SEO BİLGİLERİ NASIL GİRİLMELİ
SEO Nedir? SEO kelimesi, “Search Engine Optimization” ifadesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılığı, arama motoru optimizasyonu olarak ifade edilmektedir. SEO &cce...
LİNKLERE TOPLU CANONİCAL ATAMA(GÖSTER/GİZLE)
Bir eticaret sitesinde, aynı ürün grubunu sıralayan çok sayıda sayfa bulunması yaygın bir durumdur. Örneğin; bir sayfada alfabetik sırayla sıralanan ürünler gör&uu...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
İLETİŞİM SAYFASINA ULAŞIM HARİTASI EKLEME
E-ticaret sitelerinde ulaşım haritası ekleme, kullanıcı deneyimini iyileştiren ve müşteri memnuniyetini artıran önemli bir unsurdur. Ulaşım haritaları, müşterilerin fiziksel mağazalara,...
İKİ AŞAMALI DOĞRULAMA
T-Soft İki Aşamalı Doğrulama Kullanımı İki adımlı doğrulama, hesaplarınızı ek bir güvenlik katmanıyla koruyan bir güvenlik yöntemidir. Bu yöntem, genellikle şu adımları içer...
MAĞAZALAR GENEL KULLANIM
Sitenizde mağazalarımız sayfasında mevcut mağaza bilgilerini listeleyebilirsiniz. Mağazalarımız bloğunun genel kullanımını aşağıdaki açıklamalar ile detaylı öğrenebilirsiniz. Mağazalarımız...
XML LİNK YÖNETİMİ
E-ticaret sitelerinde XML link yönetimi, ürün ve site verilerinizin çeşitli platformlara doğru ve etkili bir şekilde aktarılmasını sağlamak açısından büyük bir &...
GTAG UYGULAMASI GENEL BİLGİLER
Google dokümanlarında iletilen zorunlu eventler uygulama entegrasyonu sağlandığında otomatik olarak tetiklenmektedir. Tetiklenen eventler; Etkinlik GA4 Kategori Görünt...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
GÜVENLİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde FRAUD ve güvenlik ayarları, hem işletmenizin hem de müşterilerinizin alışveriş güvenliğini sağlamak için kritik bir rol oynar. Sitenizde kredi kartı ile yap...
MAĞAZA HARİTA EKLEME
Sitenizde mağazalar sayfanızda her mağazaya özel harita gösterimi yapabilirsiniz. Mağazalara harita eklemek için, 2 farklı yöntem bulunmaktadır. 1. Iframe (Embed) Kodu İle Harita...
KOMBİN EKLEME
E-ticarette kombin özelliği, müşterilere ürünleri birlikte kullanma, satın alma ve öneriler sunarak satışları artırmak ve alışveriş deneyimini geliştirmek için öne...
301 LİNK YÖNLENDİRMELERİ
Farklı altyapılardan T-Soft altyapısına geçiş sırasında ve sonrasında, mevcut linklerin korunması ve yeni link yapısına doğru yönlendirilmesi gerekmektedir. Her altyapının link kullanımı f...
BİNG WEB UZMANI ARAÇLARI
Bing Webmaster, sitenizle daha fazlasını yapmanıza yardımcı olacak kullanımı kolay genel araçlar sağlar. Bing Webmaster, Google Search Console tarafından sunulmakta olan hizmetin, Bing arama mo...
T-SOFT ÖNERİLEN GÜVENLİK DÜZENLEMELERİ
T-Soft e-ticaret altyapısı ile sitenizi korumak için çeşitli güvenlik önlemlerimizden yararlanabilirsiniz. İletilen güvenlik ayarları ve düzenlemeleri hakkında detayl...
ÜRÜN ETİKETLERİ
Ürünlerinizi ortak link üzerinde listelemek için etiket yapsını kullanabilirsiniz. Ürünlere tanımladığınız etiketleri Google etiketi olarak ekleyebilir, seo d&uum...
UTM LİNK OLUŞTURUCU
UTM (Urchin Tracking Module) link kaynağı, pazarlama aracı ve kampanya adı takibi sağlayan, farklı bir URL’ye eklenebilme özelliği taşıyan kolay bir koddur. URL sonuna eklenen ve yeni oluşa...
V4 SİSTEMİNDEN V5 SİSTEMİNE GEÇERKEN YAPILMASI VE KONTROL EDİLMESİ GEREKEN İŞLEMLER
T-Soft altyapısında V4 sisteminden V5 sistemine geçiş, işletmenizin e-ticaret performansını artırmak ve daha modern, esnek bir platforma sahip olmak için önemli bir adımdır. Bu s&uu...
BLOK YÖNETİMİNE YENİ SAYFA VE YENİ SATIR EKLEME
T-Soft kullanıcıların e-ticaret sitelerinde içerik oluşturmasını kolaylaştırmak için yeni blok sayfaları oluşturmalarını ve özelleştirmelerine olanak sağlar. Oluşturulan sayfalarda ...
ROBOTS.TXT DOSYA İÇERİĞİ
Robots.txt dosyası, arama motoru tarayıcılarına sitenizdeki hangi URL'lere erişebileceklerini bildirir.Bu yöntem çoğunlukla isteklerin sitenizde yoğunluğa yol açmasını engellemek i&...
KWANKO ENTEGRASYONU
Kwanko, reklam verenlerin markalama, trafik, etki, uygulama indirme, potansiyel müşteri oluşturma, satış veya mağazaya trafik gibi hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olmaktadır. Kwanko, inovasyond...
SLACK ENTEGRASYONU
Slack - Tsoft entegrasyonu, Slack'ın dahili özelliklerine ek olarak sitenize gelen "Sipariş, Yeni Üye, Destek Talebi, Versiyon Güncellemesi ve Ürün Yorumları" olaylarını isted...
LİNK TİPİ ÖN TANIM AYARLARI
Sitenize eklediğiniz her içeriğin bağlı olduğu menüye ait genel ön tanımlı link düzenlemeleri sayesinde, belirlediğiniz içeriklerin linklerine toplu olarak müdahale e...
JAVASCRIPT SIKIŞTIRMA
JavaScript sıkıştırma; kodun indirilme, ayrıştırılma ve çalıştırılma süresini hızlandıran bir işlemdir.Bu işlem gereksiz boşluk karakterlerini, yeni satır karakterlerini, yorum ayırıcıları...
CLOUDFLARE ÖN BELLEK TEMİZLEME
CloudFlare; internet güvenliği, DDoS, içerik dağıtımı, alan adı ve sunucu konularında hizmet veren bir şirkettir. Sitenizi güvenli ve hızlı bir şekilde yayınlayabilmenize imkân ...
ÜRÜNE CİNSİYET VE YAŞ BİLGİSİ EKLEME
Google Merchant Center veya pazaryeri ürün gönderimlerinde kullanabileceğiniz cinsiyet ve yaş bilgisini ürünlere ek alanlara ihtiyaç duymadan tanımlayabilirsiniz. ...
KATEGORİ AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kategori sayfası ayarları, kullanıcı deneyimini ve satış performansını doğrudan etkileyen önemli unsurlar arasındadır. Kategori sayfalarında bulunan özellikleri ayarlar...
SİTEMAP DOSYASINDAN LİNK KALDIRMA
T-Soft e-ticaret altyapısı ile search console gibi platformlara verebileceğiniz standart bir sitemap dosyası bulunmaktadır.Sitemap dosyası linki : https://www.siteadi.com/xml/sitemap/sitemap.xmlSitema...
CHROME UZAKTAN MASAÜSTÜ KULLANIMI
"Chrome Uzaktan Masaüstü" eklentisi, Google Chrome tarayıcısında kullanılmak üzere tasarlanmış bir uzaktan masaüstü erişim aracıdır. Bu eklenti, Chrome'un tarayıcı tabanlı bir...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
E-COMMERCE PANEL
T-Soft e-ticaret panelinizi e-commerce mobil uygulamamız ile mobil cihazlarınızdan yönetebilirsiniz. E-ticaret sitenizde gerçekleşen bildirimleri alabilir, sipariş, ürün, üy...
YOTPO ENTEGRASYONU
Yotpo entegrasyonu ile sitenize gelen yorumları Yotpo paneline aktarabilir, Yotpo üzerinden Google gibi platfomlara gönderebilirsiniz. Bu sayede gerçek kullanıcı yorumlarını t&u...
MAĞAZA EKLEME
Fiziksel bir mağazanız var ise, sitenize mağaza bilgilerini, adresini, harita yapısını ekleyerek kullanıcılara gösterebilirsiniz. Mağazalar sayfanıza mağaza eklemek için, aşağıdaki adımlar...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
SETROW ENTEGRASYONU
Setrow, CRM tabanlı dijital pazarlama ve ileri seviye e-mail marketing özellikleri sağlamaktadır. Setrow ile spam oluşturmadan email marketing ve toplu eposta gönderim sistemi ile gönde...
ÜYELER SAYFASI BUTON İSLEVLERİ
Üyeler sayfası buton seçenekleri, yönetim panelinin etkin kullanımını sağlayarak işletmelerin üye yönetim süreçlerini büyük ölçüde kol...
404 HATA RAPORLARI
E-ticaret siteleri, silinen veya adresi değişen sayfaları doğru bir şekilde yöneterek kullanıcı deneyimini iyileştirmeli ve arama motorlarına uygun yönlendirmeler yapmalıdır. Bu süre&cc...
LİNK YÖNETİMİ
Sitenize eklenen her ürün, kategori, sayfa ve diğer tüm içerikler için otomatik olarak bir link oluşturulur. Bu linkler, arama motorları tarafından indekslenir ve kullanıc...
IP ADRESİNE GÖRE YÖNLENDİRME
E-İhracat yapısı kapsamında en çok kullanılan özelliklerden birisi, ip adresine göre yönlendirmedir. Ülke bazında dil ve para birimi atamaları yaparak, siteye giriş yapan m&...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
T-Soft Alan Adı Yönetimi Sayfası Kullanımı Alan adı (domain), internet üzerindeki bir kaynağın, genellikle bir web sitesinin, benzersiz adresini tanımlayan bir dizedir. 1.1 Alan Adları T-Sof...
CANLIYA GEÇİŞ AŞAMALARI
Bir e-ticaret sitesini canlıya alırken dikkat edilmesi gereken birçok önemli husus vardır. Canlıya geçiş öncesinde e-ticaret sitesinin temel alanları olan kategori, ü...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
KOMBİN KATEGORİSİ EKLEME
Kombin kategorisi sistemi ile ürünlerinizin en uygun kombinlerini keşfedin! Siteniz üzerinde birlikte satmak istediğiniz ürünlerin gösterimi için kombinler ekleyeb...
SEO AYARLARI
Bir E-Ticaret sitesinin vazgeçilmez özelliklerinden birisi SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) düzenlemeleridir.SEO ile amaç web sitesinin değerini artırarak arama motorunda ...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
CDN SERVİSİ
CDN (Content Delivery Network), internet üzerindeki birçok veri merkezinde bulunan dağınık ve geniş bir sunucu sistemidir. CDN, bir web sitesinin içeriğini en düşük ağ ve ...
V5 RAN TEMASI KURULUMU
E-ticaret sitenizde V5 sistem altyapısı ile aynı anda birden fazla tema yükleyebilir ve aktif ederek kullanabilirsiniz. T-Soft V5 sistemi aracılığıyla, çeşitli demo seçenekleri ile ...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...