E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
T.C. NO DOĞRULAMA VE ZORUNLULUK DÜZENLEMESİ
Sitenizde üye ve bayi kayıtlarında T.C. kimik numarası bilgisi alabilir, zorunluluğunu yönetebilir ve doğruluğunu kontrol edebilirsiniz. T.C. kimlik numarası girilmişse, doğruluğunu kontrol ...
ÜYELİK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde üyelik ayarları, kullanıcıların siteye olan bağlılığını artırmak ve alışveriş deneyimlerini kişiselleştirmek için kritik bir rol oynar. Sitenize gelen ziyaretç...
ÜRÜN VE ALT ÜRÜN WEB SERVİS KODU GÜNCELLEME
Yönetim panelinize eklenen her ürün ve alt ürüne sistem tarafından benzersiz otomatik web servis kodları tanımlanır. Tanımlanan kodları bu şekilde kullanmaya devam edebi...
ETBİS KODU EKLEME
Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), internet alışverişlerinde e-ticaret işlemlerini kayıt altına almayı, e-ticaret verilerini toplamayı ve doğru e-ticaret politikaları üretmeyi amaçl...
ADFORM DCO ENTEGRASYONU
Adform DCO, tüm dijital kanallarda tüm kampanya yaşam döngüsünün sorunsuz yönetimini sağlayan yapılandırılabilir, şeffaf ve güvenli modern pazarlama için...
RTB HOUSE ENTEGRASYONU
RTB House, yüksek verimli bir online reklamcılık çözümüdür. Sitenizin ziyaretçilerini sitenize geri getirip onları müşteriniz olmaları yönünde teş...
ARABCLICKS ENTEGRASYONU
ArabClicks, GCC ülkeleri, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Kuveyt, Bahreyn ve Umman için Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgelerinde de etkili olan bağlı pazarlama ağıdır. Arap ...
ÜYE OL PARA KAZAN / ÜYE OL İLK SİPARİŞTE PARA KAZAN
Sitenize ziyaretçileri üye olmaya teşvik etmek için kampanya oluşturabilirsiniz. Üye olma yolu ile kullanılabilecek 2 farklı sistem tanımlı kampanyamız bulunmaktadır. 1....
ALT ÜRÜN EKLEME
Alt ürün yönetimi, ana ürünlerin yanında veya destekleyici olarak sunulan ürünlerin etkin bir şekilde yönetilmesini içerir. Ürünlerinizin alt &...
FACEBOOK PİKSEL
Facebook pikseli sayesinde tek bir pikseli tüm internet sitenize yerleştirerek dönüşümleri raporlayabilir, hedef kitleler oluşturabilir ve insanların internet sitenizi nasıl kullan...
ALEXA SERTİFİKASI
Alexa, kısaca web ölçümleme ve SEO araçları hizmeti sunan bir şirket olarak tanımlanıyor. Bilginin güç olduğunu savunan şirket, web sitelerini ziyaretçi traf...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
OPTIVO EMAIL MARKETING
E-posta ile pazarlama yazılımı Optivo, benzersiz özelleştirme seçenekleri, yüksek güvenlik ve kolay kullanım özellikleriyle öne çıkmaktadır. Kişiselleştirilmiş e...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
İÇERİK YÖNETİMİ
E-ticaret sitenizde içerik yönetimi, müşterilere bilgi sunmanın ve sitenizin profesyonelliğini artırmanın önemli bir yoludur. İçerik Yönetimi sayfasında, özelleş...
ÖDEME AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ödeme ayarları, kullanıcıların alışveriş deneyimini doğrudan etkileyen ve satışların artmasında büyük rol oynayan önemli unsurlardır. Sitenizde kullandığınız ...
TEMA MARKETİ VE TEMA YÖNETİMİ
T-Soft, e-ticaret dünyasına hızlı ve etkili bir giriş yapmak isteyen işletmeler için tasarlanmış güçlü bir e-ticaret altyapısı sunar. V5 sürümüyle birlikte,...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - WS KODU GÜNCELLE
Yönetim panelinizde bulunan ürün, alt ürün, üye, kategori, üye grubbu, filtre kodu, kampanya kodu, alt ürün grup kodu ve filtre seçenek kodu bilgile...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
T-Soft Alan Adı Yönetimi Sayfası Kullanımı Alan adı (domain), internet üzerindeki bir kaynağın, genellikle bir web sitesinin, benzersiz adresini tanımlayan bir dizedir. 1.1 Alan Adları T-Sof...
FİLTRE GRUP LİMİTİ
Filtre, potansiyel bir müşterinin, istediği ürüne ulaşmasındaki en hızlı çözümü sağlayan araçtır. Ürünleri birbirinden ayıran birçok ö...
ÜYE DETAY SAYFASI
Sitenize kayıt olan tüm üyeler tek bir sayfada listelenmektedir. Üyeler listesinde üyelere ait temel bilgileri görebilirsiniz.Bu bilgilere ek diğer bilgiler ve ek kullanımlar ...
TESLİMAT BÖLGELERİ
E-ticaret sitelerinde teslimat bölgeleri yönetimi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve operasyonel verimliliği artırmak için kritik bir unsurdur. Yönetim paneli üze...
KATEGORİLER SAYFASI GENEL KULLANIM
E-ticaret sitelerinde kategori kullanımı, kullanıcıların ürünleri daha kolay bulmalarını ve aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlamak için önemlidir. Kategor...
SEO BİLGİLERİ NASIL GİRİLMELİ
SEO Nedir? SEO kelimesi, “Search Engine Optimization” ifadesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçe karşılığı, arama motoru optimizasyonu olarak ifade edilmektedir. SEO &cce...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...
OTURUM SÜRELİ KAMPANYA
Oturum Süreli Kampanya ile, sanal mağazada belirli bir süre vakit geçiren müşteriye bazı fırsatlar sunabilirsiniz. Uygulama ayarlarında belirlediğiniz süre kadar müşter...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
TEDARİKÇİ PANELİ MODÜLÜ (C2C)
Sitenizde tedarikçi yapısı ile ürün satışı yapabilirsiniz.Depo olarak sizde olmayan ürünleri, farklı firmalar ile anlaşarak siteniz üzerinden satabilir, ürün ...
GELİŞMİŞ KAMPANYA MODÜLÜ
E-Ticaret sitelerinde, siteye üye çekmek, sipariş vermeye teşvik etmek gibi amaçlar ile en sık kullanılan yapılardan birisi kampanyalardır.Birbirinden farklı binlerce kampanya senar...
MOBİL VİTRİN
T-Soft ile kullandığınız e-ticaret sitesine ait, mobil uygulama oluşturabilirsiniz. Android ve İOS cihazlarda kullanılabilecek uygulamanızı özelleştirebilir, uygulamaya özel kampanya, blok g...