E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
ÜRÜN KDV ORANI GÜNCELLEME
T-Soft panelinizde ürünlerinizin KDV oranlarını aşağıdaki adımlar ile güncelleyebilirsiniz. NOT : Aşağıdaki toplu ürün güncelleme işlemlerini ilk kez yapıyorsanız tü...
KDV DAHİL GÖSTERİM
Ürün fiyatlarınızın KDV eklenmiş son halini müşteriye göstermek istiyorsanız ürünlerde "KDV Dahil Göster" seçeneğini aktif etmelisiniz. KDV Dahil Göster ...
KDV HARİÇ GÖSTERİM
Ürün fiyatlarınızın KDV eklenmemiş halini müşteriye göstermek istiyorsanız ürünlerde "KDV Dahil Göster" seçeneğini pasife almalısınız. "KDV Dahil Göster"...
ÜRÜNE İNDİRİMLİ FİYAT ATAMA
Sitenizdeki ürünlere hızlı ve kolay şekilde indirimli fiyatlar ekleyebilirsiniz. İndirimli fiyatları manuel ve toplu olarak farklı yöntemlerle ekleyebilir, indirim oranı ve ü...
ÜRÜN FİLTRELEME
Ürünler sayfasında listelenen ürünler içerisinden çeşitli filtreleme seçenekleri kullanarak ürün arama, düzenleme ve kontrol işlemlerini daralta...
ÖZEL GRUP ATAMALARI SEKMESİ
Sitenize eklediğiniz ürünler için indirimler tanımlayabilir, üye gruplarına farklı fiyat tanımlayabilir, göster gösterme işlemleri yapabilirsiniz. Ürün ö...
ÜRÜN EKLEME
E-ticaret sitenizde ürün eklemek ve yönetmek, işletmenizin çevrimiçi varlığını oluşturmanın ve büyütmenin kritik bir parçasıdır. Ürün ekleme, &u...
HEDİYE NOTU VE PAKETİ KULLANIMI
Satış yaptığınız ürünler için hediye paketi ve notu ekleme özelliği sunuyorsanız bunu e-ticaret sitenizde de uygulayabilirsiniz.Sepet sayfasında ürün özelinde hedi...
TAXJAR ENTEGRASYONU
TaxJar, yoğun e-ticaret satıcılarının satış vergisini yönetmeleri için önde gelen teknoloji çözümüdür. Taxjar uygulaması bütün ülkelerin verg...
KREDİ KARTI TAKSİT KOMİSYON ORANLARI TANIMLAMA
Bu kısımda ödeme seçenekleri sayfasında ve ürün detayda ürün taksit seçeneklerinin nasıl ekleneceğini anlatacağız. Öncelikle anlaşmış olduğunuz sanalpo...
ÜRÜN BAZINDA TEK ÇEKİM VE TAKSİTLENDİRME
Bu makalemizde ürüne özel taksit seçenekleri tanımlama işlemini anlatacağız.Ürün bazında tek çekim ve taksitlendirme yapabilmek için Ayarlar > Genel Ay...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN PAKETİ KULLANIMI (TAKIMIN PARÇALARI)
Çeyiz paketi, yemek takımları, mobilya takımı vb takım olarak kullanıcılara sunmak ve içerisinden seçim yaptırmak istediğiniz ürünleri paketler altında toplayabilirsiniz...
ÜRÜN BAZINDA MANUEL VE TOPLU HAVALE YÜZDESİ ATAMA
Manuel ve toplu havale yüzdesi atama ile ürün bazında havale oranı belirtebilirsiniz. Ziyaretçiler sipariş verirken havale seçeneğini seçtiğinde belirttiğiniz y&uum...
TAMAMLANMIŞ SİPARİŞ DÜZENLEME
T-Soft e-ticaret altyapısı sitenizden gelen tamamlanmış siparişlerde düzenleme yapma imkanı sunmaktadır.Tamamlanmış bir sipariş içeriğinde düzenleme yapmak istediğinizde veya müş...
ÜRÜN AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ürün ayarları, başarılı bir dijital satış stratejisi için kritik öneme sahiptir. Ürün ayarları, ürünlerin doğru ve etkili bir şekilde su...
SANAL POS İNDİRİMİ (TOPLU İŞLEMLER)
Sitenizde kredi kartı tek çekim ve taksit kullanımlarında pos indirimi veya komisyon eklemesi yapabilirsiniz.Kullanılacak oranlar tüm ürünler için sabit ise "Siparişler &g...
PUAN SİSTEMİ
Puan Modülü, E-Ticaret sitelerinde alışveriş yapan üyelerin, e-ticaret sitesine olan sadakatini artıran bir kampanya modülüdür. Müşterinin her yaptığı alışveriş sonr...
500 TL'YE 50 TL, 1000 TL'YE 100 TL İNDİRİM KAMPANYASI
T-Soft e-ticaret sistemi altyapısı olarak kampanya kurguları için Gelişmiş Kampanya Modülü desteği sağlanmaktadır.Gelişmiş kampanya modülü kapsamında, birçok kampanya...
WEBHOOK GENEL KULLANIM
WebHook (Web Kancası) tetiklenmeye ihtiyaç duymayan bir API çeşididir. WebHook, farklı uygulamaların birbirleri ile entegrasyon sağlayabilmeleri için uygulama içerisinde ol...
VİTRİN ÜRÜNLERİ
Anasayfa ve diğer tüm sayfalarda göstermek istediğiniz ürünleri sergilemek için kullanabileceğiniz etkili araçlardan biri, vitrin ürünleri bloklarıdır. Yeni...
ÇOK AL AZ ÖDE / ÇOKLU İNDİRİM
Sitenizde sattığınız ürünler çoklu alım yapıldığında indirimli fiyat tanımlayabilirsiniz.Belirlediğiniz adetlerde, eklediğiniz fiyat üzerinden toplam fiyatı hesaplar.Çoklu...
GÜMRÜK VERGİSİ
E-ihracat yaparken, yurtdışına gönderilen siparişler için gümrük vergisi alınabilir. Gümrük vergisi sayfasında, istediğiniz her ülke için farklı tutarlar ve...
GOOGLE RİCH SNİPPETS
Google Rich Snippets, e-ticaret sitenizdeki verilerin, parametrik olarak, Google veritabanında kaydedilmesi, aramalarda uygun gelen sonuçlarda gösterilmesine dayanan bir etiketleme teknolo...
KAPIDA ÖDEME EK HİZMET BEDELİ TANIMLAMA
Kapıda ödeme ile kapıda nakit ve kapıda kredi kartı ile ödeme imkanını kullanıcılarınıza sunabilirsiniz. "Siparişler > Yapılandırma > Ödeme Seçenekleri" sayfasına tık...
ÜRÜNE ÖZEL BANKA KOMİSYONU EKLEME
Ödeme seçeneklerine eklenen komisyon haricinde ürün özelinden verebileceğiniz komisyon değeri belirlediğiniz alandır. Örn. Tüm ürünlere özel %5 komi...
SMPL BÜTÜNLEŞİK KANALLI BÜYÜME PLATFORMU ENTEGRASYONU
SMPL, işinizi büyütmenize ve müşteri sadakati sağlamanıza yardımcı olan omni-channel büyüme yönetimi platformudur. Smpl site üzerinde otomatize çözü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÇOKLU SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından çoklu seçim yaptırabilirsiniz. Çoklu seçenek kutusu oluşturm...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN ALANI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden açıklama bazında cümlelerden oluşan metin girişleri için metin alanı formunu kullanabilirsiniz. Metin alanı formunda metin kutusundan fark...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE YAZI KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde birkaç kelimelik veya cümlelik metin gösterimleri için sadece yazı formunu kullanabilirsiniz. Sadece yazı formu ile ürünlerd...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - METİN KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerden birkaç kelimelik metin girişleri için metin kutusu formunu kullanabilirsiniz. Metin kutusu formunda metin alanından farklı olarak daha kü&...
GELİŞMİŞ KAMPANYA MODÜLÜ
E-Ticaret sitelerinde, siteye üye çekmek, sipariş vermeye teşvik etmek gibi amaçlar ile en sık kullanılan yapılardan birisi kampanyalardır.Birbirinden farklı binlerce kampanya senar...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİMLİ SEÇENEK KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz.Eklediğiniz seçenekleri görsel olarak ekleyer...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME -EDİTÖR KULLANIMI
Kişiselleştirme formu kulandığınız ürünlere eklemek istediğiniz bilgileri gelişmiş editör yapısında düzenleyerek gösterebilirsiniz. Gelişmiş editörün sunduğu öz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SEÇENEK KUTUSU KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün satışlarından kullanıcılara kendi belirlediğiniz özellikler arasından seçim yaptırabilirsiniz. Alt ürün seçeneklerine ek olarak ü...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ONAY KUTUSU KULLANIMI
E-Ticaret siteniz üzerinde sattığınız ürünler için ziyaretçilerden onay kutusu şeklinde özel seçimler yaptırabilirsiniz.Alt ürün seçeneklerine...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI KULLANIMI
Ürünü en boy olarak hesaplayarak ana ürün fiyatına çarpma işlemi yapmasını isterseniz, Fiyat Çarpanı formunu kullanabilirsiniz. Fiyat çarpanı formunda ziy...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - SADECE RESİM KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürünlerde bilgi amaçlı veya çeşitli amaçlar vb kullanılmak üzere görsel göstermek için sadece resim formunu kullanabilirsiniz...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - RESİM YÜKLEME KULLANIMI
Kişiselleştirilebilir ürün olarak en sık kullanımlardan birisi resim yükleme formlarıdır. Üzerine resim baskısı yapılan her ürün ve fotoğraf baskıları için sık&cce...
ÜRÜN DÜZENLEME
Ürünlerinizi e-ticaret sitenizde düzenli olarak güncellemenin önemi büyüktür. Güncel ürünler sunarak müşterilerinizin ilgisini çekebi...
KUVEYT TÜRK ALIŞVERİŞ KREDİSİ ÖDEME YÖNTEMİ
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
HEMEN AL SONRA ÖDE (HASO) ALIŞVERİŞ KREDİSİ ÖDEME ENTEGRASYONU
FACEBOOK PİKSEL
Facebook pikseli sayesinde tek bir pikseli tüm internet sitenize yerleştirerek dönüşümleri raporlayabilir, hedef kitleler oluşturabilir ve insanların internet sitenizi nasıl kullan...
FİLTRE GRUP LİMİTİ
Filtre, potansiyel bir müşterinin, istediği ürüne ulaşmasındaki en hızlı çözümü sağlayan araçtır. Ürünleri birbirinden ayıran birçok ö...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - FİYAT ÇARPANI SEÇENEKLİ KULLANIMI
Halı, perde vb ürün satışlarında son fiyatlarınızı en boy bilgisine göre hesaplayarak gösterebilirsiniz. Bu tarz kişiselleştirilebilir ürün satışları için kullanıc...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME - ÜRÜN RESMİ ÜZERİNE YAZI KULLANIMI
Sitenizde metin baskılı ürünler satıyorsanız, kullanıcılara ekleyecekleri yazıları ön izleme şeklinde gösterebilirsiniz. Ürün resmi üzerine yazı formu ile ziyaret&cc...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
ÜRÜNE AİT TÜM SİPARİŞLERİ GÖRÜNTÜLEME
E-ticaret sisteminde sipariş yönetimi, ürün bazlı sipariş durumlarını yönetmek önemli konular arasında yer almaktadır. Bir ürün ile alakalı tüm siparişleri g&ou...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
TEDARİKÇİ PANELİ MODÜLÜ (C2C)
Sitenizde tedarikçi yapısı ile ürün satışı yapabilirsiniz.Depo olarak sizde olmayan ürünleri, farklı firmalar ile anlaşarak siteniz üzerinden satabilir, ürün ...
FACEBOOK DÖNÜŞÜMLER API
Facebook Dönüşümler API'si, pazarlama verileriniz ile reklam hedeflemesini optimize etmeye, eylem başına ücreti azaltmaya ve sonuçları ölçmeye yardımcı olan Face...
ALEXA SERTİFİKASI
Alexa, kısaca web ölçümleme ve SEO araçları hizmeti sunan bir şirket olarak tanımlanıyor. Bilginin güç olduğunu savunan şirket, web sitelerini ziyaretçi traf...
ÜRÜN KİŞİSELLEŞTİRME
Sitenizde sattığınız ürünler için çeşitli kişiselleştirme yöntemleri kullanabilirsiniz. Standartta sunulan alt ürün özelliklerine ek olarak üç&u...
E-TEDARİK AKTARIM VE KARŞILAŞTIRMA
T-Soft altyapısında bulunan sitenizde farklı tedarikçilerden ürünleri panele yükleyerek, satışını sağlayabilirsiniz.Tedarikçi entegrasyonları xml departmanımız tarafından ...
ABONELİK SİSTEMİ
E-ticaret sitelerinde abonelik sistemi, müşteri sadakatini artırmanın ve düzenli gelir akışı sağlamanın etkili yollarından biridir. T-Soft e-ticaret altyapısı ile sunulan abonelik sistemi, m...
ÖDEME SEÇENEKLERİ
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft E ticaret sistemi, alternatif ödeme...
HEDİYE ÇARKI
Hediye Çarkı uygulaması, işletmelerin müşterileriyle etkileşimi artırmak ve onlara çeşitli ödüller sunarak memnuniyetlerini artırmak için kullanılan bir araç...
RESİM OPTİMİZASYON İŞLEMLERİ
Sitenize eklediğiniz tüm görseller için yükleme yapmadan önce optimizasyon işlemleri yapılmalıdır.Dosya boyutu yüksek olan görsel sayısı arttıkça siteniz ya...
WEBCRAB TOPLU RESİM OPTİMİZASYONU
Görsellerinizi yönetim panelinizde toplu olarak optimize etmek için "Webcrab" uygulamamızı kullanabilirsiniz. Webcrab uygulamasında 1 görsel 1 kredi ile ücretlendirilmektedi...
KAR YAĞDIRMA EFEKTİ
Kar Yağdırma Efekti Uygulaması, özellikle yılbaşı ve kar tatili gibi özel dönemlerde sitenizin tasarımına kar efekti eklemenizi sağlayan bir araçtır. Bu uygulama sayesinde, siten...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - ESNEK FİYAT İÇERİ AKTAR
Yönetim panelinizde yurtdışı satışlarınız için ürünlerinize farklı fiyatlandırmalar tanımlayabilirsiniz. E-ihracat modülleri arasında yer alan "Esnek Fiyat (Ülke Bazlı ...
SİPARİŞ SAYFASI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde sipariş ve sepet sayfası ayarları, müşteri memnuniyetini ve satış dönüşüm oranlarını artırmak için kritik öneme sahiptir. Kullanıcıların siparişle...
ESNEK FİYAT
Yönetim panelinize eklediğiniz ürünlere ülke bazlı farklı fiyatlandırma tanımlayabilirsiniz..Eklenen her ürüne satış fiyatı alanları oluşturarak, manuel ve koşullu olarak...
CLOUDİNARY VE CLOUDEWER UYGULAMA KURULUMLARI
1. CLOUDİNARY UYGULAMASI KURULUMU Bu uygulama, Ürün Kişiselleştirme Modülümüz ve Cloudinary arasında entegrasyon sağlar. Müşterilerinizin ürün detay sayfasında ...
DISQUS
Disqus web siteleri ve çevrimiçi topluluklara yönelik yorum yönetim platformudur. Disqus platformu; aralarında sosyal medya entegrasyonu, kullanıcı profilleri, spam ve yorum y&...
ÜRÜN BAYRAK TANIMLAMALARI
Ürünlerde yeni ikonu göstermek, indirim oranı eklemek vb e-ticarette sıklıkla kullanılan bazı özellikleri bayrak tanımlama seçeneklerimiz ile kolayca kullanabilirsiniz. &nbs...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...