E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
KISMİ (PARÇALI) SEVKİYAT MODÜLÜ
E-ticaret sitelerinde kısmi (parçalı) sevkiyat, müşteri memnuniyetini artırmada ve lojistik süreçlerin etkin yönetiminde önemli bir rol oynar. Sitenize gelen siparişl...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
SİPARİŞ DETAY SAYFASI
Sitenize gelen tüm siparişler tek bir sayfada listelenmektedir. Sipariş listesinde siparişlere ait, temel bilgileri görebilirsiniz.Bu bilgilere ek olarak, diğer bilgiler ve ek kullanım...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ FİYAT DETAYLARIYLA DIŞARI AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri fiyat detaylarıyla CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişlerin fiyatlarına ait genel tüm bilgileri görüntüle...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ DIŞA AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişlere ait genel tüm bilgileri görüntüleyebilirsiniz. CSV formatın...
CSV ÜRÜN SİHİRBAZI - SİPARİŞLERİ VE ÜRÜNLERİ DIŞA AKTAR
Yönetim panelinizde bulunan siparişleri ve sipariş içerisinde yer alan ürünleri CSV formatında dışarı aktarabilirsiniz. Aldığınız dosyada siparişler ve sipariş ürünleri...
ÖN BELLEK AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde ön bellek ayarları, sitenin performansını ve kullanıcı deneyimini optimize etmek için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan ön bellek ve ç...
İADE TALEPLERİ
Sitenizde sipariş veren kullanıcılar, çeşitli nedenlerle iade taleplerinde bulunabilirler ve bu taleplerin etkin bir şekilde yönetilmesi, müşteri sadakati için hayati önem...
MINDBEHIND ENTEGRASYONU
MindBehind, maksimum verimlilik için müşterileri herhangi bir kanaldan sanal asistanlara veya canlı aracılara bağlayan bir iş mesajlaşma platformudur. MindBehind, WhatsApp gibi onlarca mes...
SANAL POS ENTEGRASYONU
Bu makalemizde sitelerin en önemli alanlarından birisi olan ödeme alımı ve sanalpos kurulumu nasıl yapılır konularına değineceğiz.Bilindiği üzere E-Ticaret sitelerinin en önemli kı...
MASTER MAİL ŞABLONLARI
T-Soft mail şablonları, işletmelerin e-posta içeriklerini düzenlemelerine, kişiselleştirmelerine ve profesyonel bir görünüm kazandırmalarına imkan sağlar. T-Soft e-ticaret a...
CRITEO YENİDEN PAZARLAMA
Criteo, şirketlerin etkili bir şekilde müşterilerle etkileşime girmesine yardımcı olan dijital reklam ve yeniden hedefleme çözümleri sunmaktadır. Bu araç sayesinde r...
BOVO KARGO ENTEGRASYONU
Lojistik sektörünün günden güne geliştiği ülkemizde, müşteri beklentileri de aynı hızla artmaya devam etmektedir. Müşteri artık ürünün aynı g&uum...
ASE KARGO ENTEGRASYONU
PTS KARGO ENTEGRASYONU
SCOTTY KARGO ENTEGRASYONU
ULAK KARGO ENTEGRASYONU
ARAS KARGO ENTEGRASYONU
JETIZZ KARGO ENTEGRASYONU
GİT KARGO ENTEGRASYONU
SENDEO KARGO ENTEGRASYONU
PACKUPP KARGO ENTEGRASYONU
SPEEDY KARGO ENTEGRASYONU
KARGOLA KARGO ENTEGRASYONU
MURATHAN JET KARGO ENTEGRASYONU
KARGOTÜRK KARGO ENTEGRASYONU
PARTNER EKSPRES KARGO ENTEGRASYONU
BANABİ KURYE KARGO ENTEGRASYONU
POSTRANS KARGO ENTEGRASYONU
KARGOİST KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX KARGO ENTEGRASYONU
ARAMEX HONG KONG KARGO ENTEGRASYONU
UPS WORLD KARGO ENTEGRASYONU
BİR GÜNDE KARGO ENTEGRASYONU
DHL KARGO ENTEGRASYONU
YURTİÇİ KARGO ENTEGRASYONU
SÜRAT KARGO ENTEGRASYONU
MNG KARGO ENTEGRASYONU
UPS KARGO ENTEGRASYONU
SAYFA BAZLI AÇILIR PENCERE
Siteniz içinde müşterileriniz gezerken, 10 farklı sayfaya kadar, her sayfada farklı açılır pencereler görünmesini sağlayabilirsiniz. Sayfalar açılırken müşteri...
YENİ DİL EKLENDİĞİNDE YAPILMASI GEREKENLER
T-Soft altyapısında e-ticaret sitenizde birden fazla dil seçeneği sunabilmeniz için ilgili dilin lisansına sahip olmanız gerekmektedir. İlgili dil lisansı aktif hale getirildikten s...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...