E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
GOOGLE ADS
Google Ads, Google'ın reklam hizmetidir ve işletmelerin çevrimiçi varlıklarını büyütmelerine yardımcı olur. Google Ads, reklamverenlere arama sonuçları, web siteleri, mo...
ALAN ADI YÖNETİMİ SAYFASI
T-Soft Alan Adı Yönetimi Sayfası Kullanımı Alan adı (domain), internet üzerindeki bir kaynağın, genellikle bir web sitesinin, benzersiz adresini tanımlayan bir dizedir. 1.1 Alan Adları T-Sof...
FACEBOOK BUSİNESS ALAN ADI DOĞRULAMA
Bu uygulama, sitenize HTML Meta Etiketi ekleyerek, Facebook Business İşletmenizin alan adını doğrulamanızı sağlar. Facebook Business'da alan adınızı doğrulamak, domaininizin kötüye kullanılm...
SİPARİŞ SÜREÇLERİ
E-ticaret platformlarında sipariş süreçleri, müşterinin sipariş oluşturmasından ürünün teslimine kadar geçen aşamaları içerir ve müşteri memnuniyeti ...
ÜYE GRUPLARI
E-ticaret platformlarında Üye/Bayi Grupları yönetimi, farklı kullanıcı gruplarına özelleştirilmiş deneyimler sunmanızı sağlayan önemli bir araçtır. T-Soft panelinde, sınırsı...
GLOBAL SİTE ETİKETİ (GTAG)
GTAG, e-ticaret sitelerinde kullanılan önemli bir araçtır. Bu araç, sitenin trafiğini ve kullanıcı etkileşimlerini izlemek, ölçmek ve analiz etmek için kullanılır...
GOOGLE İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Google Login...
CLOUDİNARY VE CLOUDEWER UYGULAMA KURULUMLARI
1. CLOUDİNARY UYGULAMASI KURULUMU Bu uygulama, Ürün Kişiselleştirme Modülümüz ve Cloudinary arasında entegrasyon sağlar. Müşterilerinizin ürün detay sayfasında ...
YANDEX WEBMASTER
Bu uygulama, sitenizin Yandex Webmaster doğrulamasını Meta etiketi ile yapmanızı sağlar. Yandex Webmaster ile sitenizi Yandex dizinlerine ekleyebilirsiniz. Sitenizi Yandex Webmaster üzerinde doğr...
FACEBOOK İLE GİRİŞ
Sitenize üye olmak isteyen kullanıcılar için farklı alternatifler ekleyebilirsiniz. Birden fazla üyelik seçeneğinin olması üyelik işlemini kolaylaştıracaktır. Facebook hes...
GOOGLE YENİDEN PAZARLAMA
Google Yeniden Pazarlama (Google Remarketing), dijital pazarlama stratejilerinden biridir. Bu strateji, bir kullanıcının bir web sitesini ziyaret ettiğinde ve daha sonra başka sitelerde veya platforml...
E-POSTA ALAN ADINA GÖRE ÜYE GRUBU VE İNDİRİM TANIMLAMA
Sitenizde belirli bir kuruma, firmaya veya topluluğa göre indirim tanımlaması yapabilirsiniz.İndirim tanımlayacağınız kişilerin sabit bir e-posta uzantısı olması yeterli olacaktır.Öncelikle ...
GOOGLE ETİKET YÖNETİCİSİ
Google Etiket Yöneticisi (Google Tag Manager), web sitenize veya mobil uygulamanıza analiz, pazarlama ve diğer çeşitli amaçlarla etiketler eklemenizi ve yönetmenizi sağlayan bi...
PAYPAL ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
SNAPCHAT PİKSEL
Snap Pixel, reklam verenlerin kampanyalarının cihazlar arası etkisini ölçmesine yardımcı olur. Reklamverenler, reklamlarını gördükten sonra web sitelerinde ne kadar Snapchat kull...
ALT ÜRÜN GRUBU OLUŞTURMA
Ürünlerinize renk, beden, boyut vb özellikler tanımlayabilirsiniz. Bu özellikleri tanımlayabilmeniz için öncelikle alt ürün nitelik grupları ve alt ür&uu...
FİNTEZA TRAFİK ANALİZİ
Finteza trafiği, hunileri, dönüşümleri, iniş sayfalarını ve reklam kampanyalarını takip ve analiz eden gelişmiş bir kapsamlı analiz aracıdır. Finteza ile standart raporlardan daha...
MODEL EKLEME
E-ticaret sitelerinde model bilgisi kullanımı, ürünleri daha ayrıntılı bir şekilde tanımlamak ve müşterilere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunmak için önemlidir. Model bil...
GOOGLE GTM DATALAYER
Google Tag Manager (GTM) Datalayer, web sitenizdeki veya uygulamanızdaki bilgileri toplamak, depolamak ve organize etmek için kullanılan bir yapıdır. GTM Datalayer, Google Tag Manager üzer...