E-ticaret sitenizin kullanımı ile ilgili eğitici makaleleri arayın.
SAAT BAŞI BELİRLENEN DÖVİZ KURLARI VE ALTIN FİYATLARI
E-ticaret sitenizde birden fazla para birimi kullanabilir, otomatik veya manuel kur güncelleme ile yönetimini sağlayabilirsiniz. Sitenizde birden fazla para birimi kullanabilme özelliği...
SAATLİK DÖVİZ ALTIN GÜMÜŞ KURLARI - OPEN EXCHANGE RATES
Saatlik Döviz, Altın ve Gümüş Kurları – Open Exchange Rates Döviz, altın ve gümüş piyasalarındaki anlık değişimleri takip etmek, finansal analizlerde güvenilir...
TEMEL VE GELİŞMİŞ EDİTÖR KULLANIMI
Sitenizde gösterdiğiniz ürün açıklamaları, html bloklar, içerik vitrinleri, içerik metinleri vb daha bir çok alanın düzenlemeleri, yönetim panelini...
MASTERPASS KART SAKLAMA KURULUMU
MasterPass kart saklama, kullanıcıların kredi kartı, banka kartı ve diğer ödeme bilgilerini güvenli bir şekilde dijital bir cüzdanda saklamalarını sağlar. Kullanıcılar bu hizmeti kullan...
PARA BİRİMLERİ
E-ticarette döviz yönetimi ve para birimi ekleme, işletmelerin uluslararası pazarlara açılmalarında ve küresel müşteri tabanına ulaşmalarında kritik öneme sahiptir.&nbs...
KATEGORİ EKLEME
Kategori eklemek, e-ticaret sitelerinde ürünleri gruplayarak kullanıcıların aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlayan bir işlemdir. Her kategori belirli bir tema veya &u...
MOBİLDEV İVT ENTEGRASYONU
Mobildev İVT ile firmanız için izinli veri tabanı oluşturabilir, büyütebilir, izinli pazarlama kanalınızı kanunlara uygun ve etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. Markanızla ilgile...
OSON ÖDEME ENTEGRASYONU
Ödeme bir satın alma sürecinin en kritik noktasıdır. Burası eksik olan bir satın alma, hiçbir şeyi satamama ile sonuçlanmaktadır.T-Soft e-ticaret sistemi, alternatif ödeme...
CHANNELSIGHT ENTEGRASYONU
ChannelSight, müşterilere hızlı, hatasız bir satın alma yolculuğu yaparken, harekete geçirici pazarlama bilgisi de sunmaktadır. Markaların çevrimiçi ve çevrimdışı satı...
KARGO AYARLARI (GENEL AYARLAR)
E-ticaret sitelerinde kargo ayarları, başarılı bir teslimat süreci ve müşteri memnuniyeti için büyük önem taşır. Sitenizde kullanılan kargo firmalarına ve kargo gö...
DİNAMİK ÜRÜN YÜKLEME VE LAZYLOAD
T-Soft e ticaret sisteminde bir sayfada gösterilecek ürün sayısı yönetilebilmektedir, fakat yüksek rakamlar yazıldığında sitenin fazla trafik kullanmasına sebep olmaktadı...
ETBİS KODU EKLEME
Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), internet alışverişlerinde e-ticaret işlemlerini kayıt altına almayı, e-ticaret verilerini toplamayı ve doğru e-ticaret politikaları üretmeyi amaçl...
SEGMENTIFY WEB ENTEGRASYONU
Segmentify Çözümleri Etkileşim ve Kişiselleştirilmiş Ürün Önerisi Sitenize gelen bir ziyaretçinin davranışlarına ve ziyaretçi ve...
MARKA EKLEME
E-ticaret sitelerinde marka kullanımı, bir işletmenin ürün ve hizmetlerini tanımlaması, farklılaştırması ve müşteri sadakati oluşturması için kritik bir rol oynar. İşte marka kul...
KATEGORİLER SAYFASI GENEL KULLANIM
E-ticaret sitelerinde kategori kullanımı, kullanıcıların ürünleri daha kolay bulmalarını ve aradıkları ürünlere daha hızlı erişmelerini sağlamak için önemlidir. Kategor...
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU (KVKK)
Teknolojinin günlük hayatın içine tamamen girdiği günümüzde bireyin kimlik, iletişim, sağlık ve mali bilgileri, özel hayatı, dini inancı, siyasi görüş&uu...
BAYİLİK (B2B) SİSTEMİ
E-ticaret sitenizde normal ziyaretçi/üye (B2C) yapısına ek olarak, bayilik sistemi (B2B) de kullanabilirsiniz.B2B yapısı için tek site üzerinden üye grupları ile kullanım ...