Front-end ekibimize özel tema yaptırdıktan sonra aşağıdaki adımları takip ederek kontrol ve düzenleme sağlayabilirsiniz.
Özel tema işlemleri hakkındaki sorularınız ve düzenleme yapmak istediğiniz diğer konular için çağrı merkezimiz ve nildesk üzerinden destek ekibimize ulaşabilirsiniz.
Yönetim Paneline Giriş
- Sitenizin yönetim paneline giriş sağlamak için "tsoftpanel.com" linkine gidiniz. Açılan panel giriş ekranında alan adınızı yazarak "Devam Et" butonuna tıklayınız. Sonraki sayfada site açılışında size verilen veya sizin açtığınız kullanıcı bilgileri ile panele giriş yapabilirsiniz.
Proje Notları
- Tema taşıma işleminizden sonra, temanızda yapılan özel kodlamalara ait notlar sitenize eklenmektedir. Eklenen notları görüntülemek için "Ayarlar > Kontrol Merkezi" sayfasına tıklayınız.
- Kontrol Merkezi'nde "Proje Notları" sekmesine tıklayınız. Bu listede özel tasarımınıza ait dikkat edilmesi gereken işlemler için eklenen notlar yer alacaktır. Büyüteç ikonuna tıklayarak her notun detayını inceleyebilirsiniz.
Tema Yönetimi
- Özel tasarımınızla birlikte sitenize özel olarak yeniden kodlanan anasayfa içeriklerinizi düzenleyebilirsiniz. Anasayfa da bulunan slider, banner, html içerikler, ürün vitrinleri vb. tasarımda yapılan alanların yönetimi ve düzenlenmesini yapmak için "Tasarım > Tema Yönetimi" sayfasına tıklayınız.
- Özel tasarımınız sitenize yüklendiğinde, tema yönetimi bölümünde "Aktif Tema" seçimi "V5-SiteAdi" olarak görünecektir. Bu adlandırma, özel tasarım kullanıldığını belirtir. Aktif tema bölümünde "Özelleştir" butonuna tıklayınız.
- Hızlı tema düzenleme adımında, temanızın ön izlemesini görüntüleyebilir ve sayfa üzerindeki bloklarda ayar ve görsel düzenlemeleri hızlıca yapabilirsiniz. Stil alanından tema renklerini, yazı tiplerini ve buton renklerini kolayca düzenleyebilirsiniz. Daha detaylı düzenlemeler yapmak ve geniş ekran avantajından yararlanmak için sol üstte yer alan "Gelişmiş" butonuna tıklayın.
- Tasarım düzenlemelerinizde ilk önceliğiniz anasayfa olmalıdır. Ziyaretçilerin ilk gördüğü ekrandaki tüm alanları kontrol etmeli ve değişmesi gereken alanlarda düzenleme sağlamalısınız.
- Slider : Temanızda bulunan slider (kayan görsel) bloklarını kontrol edebilir, tema ve şablon seçimlerini yönetebilir, görselleri değiştirebilir ve ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Slider ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Banner : Temanızda bulunan banner (sabit görsel) bloklarını kontrol edebilir, tema ve şablon seçimlerini yönetebilir, görselleri değiştirebilir ve ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Banner ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Vitrin Ürünleri : Temanızda bulunan ürün vitrin bloklarını kontrol edebilir, tema ve şablon seçimlerini yönetebilir, koleksiyon seçimlerini değiştirebilir ve ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Vitrin Ürünleri ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- HTML Blok : Temanızda bulunan Html (içerik) bloklarını kontrol edebilir, tema ve şablon seçimlerini yönetebilir, içeriklerini değiştirebilir ve ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için HTML Blok ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Dil Değişkenleri : Bloklar içerisinde dinamik olarak değişken ile yönetilen metin, link, görsel vb. alanların düzenlemelerini blok detayında yer alan "Dil Değişkenleri" sekmesinden yapabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Dil Değişkenleri ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Editör : Bloklar içerisinde kod içeriğini görüntülemek ve düzenlemek için "Editör" sekmesini kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için Blok Sekmeleri Kullanımı ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Ürün liste sayfalarının kontrolünü sağlamalısınız. Tasarımın uygunluğunu, sıralama, filtreleme, yorum gibi alanları kontrol ederek gerekli testleri gerçekleştirebilirsiniz.
- Ürün detay sayfalarının kontrolünü sağlamalısınız. Tasarımın uygunluğunu, görsellerin görünümü, ürün özelinde blok gösterimleri gibi alanları kontrol ederek gerekli testleri gerçekleştirebilirsiniz.
Kategoriler
- E-Ticaret sitenizi kurmaya başladığınızda ilk yapmanız gereken işlemlerden birisi, kategori yapınızı oluşturmaktır. Kategori ekleme, düzenleme, silme vb. birçok işlemi yapabilmek için "Ürünler > Tanımlar > Kategoriler" seçeneğine tıklayınız.
- Kategoriler sayfasında yeni kategori kırılımlarını ekleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Kategori Ekleme ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
- Kategori Vitrinleri : Kategori sayfaları için metin ve görsel eklemesi yapılabilmektedir. Özel tema sürecinizde de bu alanlar için çalışmalar yaptırabilirsiniz. Kategoriler sayfasında kategori özelinde vitrin içerikleri ekleyerek sitede gösterebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Kategori Vitrini ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
Menüler
- Sitenizde sayfaların üstünde ve altında gösterilen menülerin eklenmesi, düzenlenmesi, silinmesi vb. işlemleri yapmak için "Tasarım > Menüler" sayfasına tıklayınız.
- Menülerin kullanımı temanıza göre farklılık gösterilmektedir. Masaüstü, Header ve Top menüleri çoğunlukla tasarımın üst kısmında yer alan menü gruplarıdır. Alt Kısım, Sosyal Medya İkonları ve Ödeme Yöntemleri menü grupları ise tasarımınızın en altında yer alan link seçimleridir. Daha fazla bilgi için Menüler ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
Alt Kısım İletişim Bilgileri
- Sitenizin alt kısımda kullanıcılara adres, telefon numarası gibi iletişim bilgileri sunabilirsiniz. Bu alandaki iletişim bilgileri genel ayarlardan düzenlenmektedir. Daha fazla bilgi için İletişim Bilgileri (Genel Ayarlar) ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
Dil Çevirileri
- Sitenizde birden fazla dil kullanımı var ise özel tema ile gelen alanlar için çeviri işlemlerini kontrol edebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Dil Değişkenleri ve Yeni Bir Dil Eklendiğinde Yapılması Gerekenler ile ilgili makalemizi inceleyebilirsiniz.
Yönetim paneli ve siteniz ile ilgili sorularınız, yapmak istediğiniz işlemler ve sorularınız için T-Soft destek ekibine ulaşabilirsiniz.
- Çağrı Merkezi (0212 612 44 55) : Destek ekibi uzmanlarına 7/24 telefon ile ulaşarak sorularınızı iletebilir, uzak masaüstü bağlantısı ile birlikte kontroller sağlayabilirsiniz.
- Nildesk / TDM : Sorularınızı veya aldığınız hataları yönetim panelinizde "Nildesk" platformumuz üzerinden yazılı olarak iletebilirsiniz. Destek Talebi Oluşturma makalemizi incelemek için tıklayınız.
- Makale Destek Platformu : Yönetim paneli ve ürünlerimizin kullanımı ile ilgili birçok konuya makale platformumuz help.tsoft.com.tr linkinden ulaşabilirsiniz.
- Video Destek Platformu : Makalesini okuduğunuz tüm konuların sesli anlatımları için video.tsoft.com.tr linkini ziyaret edebilirsiniz.