SİPARİŞLER LİSTESİ

E-ticaret siteniz üzerinden oluşturulan tüm siparişleri yönetim panelinizde tek sayfa üzerinden listeleyebilir ve yönetebilirsiniz.

T-soft altyapısı ile yaptığınız pazaryeri entegrasyonlarınız var ise onlardan gelen siparişleri de bu sayfa üzerinden görebilirsiniz.

Siparişleri görüntülemek için "Siparişler > Siparişler" sayfasına tıklayınız.

sip2.png (383 KB)

Siparişlerinizi filtreleme, bilgilerini görme, süreçleri yönetme vb birçok işlemi yönetim paneli üzerinde siparişler sayfasından yapabilirsiniz.

sip6.png (83 KB)

1. Yeni Sipariş Ekle : Yönetim paneliniz üzerinden üyeleriniz adına siparişler oluşturabilirsiniz. Yeni Sipariş Oluştur makalemizi incelemek için tıklayınız.

2. Düzenle : Seçili siparişe ait düzenleme penceresini açar. Sipariş Detay Sayfası makalemizi incelemek için tıklayınız.

3. Sil : Seçili sipariş/siparişleri siler.

4. Dışarı Aktar : Siparişlerinizi çeşitli yöntemler ile dışarı aktarabilirsiniz. Excel formatı ile dışarı aktarım sağlanmaktadır.

     4.1. Siparişleri Aktar

     4.2. Siparişleri ve Ürünleri Aktar

     4.3. Sipariş Ürünlerini Aktar

     4.4. Siparişleri Fiyat Detaylarıyla Aktar

     4.5. Siparişleri Notlarıyla Aktar

5. Yazdır : Siparişleri çeşitli yöntemler ile yazdırabilirsiniz. Tekli veya toplu olarak seçerek seçili siparişleri yazdırabilirsiniz.

     5.1. Siparişi Yazdır

     5.2. Teslimat Bilgilerini Yazdır 

     5.3. Kargo Yazdır

     5.4. Hediye Çeki Yazdır

6. Filtrele : Siparişler sayfası filtreleme alanını aktif eder. Sipariş Sayfası Filtreleme makalemizi incelemek için tıklayınız. 

7. Ödemeye Gönder : Sitenizde sepete ürün atan ve siparişini tamamlamayan kulanıcıların siparişleri henüz tamamlanmadı sürecinde panelde tutulmaktadır. Henüz tamamlanmadı sürecinde kalan siparişler tamamlanmayan, ziyaretçiler tarafından yarım bırakılan siparişlerdir. Ziyaretçilerinize bu siparişleri hatırlatmak ve tamamlamaya teşvik etmek amacı ile "Ödemeye Gönder" yapısını kullanabilirsiniz. Henüz tamamlanmadı sürecindeki siparişleri seçerek "Ödemeye Gönder" butonuna tıkladığınızda kullanıcıların maillerine siparişleri ile alakalı hatırlatma maili gönderilmektedir. Ödemeye gönder yapısında gönderilen mail içeriğini "Ayarlar > Genel Ayarlar > Ödeme Ekranına Gönder Eposta İçeriği" ayarından düzenleyebilirsiniz.

sip3.png (42 KB)


8. Sipariş Notları : Seçili siparişe ait siparişin başlama sürecinden, tamamlanma sürecine ait tüm notlar bu alanda tutulmaktadır. Ek olarak manuel notlar ekleyebilirsiniz.

sip4.png (21 KB)

9. Rapor : Siparişe ait ödeme, kargo, provizyon gibi alanların raporlarına ulaşabilirsiniz.

    9.1. Provizyon Raporu : Kredi kartı siparişlerinde ödemenin alınıp, alınmadığını kontrol edebilirsiniz. Ödeme alınmamış ise hata detaylarına ulaşabilirsiniz.

    9.2. Kargo Raporu : Sipariş verildikten sonra kargo ayarlarınızda değişiklik yaptıysanız, bu rapor ile sipariş verildiğindeki kargo ayarları ile mevcuttaki kargo ayarlarını karşılaştırabilirsiniz.

    9.3. Sipariş Hazırlama Raporu : Butonu ile sipariş/ürün raporu sayfasına ulaşabilirsiniz.

10. Fatura : Siparişleriniz için yönetim paneli üzerinden kağıt fatura ve e-fatura oluşturma, yazdırma vb işlemleri yapabilirsiniz.

     10.1. Fatura Yazdır : Siparişlerinizi kağıt fatura olarak yazdırmak için kullanabilirsiniz.

     10.2. Tarih İle Fatura Yazdır : Yazdırılan siparişte belirlediğiniz tarih bilgisi ile  yazdırabilirsiniz.

     10.3. Fatura Bilgileri : Siparişe ait muhasebe programınızda kesilen fatura varsa bu alandan fatura numarası, irsaliye numarası, faturalandırıldı bilgisi vb durumları ekleyebilirsiniz.

     10.4. Fatura Ayarları : Siparişlerinizi yazdırmak için kullanacağınız kağıt fatura şablonudur. Tıkladığınızda fatura ayarları şablonuna yönlendirilirsiniz. Kullanmak istediğiniz siariş bilgileri ile birlikte kendi kağıt şablonunuzu oluşturabilirsiniz. Fatura Ayarları makalemizi incelemek için tıklayınız.

     10.5. E-Fatura Oluştur / E-Arşiv Oluştur : Yönetim paneli üzerinden e-fatura entegrasyonunuz var ise bu butonlar ile e-fatua oluşturma işlemleri yapabilirsiniz. E-Fatura İşlemleri makalemizi incelemek için tıklayınız.

     10.6. E-Fatura / E-Arşiv Yazdır : Yönetim paneliniz üzerinde oluşturulan e-fatura/e-arşiv faturalarını yazdırmak için kullanabilirsiniz.

     10.7. JetOfis İle Yazdır : Fatura oluşturma işlemleriniz için kendi bünyemizde geliştirdiğimiz JetOfis ön muhasebe programımızı kullanabilirsiniz. JetOfis ile fatura yazdır dediğinizde, JetOfis üzerinde hesabınız oluşturulur ve JetOfis yönetim panelinde oluşturduğunuz fatura şablonuna uygun olarak siparişiniz yazdırılır. JetOfis hakkında detaylı bilgi almak için web sitemizi ve destek sayfamızı ziyaret edebilir veya destek talebi açarak sizinle iletişime geçilmesini isteyebilirsiniz.

11. Üye : Siparişi veren üyeye ait yapabileceğiniz işlemler listelenmektedir. 

     11.1. Üye Bilgilerini Göster : Siparişteki üyeye ait bilgilerini gösterir. Tıklandığında üye detay penceresi açılacaktır.

     11.2. Üye Adına Siteye Giriş Yap : Üyenin şifresi olmadan site ön yüzdeki hesabına giriş yapabilirsiniz. Üyenin karşılaştığı sorunlar var ise üye adına giriş yaparak, şifre bilgisine ihtiyaç duymadan kontrol sağlayabilirsiniz.

     11.3. Üyeye E-Posta Gönder : Üyeye yönetim paneli üzerinden e-posta göndermek için kullanabilirsiniz. Yönetim Panelinden E-Posta Gönderimi makalemizi incelemek için tıklayınız.

     11.4. Üyeye Sms Gönder : Üyeye yönetim paneli üzerinden sms göndermek için kullanabilirsiniz. Yönetim Panelinden Sms Gönderimi makalemizi incelemek için tıklayınız.

     11.5. Yeni Mesaj Gönder : Üye hesabım sayfasında bulunan mesajlarım yapısı ile üyelerinize mesaj gönderebilirsiniz. Üyeler mesajı cevaplayarak dönüş sağlayabilirler. Üye Mesajlaşma makalemizi incelemek için tıklayınız.

     11.6. Üye Adına Sipariş Ver : Siteden üye adına sipariş vermek için kullanılmaktadır. Tıkladığınızda üye adına siteye giriş yaptırır. Böylece siteden müşteri adına sipariş oluşturabilirsiniz.

12. Süreç Değiştir : Seçili siparişin/siparişlerin sürecini değiştirebilirsiniz. 

sip5.png (71 KB)

13. İade Et : Siparişlerinizde iade yapısını kullanabilirsiniz. İade edilecek siparişi seçtikten sonra "İade Et" butonuna tıklayarak işlemleri tamamlayabilirsiniz. İade İşlemleri makalemizi incelemek için tıklayınız.

14. Kargo Entegrasyonu : Yönetim paneliniz üzerinde kargo entegrasyonu kullanıyorsanız, siparişlere ait kargo barkodu oluşturma, takip numarası alma vb işlemlerin yapıldığı sayfaya yönlendirir. Kargo Entegrasyonu makalemizi incelemek için tıklayınız.

15. Kargo Hazır : Seçili siparişin/siparişlerin sürecini kargo hazır durumuna getirir.

16. Sipariş Listesi : Gelen tüm siparişlerin göründüğü listedir. Yaptığınız filtrelemelere uygun siparişler listelenecektir. Siparişlere ait kargo, üye, adres, süreç, fatura vb daha birçok bilgiyi liste alanından görüntüleyebilirsiniz.