E-Ticaret sitelerinin neredeyse tamamında yer alan müşteri hizmetleri bölümü, müşteriler için artık tüm soruların cevaplarının olduğu bir bölüm olarak kabul edilmekte, alışveriş öncesi veya sonrası bu bölüme göz atmaktadırlar.

Müşteri hizmetleri bölümünün başlıkların kategorize edilerek, anlaşılır biçimde sorular ve cevapların olduğu bir görünümde olması hem e-ticaret sitesinin profesyonelliğini hem de işletmenin kurumsallığını ortaya koyacaktır.

Müşteri hizmetleri modülünde sol bölümde kategoriler yer almakta, sağ bölümde ise seçilen kategoriye ait başlıklar alt alta listelenmektedir.

Herhangi bir başlığa tıklandığında, sayfa aşağı doğru kaymakta ve sorunun cevabı hemen altında görünmektedir.

Sık sorulan sorular olarak da adlandırılan ve e ticaret sitelerinde müşterilerin merak ettiği soruların cevaplarının yer aldığı bölümün doğru ve hassas bir şekilde doldurulması, müşteri memnuniyeti ve sonradan ortaya çıkabilecek sorunların baştan önlenmesi açısından önem taşımaktadır.


Müşteri Hizmetleri Kategorileri

Müşteri hizmetlerine soru cevap eklenmesi için, öncelikle kategorileri oluşturmalısınız. 

Kategori eklemek için "Bölümler > Müşteri Hizmetleri" ve "Kategori Listesi" sayfasına tıklayınız.

Müşteri Hizmetleri Sayfası Giriş


1. Yeni Ekle : Yeni kategori eklemek için kullanılmaktadır. Tıklandığında kategori listesi alanına satır eklenecektir. Kategori adı ve diğer alanları doldurarak ekleme işlemini tamamlayabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Sayfası Kategori Listesi

Müşteri Hizmetleri Sayfası Kategori Listesi Yeni Butonu

Müşteri Hizmetleri Sayfası Kategori Listesi Yeni Kategori

 

2. Sil : Seçili kategoriyi silme işlemi sağlar..

3. Yenile : Sayfada yapmış olduğunuz değişikliğin yansımasını sağlar.

4. Görünüm : Sayfada görüntülenmemesini istediğiniz sütunları düzenleyebilirsiniz.

5. Düzenle : Seçili kategoriyi düzenlemek için kullanabilirsiniz.

6. Sıra No : Kategorilerin müşteri hizmetleri sayfasında görüneceği sıralamayı belirleyebilirsiniz.

7. Durum : Kategorinin aktiflik/pasiflik durumunu düzenleyebilirsiniz. Pasif kategorilere eklenen bilgilerde sitede görünmeyecektir.

Müşteri Hizmetleri Sayfası Kategoriler


Müşteri Hizmetleri Menü Kullanımı

Müşteri hizmetlerinde yayınlanacak içeriklerin eklenmesi ve yönetimi için "Bölümler > Müşteri Hizmetleri" sayfasına tıklayınız.

Müşteri Hizmetleri Sayfası Giriş


1. Yeni Ekle : Müşteri hizmetlerine yeni içerik eklemek için kullanılmaktadır.

2. Kategori Listesi : Müşteri Hizmetleri Kategori sayfasını açar.

3. Filtrele : Müşteri hizmetleri listesinde Başlık, Açıklama ve Yayınlansın Mı? durumlarını filtreleyebilirsiniz.

4. Yenile : Sayfada yapmış olduğunuz değişikliğin yansımasını sağlar.

5. Görünüm : Sayfada görüntülenmemesini istediğiniz sütunları düzenleyebilirsiniz.

6. Düzenle : Seçili müşteri hizmetleri içeriğinin düzenleme penceresini açar.

8. Sıra No : Kategori içerisinde listelenen içeriklerin görünüm sıralamalarını belirleyebilirsiniz.

9. Yayınlansın Mı? : Eklenen içeriğin sitede aktiflik/pasiflik durumunu yönetebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Sayfası Paneli


Müşteri Hizmetleri İçerikleri Ekleme 

Müşteri hizmetleri sayfasında görünecek bilgileri eklemek için "+" butonuna tıklayınız.

1. Başlık : Eklenecek içeriğe ait, başlık bilgisidir. Müşteri hizmetleri sayfası soru cevap tarzında olduğundan dolayı, bu alana kullanıcıların size sorabileceği soruları yazabilirsiniz.

2. Kategori : Eklenen her içerik bir kategoriye bağlı olmalıdır. Bu alandan kategori seçimlerinizi yapabilirsiniz.

3. Açıklama : Eklenecek içeriğe ait, cevap açıklama bilgisidir. Müşteri hizmetleri sayfası soru cevap tarzında olduğundan dolayı, bu alana başlığa yazdığınız soruların cevaplarını ekleyebilirsiniz.

4. Sıra No : Kategori içerisinde listelenen içeriklerin görünüm sıralamalarını belirleyebilirsiniz.

5. Yayınlansın mı? : Eklenen içeriğin sitede aktiflik/pasiflik durumunu yönetebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Sayfası İçerik Oluşturma