Sitenizden alışveriş yapan müşterilerden, aldıklara ürünlere dair yorum yapmalarını isteyebilirsiniz. Yorum yapmaları karşılığında puan kazanabilirler.

Sipariş veren müşteriye belirli bir gün sonra bir e-posta gönderilir, e-posta içinde, müşterinin aldığı ürünler ve bağlantı adresleri bulunmaktadır.

E-posta içinde müşteriye, aldıkları ürünler ile ilgili, yorum eklediklerinde bir puan kazanacağı bilgisi yer almaktadır.

Müşteri aldığı ürünler ile ilgili her yorumunda bir puan kazanacaktır, ancak almadığı ürünler ile ilgili yorum yaptığında herhangi bir kazanımı olmayacaktır.

Bu sayede gerçek yorumların alınması sağlanmakta, özgün içerik artırılmakta, arama motorlarında yükselme imkân oluşmakta, müşteri memnuniyeti artmakta, başka müşterilerin yorumları okuyarak ürün satın alma ihtimali güçlenmektedir.

Bu özellik ek lisansa bağlı olarak çalışmaktadır.

Paketinizde mevcut ise destek ekibi ile görüşerek aktif ettirebilir, mevcut değil ise satış temsilciniz ile görüşerek lisans satın alımı yapabilirsiniz.

Düzenlemeleri sağlamak için "Kampanyalar > Müşteri Deneyimi Puanlama" sayfasına tıklayınız.

Müşteri Deneyimi Puanlama Sayfası Giriş

Müşteri Deneyimi Puanlama Sekmesi

Müşteri Deneyimi Puanlama Sayfası Liste

1. Müşteri Deneyimi Puanlama : Müşteri deneyimi puanlama sisteminin aktiflik / pasiflik durumunu yönetir.

2. Puan : Alışveriş yaptıktan sonra mail gönderimi ile yorum yapıldığında kazanılacak puan değeridir.

3. Gün : Yorum yapma mailinin sipariş teslim edildikten kaç gün sonra gideceğini belirleyen gün sayısıdır.

4. Kampanya E-Posta Konusu : Gidecek olan mail konusudur. 

5. Kampanya E-Posta İçeriği : Gidecek olan mail içeriğidir.

6. Kaydet : Yapılan düzenlemeler sonrası kaydetmek için kullanabilirsiniz.