E-ticaret sitenizden hem mail gönderiminin doğru çalışabilmesi hem de bildirim süreçlerinde sorun yaşanmaması için "Ayarlar > E-Posta > Sistem E-Posta Ayarları" sayfasından mail hesaplarını seçmeniz gerekmektedir.
Sistem E-posta ayarlarında örneğin; Sipariş kısmına "siparis@siteadi.com" yazıldığında müşteriye bildirim mailleri bu adres üzerinden gider ve yönetici bildirimleri de yine bu adrese düşer.
Mail altyapısını T-Soft üzerinden kullanıyorsanız (Dahili) her alana farklı mail hesabı oluşturarak seçim yapabilir ya da tüm alanlara aynı e-posta hesabını da tanımlayabilirsiniz.
Mail altyapısını dışarıdan kullanıyorsanız (SMTP) ilgili alanlara kullanıcı bilgilerine eklediğiniz mail adresini yazmanız gerekmektedir. Tüm alanlarda aynı mail adresi olmalıdır.