E-ticaret sitelerinde alışveriş yapan bazı üyeler, sepetlerine ürün ekleyip, sipariş vermeyebilir, siparişi erteleyebilir veya unutabilir. Bu gibi durumlar ve farklı sebeplerden dolayı, sepete eklenen ürünleri almayan müşterilerin neden almadığını anlamak önemli bir veri kaynağıdır.

Bu bilgilere ulaşabilmek için öncelikle, hangi üyelerin sepetlerinde ürün bulunduğunu, bu ürünlerin ne kadar süredir sepetlerde beklediğini ve bu ürünlerin neler olduğunu bilmek gerekmektedir.

Bu özellik, ek lisansa bağlı olarak çalışmaktadır. Eğer paketinizde bu özellik için bir lisans mevcutsa, destek ekibi ile iletişime geçerek lisansı aktif hale getirebilirsiniz. Eğer paketinizde bu özellik için lisans yoksa, satış temsilcisi ile görüşerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

"Müşteri Sepetini Görüntüleyebilme Modülü" ile müşterilerinize ait sepet içeriklerini görüntüleyebilirsiniz. Tamamlanmayan, yarım bırakılan veya unutulan "Üye Sepet İçerikleri"ni görüntüleyerek müşterilerinize hatırlatmalar yapabilirsiniz.

Müşterilerinizin sepet içeriklerini "Üyeler > Üye Sepetleri" sayfasında görebilirsiniz.


Üye Sepetleri Sayfası Giriş

Üye Sepetleri sayfasında üyelerinizin tamamlanmamış sepet içeriklerini görüntüleyebilirsiniz.

1. Bilgi Notu : Sepet içerik sayfasında ürünleri görebilmeniz için, "Ayarlar > Genel Ayarlar > Üye Sepeti Boşaltılsın" ayarının pasif olması gerekmektedir. Bu ayar aktif olduğunda üye çıkış yaptığında sepette ürünler tutulmaz. Bilgi notu alanında buna dair açıklama görebilirsiniz.

2. Üye Adı : Ürünün sepetinde olduğu üye bilgisini bu sütunda görebilirsiniz.

3. Sepete Eklenen Ürün : Güncelde herhangi bir üyenin sepetine eklenen ürünlerin isimleri listelenmektedir.

4. Alt Ürün : Sepete eklenmiş ürünlerde alt ürün var ise, hangi alt ürünün şu an sepette olduğunu görebilirsiniz.

5. Adet : Ürünün sepete kaç adet eklendiğini görebilirsiniz.

6. Son Güncelleme Tarihi : Ürünün sepete atılma, çıkarılma veya güncellemeleri durumundaki son güncelleme tarihini gösterir.

Üye Sepetleri Sayfası