T-Soft e-ticaret paneli, kullanıcı giriş raporları, kullanıcı işlem raporları ve çeşitli log kayıtları aracılığıyla çeşitli işlem ve değişiklikleri izlemenize olanak sağlar.
T-Soft e-ticaret panelindeki bu loglar, işletme sahipleri ve yöneticileri için önemli bir izleme ve raporlama aracı sağlayarak iş süreçlerini daha verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur.
Yönetim panelinizde loglara erişmek için "Analiz > Loglar" sayfasına tıklayınız.
Log sayfasında kontrol edebileceğiniz raporlar listelenmektedir. İncelemek istediğiniz log detayına girerek kontrollerinizi sağlayabilirsiniz.
1. Kullanıcı İşlem Raporları
Kullanıcı işlem raporları, yönetim panelinde yapılan işlemlerin loglarını içerir. Hangi kullanıcının, ne zaman ve hangi yetkilerle yönetim panelinde ne işlem yaptığını detaylı bir şekilde izlemek için kullanılır.
Rapor içeriğinde kullanıcı bilgisi, işlem açıklaması, tarih, ip ve tarayıcı bilgileri tutulmaktadır.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.
2. Kullanıcı Giriş Raporları
Kullanıcı giriş raporları, yöneticilerin sisteme giriş yaptığı zamanları ve detayları kaydetmektedir. Bu raporlar, hangi yöneticinin ne zaman ve hangi kimlik bilgileriyle sisteme giriş yaptığını görüntülemek için kullanılır.
Rapor içeriğinde kullanıcı bilgisi, e-posta adresi, ip, tarayıcı bilgisi, son giriş, son işlem ve çıkış tarihleri tutulmaktadır.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.
3. Ödeme / Provizyon Logları
Provizyon logları, online ödeme işlemleri sırasında gerçekleşen provizyonları kaydeder. Bu loglar, ödeme işlemlerindeki provizyon detaylarını görüntülemek için kullanılır.
Provizyon kaydının detayını görüntüleyebilir, başarılı veya başarısız tüm işlemlerin banka dönüşlerini ve hata mesajları görüntüleyebilirsiniz.
Rapor içeriğinde işlem tarihi, üye adı, sanal pos bilgisi, kart sahibi, onay (işlem başarı) durumu gibi birçok bilgi tutulmaktadır.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.
4. Fiyat / Stok Logları
Ürünlerdeki fiyat ve stok değişikliklerini kaydeden bu loglar, ürünlerinizin fiyatlarında ve stoklarında yapılan değişiklikleri takip etmek için kullanılır.
Ürün fiyatları loglarını grup ve esnek fiyat seçenekleri bazında da inceleyebilirsiniz.
Rapor içeriğinde dosya tarihi, fiyat, özel grup fiyatı, esnek fiyat ve stok değişimlerinin log dosyaları tutulmaktadır.
İncelemek istediğiniz log dosyasını indirerek ürün idleri ile kontrol edebilirsiniz.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.
Dosya içerisindeki "Platform" sütunu bilgileri aşağıdaki şekildedir:
- u : Siteye gelen siparişler sonrasında değişen stok durumu için kullanılır.
- p : Yönetim paneli üzerinden yapılan değişimler için kullanılır.
- ws : Web servis üzerinden gerçekleşen değişimler için kullanılır.
- Supplier : Xml üzerinden gerçekleşen değişimler için kullanılır.
5. Tema Stil Geçmişi Logları
Tema stil geçmişi logları, temanızdaki renk, yazı tipi, arkaplan gibi stil değişikliklerini kaydeder. Bu loglar, tema stilinin geçmişini ve yapılan değişiklikleri görüntülemek için kullanılır.
Rapor içeriğinde işlem yapılan dosya adı, stilin yeni özelliği, işlem yapan kullanıcı, işlem tarihi ve ip bilgisi tutulmaktadır.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.
6. Şablon Değişiklikleri
Tema şablonlarında yapılan özel kod değişikliklerini kaydeden bu loglar, temalardaki özel kodlarda gerçekleştirilen değişiklikleri izlemek ve geriye dönük inceleme yapmak için kullanılır.
Rapor içeriğinde işlem yapılan şablon adı, işlem türü, işlem yapan kullanıcı, işlem tarihi ve ip bilgisi tutulmaktadır.
Arama ve filtreleme seçenekleri ile listeyi daraltabilirsiniz. Ayar simgesi ile raporda görüntülenecek sütunları yönetebilirsiniz.