GÖNDERİLEN E-POSTA MESAJLARI (GENEL AYARLAR)

Sitenizden gönderilen e-postalar yönetim panelinde "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında bulunmaktadır.

E-Posta ve Sms Şablonları makalemizi incelemek için tıklayınız.

Yönetim paneliniz üzerinden gönderilen bazı e-postalar da ayarlarda yer almaktadır.

İlgili ayarlar için "Ayarlar > Genel Ayarlar > Gönderilen E-Posta Mesajları" sayfasına tıklayınız.

genel.png (151 KB)

Gönderilen e-posta mesajları sayfasında kullanabileceğiniz ayarların açıklamalarına aşağıdan göz atabilirsiniz.

1. Sanal Pos Provizyon Hatalarını E-Posta Olarak Gönder : Ayar aktif edildiğinde, kredi kartı siparişlerinde karttan provizyon alınamaması durumunda bilgi e-postası gönderilir.

2. Ödeme Ekranına Gönder E-Posta Başlığı : Bu ayar bu sayfadan yönetilmemektedir.Yarım bırakılan siparişlerde gönderilen ödemeye gönder mail başlığını değiştirmek için "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında "Ödemeye Gönder"  alanındaki e-posta düzenleme penceresinden mail başlığını düzenleyebilirsiniz.

3. Ödeme Ekranına Gönder E-Posta İçeriği : Bu ayar bu sayfadan yönetilmemektedir. Ödemeye gönder yapısında gönderilen mail içeriğini değiştirmek için "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında "Ödemeye Gönder"  alanındaki e-posta düzenleme penceresinden içeriğini düzenleyebilirsiniz. Sitenizde sepete ürün atan ve siparişini tamamlamayan kullanıcıların siparişleri henüz tamamlanmadı sürecinde panelde tutulmaktadır. Henüz tamamlanmadı sürecinde kalan siparişler tamamlanmayan, ziyaretçiler tarafından yarım bırakılan siparişlerdir. Ziyaretçilerinize bu siparişleri hatırlatmak ve tamamlamaya teşvik etmek amacı ile "Ödemeye Gönder" yapısını kullanabilirsiniz. Henüz tamamlanmadı sürecindeki siparişleri seçerek "Siparişler > Ödemeye Gönder" butonuna tıkladığınızda kullanıcıların maillerine siparişleri ile alakalı hatırlatma maili gönderilmektedir. 

4. Müşteri Sipariş İptali İsteğinde Yöneticiye Mail Gönder :  Bu ayar bu sayfadan yönetilmemektedir. Müşteri sipariş iptali istediğinde yöneticiye mail gitmesi için, "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında "Sipariş İptal İsteği (Yöneticiye Giden)"  alanındaki e-posta ayarını aktif edebilirsiniz. Sitenizde kullanıcıların verdikleri siparişleri iptal edebilmelerini sağlayabilirsiniz. Ayar aktif edildiğinde verilen siparişin iptali istendiğinde yöneticiye mail gönderilir. Kullanıcıların sipariş iptali yapabilmeleri için "Siparişler > Sipariş Süreçleri" sayfasından "İptal Onayı(Müşteri İptal Etti)" sürecini aktif etmelisiniz.

5. Müşteri Siparişi İptal Etmek İstediğinde Yöneticiye Giden Mailin Konusu :  Bu ayar bu sayfadan yönetilmemektedir. Kullanıcı sipariş iptali yapmak istediğinde yöneticiye gönderilen mailin konu başlığını değiştirmek için "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında "Sipariş İptal İsteği (Yöneticiye Giden)"  alanındaki e-posta düzenleme penceresinden mail başlığını düzenleyebilirsiniz.

6. Müşteri Siparişi İptal Etmek İstediğinde Yöneticiye Giden Mailin İçeriği : Bu ayar bu sayfadan yönetilmemektedir. Kullanıcı sipariş iptali yapmak istediğinde yöneticiye gönderilen mailin içeriğini değiştirmek için "Ayarlar > E-Posta ve Sms Şablonları" sayfasında "Sipariş İptal İsteği (Yöneticiye Giden)"  alanındaki e-posta düzenleme penceresinden içeriğini düzenleyebilirsiniz.

7. Pazaryeri Siparişlerine Mail Gitmesin : Ayar aktif edildiğinde pazaryeri üzerinden gelen siparişlerde kullanıcılara mail gönderilmez. 

gonderilen-epostaayar.png (81 KB)