E-ticaret sitenizde sipariş verildiğinde, üye olunduğunda, şifremi unuttum vs. işlemlerde mail gönderimleri sağlayabilmeniz için e-posta gönderim ayarlarını yapmanız gerekmektedir.
T-Soft altyapısı kullandığınız süreçte isterseniz T-Soft altyapısının sağlayacağı mail hizmetini ya da farklı bir mail altyapı sağlayıcı firmadan hizmet alarak yönetim panelinizde gönderim ayarlarını yapabilirsiniz.
E-Posta yöntemlerine ulaşabilmek için "Ayarlar > E-Posta > E-Posta Gönderim Ayarları" sayfasına tıklayınız. E-Posta sunucusu olarak 3 farklı yöntem kullanılabilmektedir.
1. Dahili (Standart) : Dahili yöntemi T-Soft altyapısının size sunduğu yöntemdir. Mail hizmetini T-Soft altyapısında kullanmak istiyorsanız "Dahili" seçeneğini seçerek "Aktifleştir" butonuna tıklamanız gerekmektedir.
E-Posta yöntemi olarak "Dahili" seçtiğinizde "Ayarlar > E-Posta > E-Posta Hesapları" sayfasından e-posta hesaplarını oluşturmalısınız. E-Posta Hesapları makalemizi incelemek için tıklayınız.
Mail hesaplarınızı oluşturduktan sonra "Ayarlar > E-Posta > Sistem E-Posta Ayarları" sayfasından kullanıcılara mail gitmesi için tanımlama yapılması gerekmektedir. Sistem E-Posta Ayarları makalemizi incelemek için tıklayınız.
2. SMTP (Önerilen) : Mail hizmetini farklı bir firmadan alıyorsanız "SMTP" yöntemini seçerek mail hizmet sağlayıcı firmanızdan gerekli bilgileri alarak yönetim paneline tanımlayabilirsiniz.
Mail bilgilerini girerek ayarlamaları yaptıktan sonra "Ayarlar > E-Posta > Sistem E-Posta Ayarları" sayfasından kullanıcılara mail gitmesi için tanımlama yapılması gerekmektedir. Sistem E-Posta Ayarları makalemizi incelemek için tıklayınız.
3. API (Profesyonel) : Api ile mail kullanımı ek lisansa bağlı olarak çalışmaktadır. Lisansınız var ise, destek ekibi ile görüşerek aktifleştirme sağlayabilirsiniz. Kullanılan entegrasyon firmalarından bilgilerinizi alarak entegrasyonu kurabilirsiniz.