Sitenizden alışveriş yapan müşterilerden, aldıklara ürünlere dair yorum yapmalarını isteyebilirsiniz. Yorum yapmaları karşılığında puan kazanabilirler.

Sipariş veren müşteriye belirli bir gün sonra bir e-posta gönderilir, e-posta içinde, müşterinin aldığı ürünler ve bağlantı adresleri bulunmaktadır.

E-posta içinde müşteriye, aldıkları ürünler ile ilgili, yorum eklediklerinde bir puan kazanacağı bilgisi yer almaktadır.

Müşteri aldığı ürünler ile ilgili her yorumunda bir puan kazanacaktır, ancak almadığı ürünler ile ilgili yorum yaptığında herhangi bir kazanımı olmayacaktır.

Bu sayede gerçek yorumların alınması sağlanmakta, özgün içerik artırılmakta, arama motorlarında yükselme imkân oluşmakta, müşteri memnuniyeti artmakta, başka müşterilerin yorumları okuyarak ürün satın alma ihtimali güçlenmektedir.

Bu özellik ek lisansa bağlı olarak çalışmaktadır. Paketinizde mevcut ise destek ekibi ile görüşerek aktif ettirebilir, mevcut değil ise satış temsilciniz ile görüşerek lisans satın alımı yapabilirsiniz.

Slide Adımları

- "Kampanyalar > Müşteri Deneyimi Puanlama" sayfasına tıklayınız.

- Müşteri Deneyimi Puanlama : Puanlama sisteminin aktiflik/pasiflik durumunu yönetir. Sipariş veren kullanıcılara mail gönderilmesi ve puan kazanılabilmesi için bu alanın aktif olması gerekmektedir.

- Her Ürüne Yapılan Yorum İçin Verilecek Puan : Alışveriş yaptıktan sonra mail gönderimi ile yorum yapıldığında kazanılacak puan değeridir. Her farklı ürün yorumu için bu alandaki değer kadar puan tanımlanır.

- Kampanya Maili Kaç Gün Sonra Müşteriye Gitsin : Yorum yapma mailinin sipariş teslim edildikten kaç gün sonra gideceğini belirleyen gün sayısıdır.

- Kampanya E-Posta Konusu : Kullanıcılara giden mail içeriğinin başlık bilgisini düzenleyebilirsiniz.

- Kampanya E-Posta İçeriği : Gidecek olan mail içeriğidir. Editör alanını kullanarak mail içeriğini özelleştirebilirsiniz. Yapılan düzenlemeler sonrası "Kaydet" butonuna tıklayınız.